Modrý slon
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Hlavnou činnosťou vydavateľstva MODRÝ SLON s.r.o. je vydávanie "osobných kníh" a jeho cieľom je motivácia mladých čitateľov k čítaniu a objavovaniu kúzla písaného textu.
Od roku 1998 vo vydavateľstve vyšlo 60 originálnych titulov písaných a ilustrovaných výhradne pre tento revolučný systém. Každý z týchto titulov sa z pohľadu predaných kusov stal bestselerom.
V roku 2001 vydalo vydavateľstvo didaktickú pomôcku (hru) MOTANIKA, ktorá bola odborníkmi vybraná ako „Správna hračka.” V roku 2004 naša Motanika vyhrala 1. miesto v kategórii „Novinka roka“ a 3. miesto v kategórii „Najlepší reklamný či darčekový predmet“ v súťaži HVIEZDA 3D REKLAMY 2004.
Od roku 2010 vydavateľstvo oslovuje začínajúcich autorov a ilustrátorov, tí sa zapojujú do projektu na podporu čítania. Cieľom je byť v najtesnejšom kontakte s malým čitateľom a ukázať mu kúzlo písaného textu.
V roku 2011 vznikol projekt "Ja čítam", do ktorého je naše vydavateľstvo zapojené spoločne so 477 žiakmi. Hodnotí sa schopnosť detí čítať pred a po získaní personálnej knihy. Ministerstvo školstva mládeže a telovýchovy vyhodnotilo tento projekt ako aktivitu maximálne motivujúcu k čítaniu – výsledky preukázali nárast čitateľskej gramotnosti až o 28%!
Od roku 2016 sa vydavateľstvo pravidelne zúčastňuje veľtrhu FOR KIDS a FOR BABIES. V danom roku na veľtrhu FOR KIDS v Prahe získalo naše vydavateľstvo ocenenie Grand Prix za knihu ROBIN.
V roku 2017 vydalo ako prvé na svete personalizované leporelo. Tento produkt sa ihneď stal veľmi úspešným a prevýšil predaje všetkých kníh.
Certifikátom CAPARD bolo ocenené Pexeso Morský svet a Na statku v roku 2017.
Celkový koncept chodu vydavateľstva je postavený na franchisovom modeli. Ktokoľvek, kto splní podmienky, môže sa stať majiteľom licencie a podieľať sa na raste a poslaní vydavateľstva. V súčasnosti vydavateľstvo pôsobí na území Českej republiky, Poľska, Slovenska, Francúzska, Veľkej Británie a Nemecka.
Na českom trhu MODRÝ SLON s.r.o. pôsobí 20 rokov a naďalej rozvíja predajnú a partnerskú sieť. Veľký dôraz je kladený na špecifický prístup ku každému existujúcemu či potenciálnemu partnerovi (príjemcovi). Nesmieme opomenúť, že vedľa bázy obchodnej, je aj stránka kladného a pozitívneho prístupu partnera k projektu podpory čítania malých čitateľov. Vďaka celoštátnej pôsobnosti a skúsenostiam s mnohými modelmi spolupráce dokážeme v spoločnej diskusii s partnerom vždy nájsť vhodný spôsob kooperácie pre obe strany.
Vlastné pobočky
Opava
Franchisové pobočky
1 ČR, 1 SR, 1 Poľsko, 1 Francúzsko, 1 Nemecko, 1 Veľká Británia, 1 Maďarsko, 1 Bosna -Hercegovina
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Vývoj a know-how tlače, kompletizácia osobných kníh a ich prezentácia
- Dodania tovaru (knižní polotovar) na predaj koncovému zákazníkovi
- Poskytovanie technológie potrebnej pre kompletizáciu osobných kníh (koncový zákazník požadovanú knihu obdrží vždy v 100% kvalite)
- Marketingové poradenstvo pre úspešný chod pobočky
- Reklamné materiály a celkové portfólio
Prečo franšíza od MODRÉHO SLONA s.r.o.?
