Príležitosť z Dánska

Deti rastú ako z vody a ich potreby sa postupne menia. Práve pre ne sú určené produkty spoločnosti Flexa, ktorá chce preniknúť na slovenský trh s ponukou flexibilného nábytku, ktorý sa prispôsobuje svojim detským používateľom. Rovnako ako v mnohých iných prípadoch zahraničných značiek, chce využiť na svoj rozvoj franšízové partnerstvo.
Úvodná investícia do otvorenia vlastnej dizajnovej prevádzky sa pohybuje medzi 120 až 150 tisíc euro. V tejto čiastke je zahrnuté zariadenie obchodu nábytkom, zavedenie obchodu, poplatok za značkovú licenciu a ďalšie potrebné výdaje na spustenie vlastnej nábytkovej prevádzky.
Materská spoločnosť sa o svojich partneroch nezabúda starať. Franšízant za svoj vklad získa biznis plán a finančný rozpočet, školenie manažmentu a obchodu, marketingový plán a pomoc s dynamickou kampaňou alebo podporu komunikácie so zákazníkmi na sociálnych sieťach. Medzi základnými požiadavkami, ktoré očakáva Flexa od svojich partnerov je skúsenosť v retailovej oblasti, vášnivá, energická, ale zároveň pragmatická osobnosť. Jedným zo základných predpokladov na získanie licencie je tiež komunikatívna znalosť anglického jazyka.
Obchody spoločnosti Flexa sa nachádzajú v mnohých svetových veľkomestách ako napríklad Paríž, Barcelona, Peking alebo Kodaň. Pre firmu pracuje v Európe viac ako 200 špecializovaných zamestnancov , ktorí pracujú v troch výrobných prevádzkach. V Ázii má spoločnosť vlastnú textilnú výrobu, čo zaisťuje zdravotnú nezávadnosť a znalosť pôvodu použitých látok.
Prečítaj články

Franšíza predajní dverí a zárubní rastie počtom pobočiek aj obratom. Kde je miesto pre nových franšízantov?
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.