Podnikanie s hladkou kožou
Podnikanie v oblasti starostlivosti o krásu a telo je nie iba na Slovensku stále populárnejšie. Využiť to chce franšízová značka DepilConcept, ktorá u nás aktuálne hľadá master-franšízanta, ktorý by sa postaral o rozvoj tejto siete na celom trhu. Pre podnikateľa, ktorý má chuť na trh priviesť úplne novú značku, predstavuje táto pôvodom portugalská sieť zaujímavú príležitosť. Dôkazom má byť jej úspešný rozvoj v susedom Poľsku.
Tamojší master-franšízový partner má v súčasnosti viac ako 50 franšízových pobočiek.
DepilConcept je sieť špecializovaných kozmetických salónov, ktoré ponúkajú najnovšie spôsoby ošetrenia pre trvalé odstránenie chĺpkov (fotoepiláciu) a fototerapiu. Ako franšízor uvádza, jedným z faktorov, vďaka ktorým sa im darí oslovovať zákazníkov po celom svete, sú konkurencieschopné ceny služieb. Vyvracia tým mýtus o tom, že účinné a trvalé odstránenie chĺpkov je luxusom, ktorý si môže dovoliť iba bohatá klientela.
Cieľom poskytovateľa master-franšízových licencií je nájsť ambiciózneho a dynamického kandidáta, ktorý by sa postaral o budovanie siete franšízových pobočiek po celom území Slovenska. A to samozrejme za predpokladu dodržiavania všetkých postupov a štandardov DepilConcept, ktoré sa v praxi úspešne osvedčili nie iba v už spomínanom Poľsku, ale tiež v Brazílii, Srbsku či v domácom Portugalsku. Výhodou je ak má záujemca o licenciu už skúsenosti s franšízingom, riadením spoločnosti alebo podnikaním v oblasti estetiky a krásy.
Cena master-licence je závislá na veľkosti územia, ktoré bude mať partner na starosti, a začína na 50 tisícoch eur. Úlohou master-franšízanta je nie iba vyhľadávať nových franšízových partnerov, ale tiež otvoriť minimálne jeden kozmetický salón tejto značku, čo stojí 26 až 34 tisíc eur. „Pred otvorením pobočky čaká na master-franšízanta dôkladné trojtýždňové školenie, aby si osvojil všetky nevyhnutné zručnosti potrebné na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete," hovorí Anna Ermakova, manažérka pre medzinárodnú expanziu spoločnosti DepilConcept. A tiež dodáva, že po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na efektívnu pomoc a podporu zo strany poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov, pri tvorbe a realizácii marketingových stratégií alebo v oblasti zákazníckeho servisu a predaja.
Záruka ziskovosti / Vedenie značky Depil Concept si je vedomé toho, že podnikanie musí priniesť zisk. Hovorí, že preto bola obchodná koncepcia navrhnutá tak, aby umožnila dosiahnutie ziskovosti od prvého mesiaca prevádzky. Prečítaj články
Hladká pokožka ako stabilný biznis
/12.11.2025
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.