Vzdelanie je podstatné

Rozhodli ste sa vstúpiť s franchisovým konceptom Speak Up na slovenský trh. Čo tu chcete dosiahnuť?
Plánujeme rozšíriť našu sieť jazykových centier do strednej a východnej Európy. Okrem Slovenska sme sa rozhodli vstúpiť aj do Česka a Rumunska. Aj v iných štátoch sme uskutočnili štúdiu, či náš koncept v nich môže uspieť. Štúdia ukázala, že na trhoch Slovenska, Česka a Rumunska je veľmi vysoký záujem o štúdium angličtiny.
Aký je Váš názor na franchising a myslíte si, že tento model sa môže uplatniť v Česku a na Slovensku?
Myslím si, že franchisový model je spôsob, kde získajú obaja partneri. Je to systém, kde môžete úspešne viesť svoj vlastný biznis so zavedenými nástroji, know-how a celkovou podporou, ktorú franchisový systém ponúka. Preto sme sa rozhodli využiť franchising aj na rozvoj na týchto trhoch, môžeme partnerom priniesť zavedený koncept, ktorý funguje, a spojiť ho so skúsenosťami lokálneho franchisanta, ktorý pozná tuzemský trh. Sme si istí, že Speak Up bude v Česku a na Slovensku úspešný.
Prečo ste si vybrali práve odbor vzdelávania?
Vzdelávanie je dôležité pre každého, aby mohol jednoducho získavať znalosti a skúsenosti. Podľa nás je to najkrajší odbor, do ktorého sme mohli vstúpiť. V dnešnej dobe je tiež dôležité, aby ľudia vedeli plynulo hovoriť cudzím jazykom, hlavne práve angličtinou. Kľúčovými komponentmi nielen pre výučbu jazyka sú hlavne nadšenie a obetavosť. Česi a Slováci takí sú.
Kde by ste radi otvorili Vaše prvé jazyková centra?
Nepreferujeme na začiatku žiadne konkrétne lokality. Avšak v prvej rade sa chceme zamerať na mestá, kde žije viac ako 100 tisíc obyvateľov.
Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?