gastronómia
McDonald’s posilňuje pozície v regióne
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
UGO berie v úvahu názor franšízantov
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Bageterie Boulevard má u nás potenciál
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Uvolnená atmosféra je vo franšíze plus
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Zdravé podnikanie nesie ovocie
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
Stálica McDonald’s nehasne
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Kebab a grilované kurčatá v jednej franšíze
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Kaliforňan prináša personalizovaný street food
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Subway už patrí Roark Capital
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
Bratislavský McDonald's v novom
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Záujem o franšízy UGO stúpa
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Bagetový biznis s franšízou
Na domácom českom trhu je Bageterie Boulevard lídrom v odbore. Svoju sieť chce vďaka franšízam posilniť aj na Slovensku.
Rozbiehame catering s franšízou
Laici aj podnikatelia so skúsenosťami z oblasti gastronómie. Tí všetci sa môžu stať franšízantmi značky iBoxík. Aká investícia na nich čaká?
Sme na ceste za hranice
„V tomto roku sa zameriame najmä na expanziu mimo Bratislavu. Chceme otvoriť štyri nové pobočky," hovorí Michaela Smrtičová z vedenia franšízovej siete Kaliforňan.
Na expanziu na Slovensko sme pripravení
Franšízovému konceptu Burrito Loco sa v Česku podarilo z Prahy preniknúť do ďalších miest. Podarí sa im vstúpiť aj k nám?
Druhá pobočka McDonald's na diaľnici
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Na trhu môže byť až 30 pobočiek
„V súčasnom nepredvídateľnom období by som si ako začínajúci podnikateľ prioritne vybral franchísu pred samostatnosťou," hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Gastro koncept, ktorý dominuje Bratislave
Obohatiť gastronomický trh plánuje svojou ponukou bowl koncept Kaliforňan, bistro, ktoré zmenilo pojem ‘slovenský fast-food‘. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Z kurtov do franšízy
Jeden z najväčších slovenských tenisových talentov Kamil Čapkovič má dnes vlastnú reštauráciu McDonald‘s v bratislavskej Petržalke. Čo ho priviedlo do franšízy?
Guličková zmrzlina ako podnikanie
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Žena v čele McDonald´s
Novou generálnou riaditeľkou spoločnosti McDonald’s pre český a slovenský trh sa stala Yuliya Badritdinova. Aktuálne má na starosti 3 trhy.