Biznis s krásnymi rukami

Čo najlepšie služby a rýchlosť dodánia firemného tovaru do nechtových salónov, to sú hlavné ciele, ktoré majú značku ENII-NAILS odlíšiť na trhu s krásou od rastúcej konkurencie. Spoločnosť z Uherského Hradiska, ktorá sa zaoberá nechtovou kozmetikou a dizajnom, tento rok zaznamenala nárast objemu predaja vlastných produktov, a otvorila už druhú predajňu na Slovensku. "Tento rok v priebehu septembra sme otvorili ďalšie dve pobočky: v Olomouci a Bratislave. V týchto dňoch sa montuje nábytok a zariadenie," hovorí konateľ ENII-NAILS Alojz Horný.
Podľa Horného nie je momentálne v ENII-NAILS čas na veľkú expanziu, vedenie firmy sa venuje zavádzaniu noviniek a tvorbe nového ponukového katalógu. V odbore ako takom sa situácia podľa Horného v posledných mesiacoch nezmenila, konkurenčné firmy ale momentálne častejšie siahajú k využitiu obchodných zástupcov, ktorí dodávajú tovary do jednotlivých spolupracujúcích salónov. ENII-NAILS má v ponuke aktuálne 3000 vlastných produktov, ktoré distribuuje po Európe, a dodáva do vlastných nechtových salónov.
Malé alebo veľké štúdio
Svojim franšízantom ponúka ENII-NAILS podporu firmy v podobe manažéra, centrála ručí tiež za kvalitu dodaného tovaru. Záujemcovia o licenciu na centrum nechtovej krásy majú k dispozícii variantu malého štúdia s minimálnou plochou 20 štvorcových metrov s jedným pracovným stolom pre poskytovanie služieb nechtového dizajnu, a predaj produktov ENII-NAILS spolu s kurzami pre zákazníkov. Druhou možnosťou je veľké štúdio s minimálnym počtom dvoch pracovných stolov. V rozšírenej podobe má požadovaná plocha štúdia aspoň 30 metrov stvorčových.
Oproti iným franšízam ENII-NAILS nepožaduje poplatok za získanie licencie. Podpísaním zmluvy by mal naopak viac získať prípadný nový franšízant, ktorého firma zaobstará zdarma marketingovými materiálmi, a zaistí kompletný branding prevádzky. Prvotná investícia, ktorá zahŕňa štúdio na kľúč vrátane prvotného naskladnenia tovaru, začíná už od 5 340 eur. Priemerná návratnosť sa pohybuje okolo jedného roka. Franšízanti získavajú exkluzivitu v danej lokalite, a 35% zľavu na nákup značkových produktov.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?