Franšíza, ktorá vychováva futbalistov
Myšlienka organizácie Brazílskych Futbalových Škôl, ktoré oslavujú vo futbalovom svete úspech, je založena na zmene v prístupe k futbalu. Zjednodušene povedané, je to projekt zameraný na pohybovú prípravu, na vytvorenie vzťahu k futbalu, na profesionálny futbalový tréning, a zároveň na zvyšovanie cieľov a osobného rastu každého zo zúčastnených.
„Naša metóda je postavená na známom brazílskom programe Futebol de Salao. Znamená to, že najmenšie deti majú začať spoznávať šport a pohybové aktivity tak, aby sa všetko stalo prirodzenou súčasťou ich života, čo ponúka koncept Socatots. Od veku 5 rokov na to nadväzuje koncept Brazílskych Futbalových Škôl, čo sú športovo-vzdelávacie programy, cielené na výučbu futbalu a futbalových schopností,“ hovorí Michal Ogorek za držiteľa master-licencie pre ČR, spoločnosti Czech Confederation of Futebol de Salao s.r.o.
Solídna technická príprava
V Brazílskych Futbalových Školách získajú deti ten správny futbalový tréning, čo je dosiahnuté nie iba pravidelnosťou, fyzickým, duševným a taktickým tréningom, ale tiež pomocou špeciálne navrhnutého sylabu, obsahujúceho dvesto individuálnych kľúčových pohybov a schopností, ktoré sú následne vyhodnocované a deti majú možnosť zodpovedajúceho rozvoja svojich schopností, na ktoré je kladený dôraz.
„Základom nášho programu sú skúsenosti a tiež fakt, že deti, ktoré sú povzbudené svojimi úspechmi, ktoré šport berú aj ako zábavu, sa rýchlejšie učia, dosahujú oveľa lepších výsledkov a majú samy chuť sa stále zlepšovať, teda zo začiatočníkov sa chcú stať šampiónmy,“ doplňuje Michal Ogorek. „Výnimočnosť metodiky dokazujú tiež následujúce údaje, udávajúce precentuálne čas za hru, kedy je lopta mimo hru vs. počet dotykov za minútu (pdzm).“
Veľký futbal: 34,62 % vs. 0,60 pdzm
Malý futbal: 1,78 % vs. 2,73 pdzm
Futsal: 11,59 % vs. 2,60 pdzm
Futebol de Salao: 5,12 % vs. 7,95 pdzm.
Futbalová franšíza bez znalostí futbalu?
Ak si franšízant najme vlastných trenérov a športových profesionálov, ktorí budú podľa metodiky deti trénovať, nepotrebuje vedieť o fotbale takmer nič. Vždy je však výhodnejšie, ak sú záujemcovia o franšízu schopní hrať futbal a majú k nemu vzťah, či už sú to trenéry, podnikatelia alebo nadšení športoví fanúšikovia. Doležité je, aby boli schopní riešiť záležitosti osobne, orientovať sa v danom koncepte a bez problémov viesť a prevádzkovať franšízu Brazílskych futbalových škôl vo všetkých smeroch.
Počiatočná investícia za licenciu je od tisíc eur, v závislosti od počtu obyvateľov v danej oblasti. Záujemcom o franšízu poskytuje franšízor komplexnú podporu, ktorá pozostáva najmä z know-how, výučbovej metodiky, zaškolenia trenérov, ktoré sa organizuje v Anglicku, marketing aj zaistenia územnej exkluzivity. Franšízová sieť Brazílskych Futbalových Škôl umožňuje investovanie do zavedeného a osvedčeného konceptu, ktorý nie je iba podnikaním, ale pre mnohých sa stáva tiež poslaním.
Projekt Brazílskych Futbalových Škôl bol v Česku odštartovaný v roku 2017. Základňou sa stalo Brno, kde sa pripravuje program tiež v angličtine. Záujem o pobočky je aj z Prahy, Olomouca či Ostravy. Vítaní sú aj ďalší partneri so záujmom o franšízy, z miest nad 50 tisíc obyvateľov.

Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?