Príležitosť z Dánska

Deti rastú ako z vody a ich potreby sa postupne menia. Práve pre ne sú určené produkty spoločnosti Flexa, ktorá chce preniknúť na slovenský trh s ponukou flexibilného nábytku, ktorý sa prispôsobuje svojim detským používateľom. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch zahraničných značiek, chce využiť na svoj rozvoj franšízové partnerstvo.
Úvodná investícia do otvorenia vlastnej dizajnovej prevádzky sa pohybuje medzi 120 až 150 tisíc euro. V tejto čiastke je zahrnuté zariadenie obchodu nábytkom, zavedenie obchodu, poplatok za značkovú licenciu a ďalšie potrebné výdaje na spustenie vlastnej nábytkovej prevádzky.
Materská spoločnosť sa o svojich partneroch nezabúda starať. Franšízant za svoj vklad získa biznis plán a finančný rozpočet, školenie manažmentu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaňou alebo podporu komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Medzi základnými požiadavkami, ktoré očakáva Flexa od svojich partnerov je skúsenosť v retailovej oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnosť. Jedným zo základných predpokladov na získanie licencie je tiež komunikatívna znalosť anglického jazyka.
Obchody spoločnosti Flexa sa nachádzajú v mnohých svetových veľkomestách ako napríklad Paríž, Barcelona, Peking alebo Kodaň. Pre firmu pracuje v Európe viac ako 200 špecializovaných zamestnancov , ktorí pracujú v troch výrobných prevádzkach. V Ázii má spoločnosť vlastnú textilnú výrobu, čo zaisťuje zdravotnú nezávadnosť a znalosť pôvodu použitých látok.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?