STEIKU HAOSS

Informácie o franchisovém systému
popis franchisového systému
Steiku Haoss je elegantný, westernový koncept reštaurácií, ktorý bol vytvorený rodinou Cimovcov z oblasti Baltiku. V srdci Rigi je steakhouse vedený dvoma generáciami a je známi prvotriednou kuchyňou a skvelým servisom. Počas 25 rokov reštaurácia získavala a zlepšovala svoje znalosti prípravy prémiových steakov a vďaka tomu je „najlepším steakom v meste“.
3 reštaurácie Steiku Haoss v Rige sú vo vlastníctve lídra trhu, spoločnosti Cantus Gruop, ktorá bola založená v roku 1992. Tvorí ju niekoľko reštaurácií, ktoré sú oceňované rôznymi certifikátmi za gastronómiu a služby. Po 25 rokoch pokračujeme v inovovaní, zlepšovaní kvality, dizajnu a prinášaní nových príchutí.
Reštaurácie Cantus Group zahŕňajú: Steiku Haoss, Muusu a Muusu Terase, ktoré sa odlišujú charakterom a štýlom ale sú jednotné vo vyznávaných hodnotách, ktorými sú vášeň pre pohostinnosť, tímový duch, ktorý kladie dôraz na detaily, vďaka ktorým si návštevníci odnesú z reštaurácie gastronomický zážitok z degustovania tradičným a medzinárodných jedál.
Vlastné pobočky
Multibrandová sieť zahŕňa rôzne druhy reštaurácií v Rige (3 reštaurácie Steiku Haoss).
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
V skratke Steiku Haoss odovzdáva franchisantovi znalosti, nástroje a organizuje tréningy, aby bol schopný úspešne viesť podnikanie. Poskytujú podporu vo forme odborného poradenstva od skúsených expertov, ktorý budú dohliadať na franchisanta, navádzať ho počas celého procesu a jeho rozvoja.
Steiku Haoss ponúka širokú podporu v nasledujúcich oblastiach (ale aj oveľa viac):
- Posúdenie lokality a umiestnenia prevádzky
- Dizajn reštaurácie navrhnutý lokálnym architektom
- Značka na baleniach
- Prevádzkový manuál, ktorý zahŕňa štandardy, procesy, recepty
- Registrovaná značka
- Nákup zariadení
- Smernice pre jedlo a bezpečnosť
- Podnikateľský a finančný plán
- Prognózy
- Nábor zamestnancov a ich tréning
- Dodávateľská sieť
- Vytvorenie menu a jeho dizajnu
- Neustály vývoj systémov
Tieto oblasti sa spájajú v podpore v rôznych fázach vývoja ako sú stavebné práce, zariaďovanie prevádzky, zamestnávanie personálu až po otvorenie reštaurácií.
Marketingová podpora
Podpora franšízanta je kontinuálna v oblastiach vývoja, marketingu a uplatňovania stratégie.
Súčasťou marketingovej podpory je:
- Inštruktáž k značke a štýlu
- Marketingová stratégia
- Ročný marketingový plán
- Marketingové materiály na stoly, reklamné materiály
- Stratégia pre digitálny marketing, vrátane webových stránok a sociálnych médií
- CRM návody
- Tréning zameraný na predaj a marketing
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Franšízový poplatok začína na 25 000 eur za jednu reštauráciu
- Celková investícia od 300 000 eur
- 6% podiel na zisku z mesačných predajov
Master-franchisa je tiež dostupná pre vybrané regióny.
Základné požiadavky
Hľadáme ambiciózneho, cieľavedomého franšízanta na rozšírenie našich prevádzok do nových regiónov a teritórií.
Pred otvorením pobočky treba splniť niekoľko podmienok. Na to, aby sa záujemca stal franšízantom značky Steiku Haoss, musí predložiť stratégiu a plán pre daný región a teritórium.
Navrhnutie vhodnej lokality je tiež vhodné. Franšízant by mal mať prístup k atraktívnej lokalite umiestnenej v pešej zóne, nákupnom alebo business centre. Plocha reštaurácie by mala byť od 360-550 m2. Ideálna je rohová budova s otvoreným priestorom a veľkými oknami.
Franšízant tiež pri výbere posudzuje skúsenosti a črty záujemcu, ktorý má záujem pridať sa do siete Steiku Haoss:
Skúsenosti
- Znalosť lokálneho trhu a zákazníkov
- Skúsenosti s marketingom a podnikaním
- Finančné skúsenosti
Aktíva
- Sieť lokálnych partnerov
- Silný manažérsky tím
Prístup
- Stotožnenie sa so značkou
- Ochota pracovať samostatne ale zároveň byť súčasťou väčšieho systému
- Otvorený k prijímaniu nových skúseností a znalostí
Osobnostné črty
- Prirodzený vodca
- Tímovo orientovaná osobnosť
- Vizionárske a podnikateľské myslenie
- Výborné komunikačné schopnosti, ktoré sa pretavia do hodnôt Steiku Haoss
Informácie o franchisorovi
SIA CANTUS
Meistaru street 25, Rīga, Lotyšsko, LV - 1050
+37 126 416 641
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Mr. Davis Cima
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie

Odbor gastronómie sa vplyvom súčasnej situácie zmení. Šancu uspieť získajú nové koncepty, ktoré zaujmú zákazníkov svojou ponukou.
Rodinná sieť reštaurácií z Lotyšska Steiku Haoss chce prekročiť hranice krajiny. Ponúka príležitosť pre master-franšízantov.

„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.
Franšíza Burrito Loco sa chce rozšíriť z Prahy aj na Slovensko. Koľko bude stáť franšízantov vstup do podnikania s touto značkou?
„Náklady na rebranding pobočiek nikdy nenesú v plnej miere franšízanti. Podieľame sa na nich aj my a prenajímateľ priestorov,“ hovorí Peter Ondrej, riaditeľ Coffeeshop Company.
Známa sieť pizzérií ponúka licencie. Franšízanti, ktorí otvoria pobočku do konca roka 2021 získajú časť investície naspäť.
„Rok 2021 bude okrem iného v znamení otvárania nových reštaurácií. Chceme, aby boli všetky od začiatku v rukách franšízantov," hovorí Radim Foltýn, Franchising Director CZ & SK McDonald's.

Koncept rýchleho občerstvenia Volos chce svojimi pobočkami obsadiť celé Slovensko. Kto sa môže uchádzať o franšízovoú licenciu?
„Doba je bolestivá, ale o to viac sa snažíme náš koncept upravovať a posúvať ďalej. Spúšťame nové produkty a zaviedli sme nové služby,“ hovorí Ľubor Lelovits, majiteľ Mr. Kebab.
Obmedzenie fungovania gastronomických prevádzkach nebude trvať večne. Ak je teda vaším cieľom podnikať v tejto oblasti, je ten správny čas na nájdenie tej pravej franšízy.
„Slovenský trh už máme pobočkami pokrytý. V Česku, Maďarsku a Poľsku priestor pre nových franšízantov stále je,“ hovorí majiteľ konceptu La Donuteria Peter Straňák.
Fastfoodovej sieti sa rýchlo po znovuotvorení reštaurácií vrátili tržby do normálu. Zákazníci zdvojnásobili záujem o McDelivery.
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?

Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.