Zmena u RE/MAX
V minulosti ovládali masterfranchisu realitnej spoločnosti tri majitelia. Vzhľadom k tomu, že jeden zo spolumajiteľov svoj podiel predal jednému z existujúcich partnerov, došlo teraz k úprave majetkových vzťahov v rámci firmy. Majiteľom 60% podielu sa vďaka transakcii stal David Krajný, prezident RE/MAX pre ČR a SR . Regionálnemu riaditeľovi RE/MAX CZ Richardovi Churému novo patrí 40% podiel."Úprava podielov je len účtovný operáciou, ktorá sa voči trhu ani klientom neprejaví . Všetky naše aktivity na Slovensku budú aj naďalej prebiehať pod rovnakým vedením," vysvetľuje David Krajný.
Na konci tretieho štvrťroku tvorilo sieť RE/MAX na Slovensku 40 kancelárií, v ktorých pôsobilo 253 maklérov . Do októbra tohto roku sa podarilo otvoriť sedem nových kancelárií a predať deväť nových franchis. V tomto trende chce vedenie RE/MAX SK pokračovať. "Rovnako ako v Českej republike sme jednotkou na trhu a náš trhový podiel tu stále rastie. Vďaka zoštíhlenie majetkovej štruktúry budeme mať možnosť efektívnejšie rozvíjať úspešnú stratégiu na slovenskom trhu," dodáva Richard Churý.
Na českom trhu pôsobí spoločnosť RE/MAX od roku 2005. Disponuje tu 117 otvorenými kanceláriami s takmer 1200 makléri.
Prečítaj články
O potenciáli realitnej siete Directreal na slovenskom trhu sme sa okrem iného rozprávali s jedným z jej majiteľov Mariánom Patákom.
Realitná sieť Directreal expandovala od roku 2007 nielen na Slovensku, ale aj za hranice.
Slovenská realitná sieť opäť rozširuje svoje pôsobenie. Aktuálne sa počet pobočiek Directreal vyšplhal na 33.
Realitná sieť RE/MAX vlani na Slovenskú otvorila 10 nových kancelárií. Má za sebou úspešný rok.
Medzinárodná realitná sieť CENTURY 21 plánuje na Slovensku expanziu. Za týmto účelom hľadá vhodných kandidátov, ktorí poznajú lokálny trh.
Najčítanejšie
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Pre tematiku detskej módy musí byť franšízant nadšený. Potom sa mu budú zákazníci vracať.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.