Trendy vďaka inováciám / Triumph sa stal jednou z najznámejších značiek v oblasti výroby spodnej bielizne. Po celom svete je povestný vďaka svojej znalosti tvarov a krásy ženského tela. Už od začiatku bol kladený dôraz na čo najväčšie pohodlie žien všetkých vekových kategórií, zakladatelia sa snažili najmä o nahradenie tradičných materiálov novými a modernými, a o aplikáciu špičkových technológií.
26.11.2018
Tradičný výrobca spodnej bielizne Triumph expanduje prostredníctvom licencií. Je novinkou v Katalógu franšíz.
 

Do ďalších nákupných centier na Slovensku i v Česku chce módna značka Triumph preniknúť vďaka spolupráce s franšízovými partnermi. Na slovenskom trhu fungujú 4 franšízové pobočky. V Českej republike je v prevádzke 26 pobočiek tejto pôvodom nemeckej značky, z ktorých 12 je vedených franšízantmi.

Záujemca o franšízovú licenciu Triumph sa musí pripraviť na investíciu od výstavby obchodu pohybujúcu sa medzi 15–35 tisícmi eur. Jej výsledná výška závisí na stave, v akom sa nachádza priestor obchodného centra, ktorý si franšízant vybral pre svoje podnikanie. Čo sa týka veľkosti a umiestenia obchodu, ideálne je, ak má zvolený priestor 70 až 120 metrov štvorcových a nachádza sa na prízemí.

Pri výbere franšízanta dáva spoločnosť Triumph prednosť ľuďom, ktorí majú s podnikaním či franšízingom už nejaké skúsenosti. Tie sa totiž hodia najmä pri práci so zamestnancami, bez ktorých sa majiteľ obchodu so spodnou bielizňou neobíde. Štandardne v jednej pobočke pracujú 3 až 6 zamestnancami, konečný počet tiež súvisí s potenciálom, ktorý dané nákupné centrum ponúka.

"Na začiatku podnikania poskytujeme franšízantovi podporu pri výbere vhodného miesta pre obchod a zároveň sme mu nápomocní pri rokovaní s obchodným centrom, ktoré často nebývajú jednoduché," hovorí Monika Kubrická, District Manager Franchise pre ČR a SR. Noví franšízanti  môžu tiež ťažiť z poskytnutia nábytku zdarma a finančného bonusu na úvodnú investíciu. Samozrejmosťou v ďalších rokoch spolupráce je tiež marketingová podpora a pravidelné tréningy personálu, ktoré sú v oblasti neustále sa meniacej módy nevyhnutné.

História značky Triumph siaha až do Nemecka koncom 19. storočia. V roku 1886 založili návrhár korzetov Johann Gottfried Spiesshofer a obchodník Michael Braun firmu Spiesshofer & Braun. So šiestimi šijacími strojmi a šiestimi zamestnancami začali vyrábať korzety v stajni v Heubachu. Počas  niekoľkých rokov sa firma rozšírila na 150 zamestnancov.


Globálny úspech / Triumph sa stal jednou z najznámejších značiek v oblasti výroby spodnej bielizne. Po celom svete je povestný vďaka svojej znalosti tvarov a krásy ženského tela. Už od začiatku bol kladený dôraz na čo najväčšie pohodlie žien všetkých vekových kategórií, zakladatelia sa snažili najmä o nahradenie tradičných materiálov novými a modernými, a o aplikáciu špičkových technológií.