Maxeco
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Spoločnosť MAXECO, s.r.o. Vám ponúka jedinečnú príležitosť podnikania vďaka novému inovatívnemu spôsobu vykurovania nielen rodinných domov. Náš systém vykurovania na báze vykurovacích fólií sa vyznačuje predovšetkým bezkonkurenčným pocitom tepelnej pohody, rýchlou montážou, nízkymi obstarávacími a prevádzkovými nákladmi a nulovými nákladmi na údržbu.
Firma vznikla v januári 2011. Spoločníci majú v odbore viac ako 15 rokov skúseností. Okrem Slovenskej republiky máme pobočky v Čechách, v Poľsku, na Ukrajine a v Španielsku. Skúsenosti s našimi službami, produktmi a technológiami má viac ako 2000 spokojných zákazníkov.
Naším cieľom je vytvoriť sieť regionálnych partnerov, ktorá pokryje celú Slovenskú republiku. Prioritne hľadáme regionálneho partnera pre Bratislavský, Nitriansky, Trenčiansky a Žilinský kraj.
Ako to funguje v praxi
- Centrála MAXECO vytvára stratégiu a zabezpečuje technickú, právnu a marketingovú podporu predaja.
- Náš partnerský systém nezarába na poplatkoch, ale na predaji vykurovacích systémov. Vyšší profit sa odvíja od hodnoty objednaných komponentov vykurovacieho systému MAXECO a poskytuje sa vo forme zliav.
- Regionálny partner organizuje realizáciu zákaziek, profituje na obrate zo všetkých zákaziek v regióne, funguje samostatne a má 5 rokov exkluzivitu pre dané územie s možnosťou bezplatného predĺženia na ďalšie obdobie.
- Inštaláciu vykurovacích fólií vykonávajú vyškolení a certifikovaní montážni partneri MAXECO.
- Regionálny partner získava zákazky svojou činnosťou, z centrálneho marketingu, od montážnych partnerov a od sprostredkovateľov v regióne.
- Regionálny partner získava k spolupráci ďalšieho sprostredkovateľa a montážnych partnerov a sám si s nimi dohaduje výšku provízie.
V čom je naša technológia jedinečná
Žiadny kotol, žiadne radiátory, len tenké pásy fólie do podlahy alebo do stropu.
Väčšina vykurovacích systémov vyžaduje inštaláciu niekoľkých telies (kotle, tepelné čerpadlá, radiátory), ktoré je nutné servisovať, zaberajú priestor a často kazia vzhľad interiéru. Náš vykurovací systém tvoria len tenké pásy fólie a ovládanie je pomocou termostatov alebo aplikácie v telefóne.
Dokonalý tepelný komfort
Väčšina klasických vykurovacích sústav využíva fyzikálny jav nazývaný konvekcia, ktorý označuje prúdenie tepla prostredníctvom kvapaliny alebo vzduchu. Pri konvekcii dochádza k stratám a oneskoreniam. Infra vykurovacie fólie konvekciu nevyužívajú. Odovzdávajú energiu infračerveným žiarením, tj. sálaním. Pri tomto fyzikálnom jave dopadá energia na predmet, ktorý je ohrievaný okamžite, bez časového omeškania a so zanedbateľnými stratami. Dochádza k rýchlemu nábehu pocitu tepla a šetrenie spotreby energie.
Priaznivý vplyv na zdravotný stav
Technológia sálania je pre ľudský organizmus najprirodzenejšie (funguje na rovnakom princípe ako Slnko), má protiplesňové účinky, nevysušuje vzduch a nevíri prach.
Široké spektrum využitia
Vykurovacie fólie sú vhodné pre všetky typy budov, pre novostavby a rekonštrukcie. Možno ich inštalovať v bytoch, domoch, komerčných i v priemyselných priestoroch.
Vlastné pobočky
- Centrála Prešov
Franchisové pobočky
- SR - pobočky v 4 krajoch
- ČR pobočky v 10 krajoch
- Poľsko
- Ukrajina
- Španielsko
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Stabilná spolupráca umožňujúca rýchle dosiahnutie návratnosti investície v priebehu niekoľkých mesiacov
- Profesionálny centrálny marketing vrátane PR
- Technické a obchodné zaškolenie, vstupné školenie
- Územná exkluzivita pre lokality v SR (kraje)
- Začlenenie do distribučnej siete, udelenie práva používať logo a know-how spoločnosti MAXECO
- Poradenstvo pri výbere lokality, prepracovanú logistiku a poradenský servis
- Jednotný informačný systém - softvér pre PC (Office 365), Raynet CRM
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Licencia MAXECO 10 000 - 20 000 EUR podľa veľkosti regiónu
- Vybavenie kancelárie 2000 - 5 000 EUR
- Skladové zásoby 10 000 - 20 000 EUR podľa veľkosti pobočky a skladu
Základné požiadavky
- Obchodné zručnosti
- Organizačný talent
- Prezentačné zručnosti
- Silná orientácia na zákazníka
- Skúsenosť s podnikaním v stavebníctve výhodou
- Znalosti v odbore elektro výhodou, nie podmienkou
Franchísovú pobočku MAXECO je možné taktiež kombinovať so súčasnou aktivitou, avšak nesmie byť konkurenčnej povahy.
Informácie o franchisorovi
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Martin Dzubaj
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.