Obchod v nájme

Franchisovú kozmetickú značku Yves Rocher z Francúzska si obľúbili nielen ženy, ale i muži. Špecifickým znakom kozmetickej siete je fakt, že 95 % franchisových pobočiek sú prevádzkované ako viazané franchisy, teda Yves Rocher je nájomcom. Aktuálne sieť má na Slovensku 6 franchisových obchodov a 8 vlastných.
Situácia na Slovensku praje malým mestám. „Všímame si väčšieho záujmu podnikateľov tiež z menších miesť, ktorý by radi otvorili svoj vlastný obchod Yves Rocher. Majú svoje vlastné priestory, takže sa zaujímajú o čistú franchisu,“ dodáva manažérka franchisovej značky Yves Rocher Lenka Křížová. Franchisanty pre Slovensko chce predovšetkým v Nitre a Trenčíne. V týchto mestách hľadá franchisantov do nájmu už otvorených obchodov.
Rok 2013 hodnotí Lenka Křížová pre Yves Rocher veľmi pozitívne i v ČR, kde je značka úspešnejšia. „Podarilo sa nám predať 12 licencií. Teraz v novembri otvoríme čistú franchisu v obchodnom centre Krakov v pražských Bohniciach a jednu viazanú v Olomouci,“ hovorí Lenka Křížová. Franchisanty, ktorým by nemala chýbať túha a energia pre podnikanie, by Yves Rocher rada našla v mestách Karlové Vary, Liberec, Zlín, Ostrava a Brno. Išlo by opäť o viazanú franchisu.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.