Netypické lekárne

Lekárne, ktoré ponúkajú lieky z konope, sa rýchlo uchytili na českom trhu. Spoločnosť Carun Pharmacy začala len vlani rozvíjať franchisový koncept Konopná lekáreň a počas roka sa jej podarilo vytvoriť sieť o 10 pobočkách. Všetky sú prevádzkované na základe franchisovej licencie a v tomto spôsobe chce firma naďalej pokračovať, keďže franchising považuje za rýchly a efektívny spôsob podnikania.
Spoločnosť by rada pokračovala vo vyhľadávaní ďalších franchisantov. "Teraz hľadáme franchisantov predovšetkým v Karlových Varoch, v okolí Prahy, Zlíne a Vsetíne," hovorí konateľ spoločnosti Carun Pharmacy Jiří Stabla s tým, že už v tejto chvíli sa jedná o otvorenie ďalších predajných miest, ktoré sa pripojí k sieti Konopných lekární. Záujemcovia o franchisovú licenciu by sa mali pripraviť na celkovú investíciu vo výške 300 tisíc korún.
V konopných lekárňach sa predáva rozsiahle spektrum konopných produktov určených na prevenciu a aj takých, ktoré sú odborníkmi odporúčané na zmiernenie príznakov mnohých chorôb. "Naším cieľom je vrátiť prostriedky z konope späť do bežného života všetkých ľudí. Liečba konopem pomáha vyriešiť rad zdravotných problémov vďaka účinným cannabinoidům," dopĺňa Jiří Stabla.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.