- Osvedčené a výnosné podnikanie
- Unikátne know-how
- Rafinovaná marketingová stratégia
- Podpora franšízora
- Vlastné stroje zaručujúce kvalitu produktov
- Inovácie produktov
- Exkluzivita v danom regióne
Nevyhnutná investícia na začiatku
- 10 000 EUR
- Priebežné poplatky sa neplatia
- Zmluva sa uzatvára na 4 roky s možnosťou predĺženia.
Zisk
- 40% z kúpnej ceny zákazníka
Základné požiadavky
Naša partnerská spolupráca nie je zložitá, nevyžaduje žiadne špeciálne znalosti ani vysoké vstupné investície. Naším cieľom je zjednodušiť vzájomný vzťah na takú úroveň, aby čo najviac energie zostalo na úspešné prevádzkovanie nového kontaktného miesta.
- Zaistenie technického zázemia pre tlač a kompletizácia personálnych kníh, podľa pokynov poskytovateľa
- Úzka spolupráca s poverenými spolupracovníkmi poskytovateľa vo veci technického, marketingového a odborného servisu a poradenstva.
KOHO HĽADÁME?
- Partnera, ktorého náš systém podnikania oslovil
- Partnera, ktorý verí, že deti prostredníctvom osobných kníh, odhalia kúzlo písaného textu
- Partnera, ktorý si myslí, že sa dokáže na trhu presadiť
Informácie o franchisorovi
MODRÝ SLON s.r.o.
Nám. Osvoboditelů 6/7, 746 01 Opava
+420 604 287 085
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Marek Halfar
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
„Na Slovensku hľadáme jedného master-franšízanta, ktorý od nás získa exkluzivitu na celý trh," hovorí Marek Halfar, zakladateľ vydavateľstva Modrý slon.
V roku 1998 sa vydavateľstvo Modrý slon rozhodlo motivovať české deti na čítanie pomocou personálnych kníh. Jeho majiteľ Marek Halfar prezradzuje, ako sa im darí s franšízou v zahraničí.
Že uspieť s franšízami je možné i v zahraničí, dokladá Modrý slon. Internetové knižné vydavateľstvo sa pripravuje na expanziu do ďalších krajín.
Rodičia malých detí sú veľmi lojálni zákazníci. Ak nájdu značku oblečenia, ktorá im vyhovuje, sú jej verní. Vsádza na to aj franšíza Coccodrillo.
Produkty značky Tulec Trend je možné nakúpiť hlavne v multibrandových obchodoch. Príležitosť sa ponúka aj záujemcom o franšízu.
Zapojení do chodu predajní, takí sú franšízanti siete Coccodrillo. Investorov medzi nimi nenájdete. Ako sa im teraz darí?
Prievidza, Žilina a Poprad. Tri mestá, v ktorých fungujú obchody s oblečením pre deti Coccodrillo. Cieľom siete je ďalší rast.
Podnikaniu zameranému na deti sa na Slovensku darí. Dôkazom je aj franšíza Tulec Trend. V poslednej dobe eviduje viac kvalitných záujemcov o licencie ako kedykoľvek predtým.
Česká franšízová značka detskej konfekcie sa po 25 rokoch skúseností chystá vstúpiť na rumunský trh.
Česká firma na výrobu a predaj oblečenia pre batoľatá Tulec Trend pomaly vstupuje do 25. roka existencie s novými franšízami v ČR i SR.
Najväčší výrobca hračiek na svete oslávil v lete 85 rokov od svojho vzniku. Dánska značka ponúka spoluprácu aj podnikateľom v Česku.
Značka detského oblečenia do každého počasia Skiby Kids vie vďaka e-shopu franšízantom vytipovať mestá, kde je o ich ponuku záujem.
Výrobca hračiek LEGO bol menovaný najrýchlejšie rastúcou značkou sveta. Druhý zostal Google, tretia skončila firma Nike.
Po úspechu na tuzemskom trhu sa koncept Tulec Trend rozširuje na Slovensko. O plánoch nie iba v zahraničí hovoril majiteľ firmy na výrobu detského oblečenia Tomáš Tulec.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.