Biznis s krásnymi rukami

Čo najlepšie služby a rýchlosť dodánia firemného tovaru do nechtových salónov, to sú hlavné ciele, ktoré majú značku ENII-NAILS odlíšiť na trhu s krásou od rastúcej konkurencie. Spoločnosť z Uherského Hradiska, ktorá sa zaoberá nechtovou kozmetikou a dizajnom, tento rok zaznamenala nárast objemu predaja vlastných produktov, a otvorila už druhú predajňu na Slovensku. "Tento rok v priebehu septembra sme otvorili ďalšie dve pobočky: v Olomouci a Bratislave. V týchto dňoch sa montuje nábytok a zariadenie," hovorí konateľ ENII-NAILS Alojz Horný.
Podľa Horného nie je momentálne v ENII-NAILS čas na veľkú expanziu, vedenie firmy sa venuje zavádzaniu noviniek a tvorbe nového ponukového katalógu. V odbore ako takom sa situácia podľa Horného v posledných mesiacoch nezmenila, konkurenčné firmy ale momentálne častejšie siahajú k využitiu obchodných zástupcov, ktorí dodávajú tovary do jednotlivých spolupracujúcích salónov. ENII-NAILS má v ponuke aktuálne 3000 vlastných produktov, ktoré distribuuje po Európe, a dodáva do vlastných nechtových salónov.
Malé alebo veľké štúdio
Svojim franšízantom ponúka ENII-NAILS podporu firmy v podobe manažéra, centrála ručí tiež za kvalitu dodaného tovaru. Záujemcovia o licenciu na centrum nechtovej krásy majú k dispozícii variantu malého štúdia s minimálnou plochou 20 štvorcových metrov s jedným pracovným stolom pre poskytovanie služieb nechtového dizajnu, a predaj produktov ENII-NAILS spolu s kurzami pre zákazníkov. Druhou možnosťou je veľké štúdio s minimálnym počtom dvoch pracovných stolov. V rozšírenej podobe má požadovaná plocha štúdia aspoň 30 metrov stvorčových.
Oproti iným franšízam ENII-NAILS nepožaduje poplatok za získanie licencie. Podpísaním zmluvy by mal naopak viac získať prípadný nový franšízant, ktorého firma zaobstará zdarma marketingovými materiálmi, a zaistí kompletný branding prevádzky. Prvotná investícia, ktorá zahŕňa štúdio na kľúč vrátane prvotného naskladnenia tovaru, začíná už od 5 340 eur. Priemerná návratnosť sa pohybuje okolo jedného roka. Franšízanti získavajú exkluzivitu v danej lokalite, a 35% zľavu na nákup značkových produktov.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.