Starostlivý výber

Prostredníctvom master-franšízanta sa u nás chce rozvíjať koncept zameraný na vzdelávanie detí od útleho veku Go Kids, za ktorým stojí spoločnosť Neurasoft. U našich západných susedov značka prevádzkuje inovatívne jasle, škôlky, kurzy a rôzne semináre. „Prvé Go Kids centrum, ktoréhosúčasťou bola materská škola s prvkami Montessori, vzniklo v roku 2010 a o krátky čas neskôr nasledovala ďalšia,“ spomína majiteľka siete Go Kids Michaela Tilton.
Momentálne môžeme na českom trhu nájsť štyri franšízové vzdelávacie centrá, a to v Prahe, Brne, Kladne a Uherskom Hradišti. V Mladej Boleslavi firma prevádzkuje vlastné centrum. „Okrem kladenského centra, ktoré bolo otvorené v roku 2014, majú všetky za sebou už niekoľkoročnú skúsenosť a počas doby svojej pôsobnosti si boli schopné vytvoriť širokú klientelu oceňujúcu štýl našej práce,“ dopĺňa majiteľka siete Go Kids Michaela Tilton s tým, že dôkazom je fakt, že v niekoľkých mestách museli centrá svoj priestor vymeniť za väčší.
Srdce v centre
Svojich franchisantov si sieť Go Kids starostlivo vyberá. Nejde totiž len o to, aby mali dostatok peňazí či potrebné vzdelanie, ktoré je samozrejmosťou. „Naším cieľom je udržať si kvalitu a priateľskú atmosféru celého konceptu, a to nielen smerom ku klientom, ale aj medzi jednotlivými lektormi a centrami. Preto si zo záujemcov vyberáme tých, ktorí majú predpoklad tento cieľ splniť. Každé centrum potrebuje svoje „srdce“, teda človeka, ktorý sa s touto filozofiou stotožňuje a prináša mu radosť vytvárať priateľské prostredie pre podobne naladených rodičov a deti,“ hovorí Michaela Tilton s tým, že cieľom značky je otvoriť centrá tam, kde takéhoto človeka nájde.
Záujemca o získanie master-franšízovej licencie pre Slovensko musí byť pripravený na počiatočnú investíciu vo výške zhruba 20 tisíc euro. Okrem dostatočných finančných prostriedkov musí spĺňať aj osobnostné predpoklady. Medzi ne patria najmä organizačné schopnosti, ochota pracovať a otvorenosť pri jednaní s deťmi, ale tiež ich rodičmi.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?