Telekom
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Telekom je telekomunikačnom trhu a partnerstvo s nami sa oplatí. Vstúpte do atraktívneho biznisu a prevádzkujte Telekom predajňu v akomkoľvek regióne Slovenska. Franchise partnerstvo vám umožní využívať našu značku, dlhoročné know-how a kvalitné zázemie.
Prečo Franchise partnerstvo s Telekomom?
- Silná a prestížna značka. Telekom je lídrom na telekomunikačnom trhu s kvalitnými riešeniami aj pre tých najnáročnejších klientov.
- Technologické inovácie. V Telekome úročíme naše aj medzinárodné poznatky vďaka členstvu v silnej skupine Deutsche Telekom.
- Kvalitné služby. Pripojte sa k nám a ponúkajte pod značkou Telekom tie najlepšie produkty a služby mobilnej aj pevnej siete.
- Spoločnosť so srdcom. Telekom si už roky udržiava významné postavenie v oblasti zodpovedného podnikania a filantropie.
- Overená spolupráca. Pridajte sa k sieti 75 predajní a využite rokmi overené franchising partnerstvo so silnou Telekom podporou.
Ako funguje spolupráca s nami
Franchise partnerstvo stojí na vašej a našej úzkej spolupráci. Umožní vám na poste riaditeľa prevádzkovať a rozvíjať zverenú pobočku Telekom. Môžete tak využiť svoj potenciál, rozvíjať pozitívnu zákaznícku skúsenosť, napĺňať predajné ciele, či prezentovať svoje nápady a vylepšenia.
Zhodnotenie vašich investícií
Pridajte sa do vedenia jednej alebo viacerých predajní, tzv. Telekom Centier po celom Slovensku, v ktorých naši zákazníci vybavia na jednom mieste služby mobilnej aj pevnej siete a vstúpte do perspektívneho a stabilného telekomunikačného biznisu.
Vlastné pobočky
- 5 vlastných predajní na Slovensku
- Tisícky ďalších v trinástich krajinách v Európe a USA
Franchisové pobočky
- 68 partnerských predajní na Slovensku
- Tisícky ďalších v trinástich krajinách v Európe a USA
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
Vaša podpora od Telekomu bude naozaj komplexná. Jej súčasťou je vývoj produktov a prinášanie inovácií, zaistenie predajných pomôcok a marketingových materiálov, cielené marketingové aktivity, nastavenie dizajnu predajne.
Nevyhnutná investícia na začiatku
50.000€ - 100.000€
Základné požiadavky
Náplňou vašej práce bude rozvíjať predajňu, plniť stanovené ciele, podieľať sa na predajnej stratégii, prinášať návrhy na zlepšenie procesov a zostaviť silný tím zamestnancov s prozákazníckym prístupom, pre ktorých budete inšpiráciou vďaka svojmu etickému a zodpovednému konaniu.
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Marta Kúdelková
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Podnikanie s TAB Board stojí na zdieľaní myšlienok a skúseností, ako výzvy meniť na úspechy. Daniela Jurča tento koncept oslovil natoľko, že sa z člena boardu stal franšízantom.
Od roku 2017 sa pobočky franšízy so službami BOZP rozšírila po Slovensku a nedávno pribudla pobočka v Trenčíne.
Franšízová sieť Extéria Market sa stará o BOZP, požiarnu ochranu a ďalšie zákonné povinnosti klientov. Firmy, ktoré ich nemajú splnené, sú príležitosťou na rast na trhu.
Celosvetová franšíza The Alternative Board poskytuje manažérske a obchodné poradenstvo už vyše 30 rokov. Na Slovensku dopyt po ich službách rastie a preto hľadá nových franšízantov.
V Bruseli sa udeľovali ceny Európskej federácie franšíz. Zo značiek, ktoré mieria na náš trh, získali ocenenie Mail Boxes Etc.
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
„Každý rok sa nám darí rozširovať pôsobenie o jeden až dva regióny,“ prezrádza Jana Škabradová, Operation Manager franšízovej siete TAB Board.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Pred vstupom do franšízy TAB mal Jaroslav Krkoška štvrť storočia svoju vlastnú firmu, ktorá pôsobila v oblasti interiérov. Teraz pomáha podnikateľom rasť.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.