Úspech vďaka kvalite a tradícii

Prax v teréne / Veľkú pozornosť pri príprave otvorenia novej franšízovej predajne venuje Solodoor školeniu franšízantov. Týka sa nie iba produktov tejto značky, alebo práce s objednávkovým systémom, ale jeho časť strávi franšízant priamo už vo fungujúcej predajni, kde v praxi uvidí dennú prevádzku a komunikáciu so zákazníkmi.
Piatok
18.01.2019
Produkty čo najbližšie ku koncovým zákazníkom. Taký je cieľ spoločnosti Solodoor. Pomôcť jej majú aj franšízanti.
 

V súčasnosti na tuzemskom trhu funguje jedna franšízová predajňa v Bratislave, ktorú by v blízkej dobe mala doplniť ďalšia v Námestove, na Orave. V priebehu tohto roka sa pobočková sieť rozrastie o ďalšie prevádzky. „Reakcie na našu značku sú na Slovensku veľmi pozitívne. Na slovenskom trhu nás vnímajú ako tradičného, českého, a kvalitného výrobcu dverí a dverových zárubní. To všetko pre nás a našich franšízových partnerov predstavuje veľký potenciál,“ vysvetľuje Stanislav Malohlava.

Podľa riaditeľa spoločnosti Solodoor Centrum Stanislava Malohlavy, ktorý má, ako franšízor konceptu, rozvoj franšízovej siete na starosti, má slovenský trh potenciál pre 15 až 20 značkových predajní Solodoor. Vhodnými lokalitami  sú najmä všetky krajské mestá a tiež mestá so zaujímavou spádovou oblasťou „Franšízantom ponúkame exkluzivitu na mesto a oblasť, v ktorom podnikajú,“ hovorí Stanislav Malohlava s tým, že v prípade veľkých miest je samozrejme priestor pre otvorenie viac ako jednej pobočky. V takom prípade je možnosť otvoriť novú pobočku ponúknutá primárne franšízantovi, ktorý už v danej lokalite pôsobí. „Naším plánom nie je pobočkami „zahustiť“ celú republiku tak, aby si naši franšízanti navzájom konkurovali, ale to, aby táto sieť bola schopná poskytnúť profesionálny a komfortný servis pre našich zákazníkov,  z ktoréhokoľvek kútu republiky,“ dodáva.

V České republike bol koniec minulého roka pre franšízový koncept Solodoor v znamení otvárania nových franšízových predajní. Zákazníci od novembra nájdu pobočky tiež v Prahe a v Zlíne. V súčasnosti ich funguje šesť na českom trhu. Okrem dvoch spomenutých sa nachádzajú tiež v Brne, vo Valašskom Meziříčí, Plzni a v Mnichovom Hradišti. Počas januára by mala zahájiť prevádzku aj nová predajňa v Ostrave.

Obchodník telom aj dušou

Kto sa môže stať partnerom konceptu, ktorý je svojim spôsobom predaja dverí a dverových zárubní unikátny v celej Európe? V prvom rade musí mať záujemca o franšízu na pamäti, že cieľom vedenia spoločnosti je nájsť takých partnerov, s ktorými bude môcť nadviazať dlhodobú spoluprácu. „Preto dávame prednosť franšízantom, ktorí sa chcú na chode predajného štúdia aktívne podieľať a stať sa tak jednou z tvárí našej značky. Samozrejme, ak sa nám ozve podnikateľ, ktorý chce prostredníctvom investície do licencie rozšíriť svoje súčasné podnikanie o franšízu Solodoor, je možnosť aj takejto spolupráce,“ doplňuje Stanislav Malohlava.

Čo sa týka skúseností budúceho franšízanta, vzhľadom k prepracovanosti celého konceptu, detailnému know-how, školeniu a vďaka objednávkovému systému, pod značkou Solodoor môžu začať podnikať aj ľudia doteraz pôsobiaci mimo odbor či začínajúci podnikatelia. Dôležitým predpokladom pre úspešného záujemcu o licenciu, je obchodný duch, ktorý by mu mal byť vlastným. Práve jeho duša obchodníka je niečo, čo mu do budúcnosti môže dopomôcť k úspechu.  


Rýchly štart podnikania / Záujemca o licenciu, ktorý so značkou Solodoor podpíše franšízovú zmluvu, môže začať podnikať do troch mesiacov.

Populárne na fóre