Moderná liečba

Váš koncept sa uchytil v celej Európe. Veľa ste expandovali. Môžete priblížiť kde tento rok?
Náš franchisový koncept Skinial sme rozvíjali nielen v Európe, ale aj v Austrálii a v septembri sme podpísali master-franchisovú zmluvu aj v Kanadě. Pokud ide o Európu, v Nemecku a Poľsku bolo prvý polrok o niečo slabšie, ale od jesene sa nám podarilo nájsť ďalších franchisantov. Podarilo sa nám tiež nájsť prvého partnera v Škandinávii. Dánsko sa pripojilo v druhej polovici roka.V Taliansku a Španielsku sa odstraňovanie tetovania bez laseru iba začína dostávať do povedomia, takže vládne autority v týchto štátoch ešte len riešili, kam zaradiť túto "liečbu" a kto by ju mal vykonávať. Keďže každý štát sa na našu metódu díva inak, je celkom ťažké nájsť systém, ako v tomto počiatočnom štádiu, vytvoriť stratégiu veľké expanzie. Skúsenosti, ktoré ale týmto získame, zdieľame s ďalšími spoločnosťami, ktoré prinášajú do stuhnutého trhu inovácie, a pomáhame tak meniť zabehnuté pravidlá.
Prečo si myslíte, že Váš koncept Skinial je tak úspešný u franchisantov?
Zameriavame sa na jednoduchú službu, kde veľa pracujeme, aby sme sa stali najlepšou spoločnosťou vo svete, ktorá ponúka službu odstránenie tetovania. Počiatočná investícia je nízka v porovnaní s návratom investície. Väčšina partnerov si kupuje našu licenciu vtedy, keď už sami vykonávajú podobnú prácu či aktivitu. Nevyžadujeme ani žiadne poplatky či royalties. Stratégia značky a zdravotné a technologické zázemie nám dáva istotu, že to čo robíme, robíme správne.
Nedávno sa Vám podarilo dostať sa aj do Spojených štátov, kde nie je tak ľahké uspieť. Ako sa Vám to podarilo?
V tomto ohľade nám pomohli aktivity v Poľsku. Jeden americký podnikateľ z Arizony, ktorý bol bývalý poľský občan, objavil náš koncept pri návšteve svojej rodiny v Poľsku. Kontaktoval nás a po niekoľkých rokovaniach sme s ním podpísali zmluvu a od októbra začne Skinial pôsobiť aj v USA. Za pár týždňov tak prvý záujemcovia môžu navštíviť štúdio v Miami.
Nie sú ľudia voči Vašej metóde odstránenie tetovania skeptickí? Laser je predsa najrozšírenejší.
Áno, laser je najrozšírenejšia metóda na odstránenie tetovania, ale aj nebezpečná. Očakávame, že počet zdravotných a vedeckých štúdií o škodlivosti lasera bude naďalej rásť. Laser neodstráni atrament, ten potom naďalej zostáva v tele a vytvára nanočastice a znečisťuje telo, lymfatické uzliny aj krvný obeh. V týchto dôsledkoch sa liečba laserom stane celosvetovým problémom. Myslíme si, že dopyt sa bude postupne presúvať na iné metódy odstránenie tetovania ako laserom. Sami to zaznamenávame aj vďaka vyššiemu záujmu o našu franchisovú licenciu Skinial.
Prečítaj články

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
„Franšízová sieť kliník Nutriadapt navyšuje počet pobočiek a optimalizuje ich ziskovosť vďaka premysleným službám,“ hovorí konateľka spoločnosti Marta Nosková.
Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Najčítanejšie

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.