Starostlivý výber

Prostredníctvom master-franšízanta sa u nás chce rozvíjať koncept zameraný na vzdelávanie detí od útleho veku Go Kids, za ktorým stojí spoločnosť Neurasoft. U našich západných susedov značka prevádzkuje inovatívne jasle, škôlky, kurzy a rôzne semináre. „Prvé Go Kids centrum, ktoréhosúčasťou bola materská škola s prvkami Montessori, vzniklo v roku 2010 a o krátky čas neskôr nasledovala ďalšia,“ spomína majiteľka siete Go Kids Michaela Tilton.
Momentálne môžeme na českom trhu nájsť štyri franšízové vzdelávacie centrá, a to v Prahe, Brne, Kladne a Uherskom Hradišti. V Mladej Boleslavi firma prevádzkuje vlastné centrum. „Okrem kladenského centra, ktoré bolo otvorené v roku 2014, majú všetky za sebou už niekoľkoročnú skúsenosť a počas doby svojej pôsobnosti si boli schopné vytvoriť širokú klientelu oceňujúcu štýl našej práce,“ dopĺňa majiteľka siete Go Kids Michaela Tilton s tým, že dôkazom je fakt, že v niekoľkých mestách museli centrá svoj priestor vymeniť za väčší.
Srdce v centre
Svojich franchisantov si sieť Go Kids starostlivo vyberá. Nejde totiž len o to, aby mali dostatok peňazí či potrebné vzdelanie, ktoré je samozrejmosťou. „Naším cieľom je udržať si kvalitu a priateľskú atmosféru celého konceptu, a to nielen smerom ku klientom, ale aj medzi jednotlivými lektormi a centrami. Preto si zo záujemcov vyberáme tých, ktorí majú predpoklad tento cieľ splniť. Každé centrum potrebuje svoje „srdce“, teda človeka, ktorý sa s touto filozofiou stotožňuje a prináša mu radosť vytvárať priateľské prostredie pre podobne naladených rodičov a deti,“ hovorí Michaela Tilton s tým, že cieľom značky je otvoriť centrá tam, kde takéhoto človeka nájde.
Záujemca o získanie master-franšízovej licencie pre Slovensko musí byť pripravený na počiatočnú investíciu vo výške zhruba 20 tisíc euro. Okrem dostatočných finančných prostriedkov musí spĺňať aj osobnostné predpoklady. Medzi ne patria najmä organizačné schopnosti, ochota pracovať a otvorenosť pri jednaní s deťmi, ale tiež ich rodičmi.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?