Podnikanie s metódou

Moderné jazykové školy nekladú dôraz na prácu s textom a vyplňovanie gramatických cvičení. Namiesto toho sa sústredia na výučbu prirodzenou cestou, ktorá napodobňuje spôsob, ktorým sme sa naučili materinský jazyk. Taký prístup majú i franšízové školy Zaraz, ktoré sú založené na princípe častého opakovania bez toho, aby sa študenti učili naspamäť. O obľúbenosti tohto prístupu u študentov a lektorov svedčí aj to, že sa centrále podarilo v poslednom roku sprevádzkovať päť nových škôl.
Jadrom vyučovania je tzv. Collanova metóda, ktorá kladie dôraz na slovnú zásobu a jej správnu výslovnosť. Študenti v priebehu lekcie intenzívne komunikujú a v prípade nesprávnych odpovedí sú ihneď lektorom opravovaní. Vďaka tomu si nezapamätajú nesprávne odpovede a budujú si reflex automatických odpovedí.
Záujemcov o franšízovú licenciu podľa riaditeľa Martina Knoška priebežne pribúda a momentálne sa darí otvárať štyri až päť nových jazykových škôl ročne. „Našim franšízantom pomáhame pri výbere kvalitných lektorov aj s komunikáciou so zákazníkmi,“ hovorí Martin Knoška s tým, že samozrejmosťou sú aj obchodné školenia a školenia pre lektorov. Okrem tejto podpory je centrála franšízantom nápomocná ešte v marketingových aktivitách a v poskytovaní najnovších trendov v oblasti jazykového vzdelávania.
Aktuálne je v prevádzke 20 škôl Zaraz, z toho sú len dve vlastné. Pôvodne pritom bolo 10 škôl vlastných, ku stratégii firmy ale patrí aj odmeňovanie formou prenechávania rozbehnutých pobočiek franšízantom, ktorí sa stávajú ich majiteľmi. „Na domácom trhu otvárame stále vlastné školy. V pláne máme aj zahraničie, ale zatiaľ to nie je vo fáze realizácie. Pravidelné rozširovanie zaberá dosť času, takže na zverejňovaní podrobností ohľadom zahraničia nie je správny čas,“ uzatvára Martin Knoška.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„O franšízu Zaraz sa môže uchádzať takmer každý, kto chce podnikať a myslí to vážne,“ hovorí Martin Knoška, riaditeľ jazykovej školy ZARAZ.
Franšízovej sieti jazykových škol Zaraz sa darilo rásť aj počas pandémie, počas ktorej našla 2 franšízantov. Aktuáne sa zaškoľujú. Ich pobočky sa pripoja k 27 existujúcim.
Jazyková škola Zaraz má za sebou náročný rok. Po ústupe pandémie je však pripravená ďalej rozširovať svoju franšízu. Potenciál vidí hlavne na východe Slovenska.
Zatvorenie pobočiek, presun do online, príprava ich znovuotvorenia. Také boli posledné mesiace pre jazykovú školu ZARAZ a jej franšízantov.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?