Príležitosť z Dánska
Deti rastú ako z vody a ich potreby sa postupne menia. Práve pre ne sú určené produkty spoločnosti Flexa, ktorá chce preniknúť na slovenský trh s ponukou flexibilného nábytku, ktorý sa prispôsobuje svojim detským používateľom. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch zahraničných značiek, chce využiť na svoj rozvoj franšízové partnerstvo.
Úvodná investícia do otvorenia vlastnej dizajnovej prevádzky sa pohybuje medzi 120 až 150 tisíc euro. V tejto čiastke je zahrnuté zariadenie obchodu nábytkom, zavedenie obchodu, poplatok za značkovú licenciu a ďalšie potrebné výdaje na spustenie vlastnej nábytkovej prevádzky.
Materská spoločnosť sa o svojich partneroch nezabúda starať. Franšízant za svoj vklad získa biznis plán a finančný rozpočet, školenie manažmentu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaňou alebo podporu komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Medzi základnými požiadavkami, ktoré očakáva Flexa od svojich partnerov je skúsenosť v retailovej oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnosť. Jedným zo základných predpokladov na získanie licencie je tiež komunikatívna znalosť anglického jazyka.
Obchody spoločnosti Flexa sa nachádzajú v mnohých svetových veľkomestách ako napríklad Paríž, Barcelona, Peking alebo Kodaň. Pre firmu pracuje v Európe viac ako 200 špecializovaných zamestnancov , ktorí pracujú v troch výrobných prevádzkach. V Ázii má spoločnosť vlastnú textilnú výrobu, čo zaisťuje zdravotnú nezávadnosť a znalosť pôvodu použitých látok.
Prečítaj články
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum Martin Kupka hodnotí uplynulý rok v znamení rastu. Približuje tiež, čo je podľa neho kľúčom k fungujúcej franšízovej spolupráci.
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?
Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Rok 2025 ukázal, že Slovensko je pre franšízing atraktívnym trhom. Prichádzajú nové značky, iné pokračujú v expanzii. V ktorých segmentoch si môžu podnikatelia vyberať?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Mezinárodná franšízová sieť Extra Services poskytuje služby vo viac ako 15 krajinách EÚ. Teraz hľadá master-franšízanta pre rozvoj značky na Slovensku.