Podnikanie s hladkou kožou
Podnikanie v oblasti starostlivosti o krásu a telo je nie iba na Slovensku stále populárnejšie. Využiť to chce franšízová značka DepilConcept, ktorá u nás aktuálne hľadá master-franšízanta, ktorý by sa postaral o rozvoj tejto siete na celom trhu. Pre podnikateľa, ktorý má chuť na trh priviesť úplne novú značku, predstavuje táto pôvodom portugalská sieť zaujímavú príležitosť. Dôkazom má byť jej úspešný rozvoj v susedom Poľsku.
Tamojší master-franšízový partner má v súčasnosti viac ako 50 franšízových pobočiek.
DepilConcept je sieť špecializovaných kozmetických salónov, ktoré ponúkajú najnovšie spôsoby ošetrenia pre trvalé odstránenie chĺpkov (fotoepiláciu) a fototerapiu. Ako franšízor uvádza, jedným z faktorov, vďaka ktorým sa im darí oslovovať zákazníkov po celom svete, sú konkurencieschopné ceny služieb. Vyvracia tým mýtus o tom, že účinné a trvalé odstránenie chĺpkov je luxusom, ktorý si môže dovoliť iba bohatá klientela.
Cieľom poskytovateľa master-franšízových licencií je nájsť ambiciózneho a dynamického kandidáta, ktorý by sa postaral o budovanie siete franšízových pobočiek po celom území Slovenska. A to samozrejme za predpokladu dodržiavania všetkých postupov a štandardov DepilConcept, ktoré sa v praxi úspešne osvedčili nie iba v už spomínanom Poľsku, ale tiež v Brazílii, Srbsku či v domácom Portugalsku. Výhodou je ak má záujemca o licenciu už skúsenosti s franšízingom, riadením spoločnosti alebo podnikaním v oblasti estetiky a krásy.
Cena master-licence je závislá na veľkosti územia, ktoré bude mať partner na starosti, a začína na 50 tisícoch eur. Úlohou master-franšízanta je nie iba vyhľadávať nových franšízových partnerov, ale tiež otvoriť minimálne jeden kozmetický salón tejto značku, čo stojí 26 až 34 tisíc eur. „Pred otvorením pobočky čaká na master-franšízanta dôkladné trojtýždňové školenie, aby si osvojil všetky nevyhnutné zručnosti potrebné na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete," hovorí Anna Ermakova, manažérka pre medzinárodnú expanziu spoločnosti DepilConcept. A tiež dodáva, že po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na efektívnu pomoc a podporu zo strany poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov, pri tvorbe a realizácii marketingových stratégií alebo v oblasti zákazníckeho servisu a predaja.

Prečítaj články

Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?