S číslami radia 2+2 Školy

Prípravu detí na prijímacie skúšky na stredné školy má za sebou aktuálne franšízová sieť doučovacích centier 2+2 Škola matematiky. Rovnako ako v minulom a tiež predminulom roku jej žiaci mohli skúsiť testy z matematiky a češtiny. Testy sú vždy pripravené podľa vzoru CERMAT a dávajú dôveryhodný obraz toho, čo detí skutočne vedia. Škola potom so svojimi žiakmi testy spätne prechádza a vysvetľuje chyby, ktoré deti pri teste urobili.
Značku 2+2 Škola matematiky vlastní spoločnosť Business Language Center, koncept školy pochádza z Poľska, kde pôsobí už viac ako 12 rokov. Ich najväčším cieľom je budovať sebavedomie a rozvíjať vášeň predovšetkým pre matematiku, ktorú každý potrebuje po celý svoj život. Ponuka na lekcie zahrňuje tiež ďalšie vyučovacie predmety - fyziku, český jazyk, angličtinu, a ďalšie. Školy sa pritom nevenujú iba doučovaniu, niektoré kurzy sú naopak určené nadaným deťom. Spoločnosť pôsobí v 6 krajinách a má 90 pobočiek.
Franchisový manuál s kompletným školným popisom
Posledné české školy 2+2 vznikli v minulom roku v septembri v Plzni a Písku. Majiteľom 3 franšíz je pôvodne ekonóm Milan Šťastný, ktorý okrem plzeňskej pobočky zakladal už školu v Českých Budejoviciach a Tábore. Podľa jeho skúseností je najväčšou výhodou konceptu fakt, že deti chodia na hodiny doučovania dobrovoľne, a preto ich predmety viac bavia. Výhodou franšízantov, ktorí riadia viac škôl, je podľa majiteľky licencie pre Česko Aleny Koubkové istota centrály, že pobočku bude riadiť človek so skúsenosťami s konceptom ako takým.
Tento rok by 2+2 Škola matematiky podľa Koubkové mala otvoriť ďalších 4 až 5 nových pobočiek. "Náš franšízant musí najskôr vedieť komunikovať s ľuďmi, a musí mať dostatočný kapitál na ročnú prevádzku pobočky, výhodou je skúsenosť v odbore," hovorí Alena Koubková. Návratnosť investície do licencie 1.800 EUR býva rôzna, a záleží vždy na šikovnosti franšízanta. Franšízant od centrály dostáva napríklad franchisový manuál s kompletným školným popisom vrátane všetkých postupov pre správu klientov, nábor učiteľov a riadenie školy.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?