Moderná liečba

Váš koncept sa uchytil v celej Európe. Veľa ste expandovali. Môžete priblížiť kde tento rok?
Náš franchisový koncept Skinial sme rozvíjali nielen v Európe, ale aj v Austrálii a v septembri sme podpísali master-franchisovú zmluvu aj v Kanadě. Pokud ide o Európu, v Nemecku a Poľsku bolo prvý polrok o niečo slabšie, ale od jesene sa nám podarilo nájsť ďalších franchisantov. Podarilo sa nám tiež nájsť prvého partnera v Škandinávii. Dánsko sa pripojilo v druhej polovici roka.V Taliansku a Španielsku sa odstraňovanie tetovania bez laseru iba začína dostávať do povedomia, takže vládne autority v týchto štátoch ešte len riešili, kam zaradiť túto "liečbu" a kto by ju mal vykonávať. Keďže každý štát sa na našu metódu díva inak, je celkom ťažké nájsť systém, ako v tomto počiatočnom štádiu, vytvoriť stratégiu veľké expanzie. Skúsenosti, ktoré ale týmto získame, zdieľame s ďalšími spoločnosťami, ktoré prinášajú do stuhnutého trhu inovácie, a pomáhame tak meniť zabehnuté pravidlá.
Prečo si myslíte, že Váš koncept Skinial je tak úspešný u franchisantov?
Zameriavame sa na jednoduchú službu, kde veľa pracujeme, aby sme sa stali najlepšou spoločnosťou vo svete, ktorá ponúka službu odstránenie tetovania. Počiatočná investícia je nízka v porovnaní s návratom investície. Väčšina partnerov si kupuje našu licenciu vtedy, keď už sami vykonávajú podobnú prácu či aktivitu. Nevyžadujeme ani žiadne poplatky či royalties. Stratégia značky a zdravotné a technologické zázemie nám dáva istotu, že to čo robíme, robíme správne.
Nedávno sa Vám podarilo dostať sa aj do Spojených štátov, kde nie je tak ľahké uspieť. Ako sa Vám to podarilo?
V tomto ohľade nám pomohli aktivity v Poľsku. Jeden americký podnikateľ z Arizony, ktorý bol bývalý poľský občan, objavil náš koncept pri návšteve svojej rodiny v Poľsku. Kontaktoval nás a po niekoľkých rokovaniach sme s ním podpísali zmluvu a od októbra začne Skinial pôsobiť aj v USA. Za pár týždňov tak prvý záujemcovia môžu navštíviť štúdio v Miami.
Nie sú ľudia voči Vašej metóde odstránenie tetovania skeptickí? Laser je predsa najrozšírenejší.
Áno, laser je najrozšírenejšia metóda na odstránenie tetovania, ale aj nebezpečná. Očakávame, že počet zdravotných a vedeckých štúdií o škodlivosti lasera bude naďalej rásť. Laser neodstráni atrament, ten potom naďalej zostáva v tele a vytvára nanočastice a znečisťuje telo, lymfatické uzliny aj krvný obeh. V týchto dôsledkoch sa liečba laserom stane celosvetovým problémom. Myslíme si, že dopyt sa bude postupne presúvať na iné metódy odstránenie tetovania ako laserom. Sami to zaznamenávame aj vďaka vyššiemu záujmu o našu franchisovú licenciu Skinial.
Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Nutriadapt Clinic má na Slovensku dvadsaťdva pobočiek, ktoré spravuje manažér franšízovej siete Tibor Lipiansky. Ako vyzerá jeho spolupráca s franšízantmi?
Iba 4 z 21 poradní, ktoré pod touto značkou fungujú, prevádzkuje sám master-franšízant. Zhruba 70 percent poradní vedú ženy.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?