Podnikanie s hladkou kožou
Podnikanie v oblasti starostlivosti o krásu a telo je nie iba na Slovensku stále populárnejšie. Využiť to chce franšízová značka DepilConcept, ktorá u nás aktuálne hľadá master-franšízanta, ktorý by sa postaral o rozvoj tejto siete na celom trhu. Pre podnikateľa, ktorý má chuť na trh priviesť úplne novú značku, predstavuje táto pôvodom portugalská sieť zaujímavú príležitosť. Dôkazom má byť jej úspešný rozvoj v susedom Poľsku.
Tamojší master-franšízový partner má v súčasnosti viac ako 50 franšízových pobočiek.
DepilConcept je sieť špecializovaných kozmetických salónov, ktoré ponúkajú najnovšie spôsoby ošetrenia pre trvalé odstránenie chĺpkov (fotoepiláciu) a fototerapiu. Ako franšízor uvádza, jedným z faktorov, vďaka ktorým sa im darí oslovovať zákazníkov po celom svete, sú konkurencieschopné ceny služieb. Vyvracia tým mýtus o tom, že účinné a trvalé odstránenie chĺpkov je luxusom, ktorý si môže dovoliť iba bohatá klientela.
Cieľom poskytovateľa master-franšízových licencií je nájsť ambiciózneho a dynamického kandidáta, ktorý by sa postaral o budovanie siete franšízových pobočiek po celom území Slovenska. A to samozrejme za predpokladu dodržiavania všetkých postupov a štandardov DepilConcept, ktoré sa v praxi úspešne osvedčili nie iba v už spomínanom Poľsku, ale tiež v Brazílii, Srbsku či v domácom Portugalsku. Výhodou je ak má záujemca o licenciu už skúsenosti s franšízingom, riadením spoločnosti alebo podnikaním v oblasti estetiky a krásy.
Cena master-licence je závislá na veľkosti územia, ktoré bude mať partner na starosti, a začína na 50 tisícoch eur. Úlohou master-franšízanta je nie iba vyhľadávať nových franšízových partnerov, ale tiež otvoriť minimálne jeden kozmetický salón tejto značku, čo stojí 26 až 34 tisíc eur. „Pred otvorením pobočky čaká na master-franšízanta dôkladné trojtýždňové školenie, aby si osvojil všetky nevyhnutné zručnosti potrebné na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete," hovorí Anna Ermakova, manažérka pre medzinárodnú expanziu spoločnosti DepilConcept. A tiež dodáva, že po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na efektívnu pomoc a podporu zo strany poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov, pri tvorbe a realizácii marketingových stratégií alebo v oblasti zákazníckeho servisu a predaja.
Záruka ziskovosti / Vedenie značky Depil Concept si je vedomé toho, že podnikanie musí priniesť zisk. Hovorí, že preto bola obchodná koncepcia navrhnutá tak, aby umožnila dosiahnutie ziskovosti od prvého mesiaca prevádzky. Prečítaj články
Franšízing na telo
/10.06.2024
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja maloobchodnej a franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?