Obchod v nájme

Franchisovú kozmetickú značku Yves Rocher z Francúzska si obľúbili nielen ženy, ale i muži. Špecifickým znakom kozmetickej siete je fakt, že 95 % franchisových pobočiek sú prevádzkované ako viazané franchisy, teda Yves Rocher je nájomcom. Aktuálne sieť má na Slovensku 6 franchisových obchodov a 8 vlastných.
Situácia na Slovensku praje malým mestám. „Všímame si väčšieho záujmu podnikateľov tiež z menších miesť, ktorý by radi otvorili svoj vlastný obchod Yves Rocher. Majú svoje vlastné priestory, takže sa zaujímajú o čistú franchisu,“ dodáva manažérka franchisovej značky Yves Rocher Lenka Křížová. Franchisanty pre Slovensko chce predovšetkým v Nitre a Trenčíne. V týchto mestách hľadá franchisantov do nájmu už otvorených obchodov.
Rok 2013 hodnotí Lenka Křížová pre Yves Rocher veľmi pozitívne i v ČR, kde je značka úspešnejšia. „Podarilo sa nám predať 12 licencií. Teraz v novembri otvoríme čistú franchisu v obchodnom centre Krakov v pražských Bohniciach a jednu viazanú v Olomouci,“ hovorí Lenka Křížová. Franchisanty, ktorým by nemala chýbať túha a energia pre podnikanie, by Yves Rocher rada našla v mestách Karlové Vary, Liberec, Zlín, Ostrava a Brno. Išlo by opäť o viazanú franchisu.
Prečítaj články

Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Nové projekty a výzvy aj medziročný rast. Taký bol minulý rok pre Yves Rocher. Čo na spoluprácu s touto kozmetickou značkou franšízantov láka?
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.