Ice´n´Go!
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
Vďaka originalite, kvalite a marketingovej podpore sa ICE'N'GO! stalo vyhľadávaným podnikateľským konceptom, v súčasnej dobe ICE'N'GO! nájdete už v niekoľkých krajinách Európy. V Slovenskej republike pôsobí spoločnosť ICE'N'GO! od roku 2010 a do svojho tímu hľadá nových franchisantov.
Tajomstvo rýchleho rastu ICE'N'GO! má základ v skvelom produkte, ktorý je milovaný po celom svete. ICE'N'GO! neobsahuje chemické konzervačný látky, umelé farbivá ani umelé arómy. Vyrába sa z čerstvého mlieka, smotany, ovocia a ďalších prírodných ingrediencií zmrazených na -197 ° C, skladovaných až pri -50 ° C a podávaných až pri -35 ° C. ICE'N'GO! neobsahuje vzduch, čím sa odlišuje od klasickej zmrzliny, ktorá obsahuje približne 60% vzduchu, pretože sa šľahá. To je dôvod, prečo majú guľôčky ICE'N'GO! tak sýtu a výraznú chuť.
Výhody podnikania s ICE'N'GO!
- Predaj celoeurópsky známej a obľúbenej značky.
- Získanie know how, školenie a podpory majiteľa master-franchisy po celú dobu spolupráce.
- Fungujúce zavedené procesy a postupy.
- Predaj kvalitného produktu s registrovanou ochrannou známkou.
- Využitie marketingových akcií poskytovateľa franchisy.
- Zaistenie lokálne exkluzivity!
- Zdieľanie skúseností s ostatnými partnermi zo Slovenska i zahraničia.
- Inovácie z centrály aj od majiteľa master-franchisy.
- Zaistenie dodávok produktu aj príslušenstvo potrebného na jeho predaj.
- Môžete začať podnikať vo veľkom štýle, alebo svoju firmu pomaly rozvíjať s ohľadom na svoje finančné zdroje a ciele.
- Nemusíte usilovať o získanie práva na distribúciu.
- Franchisová zmluva Vám prináša oveľa väčšiu istotu, prosperitu a zisk.
Pozívame franchisantov k spolupráci v rámci celej SR!
Vlastné pobočky
7
Franchisové pobočky
50
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Podpora pre franchisantov
- Know-how
- Marketingová podpora zo strany poskytovateľa franchisy
- Vstupné a priebežné školenie
- Trvalé právne a finančné zázemie, zavedený spôsob administrácie a vedenie predajného miesta
- Pomoc pri výbere a realizácii vhodného predajného miesta
- Osobný a individuálny prístup
- Podporná personálna pomoc
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Jednorazová investícia 2.000 Eur - 7.000 Eur (zahŕňa kompletné predajné zariadenia, technológiu, licenciu, školenia, servis, poradenstvo, inventúrne systém, prevádzkové manuál, HACCP dokumentácie. Výška investície závisí na výbere konkrétneho predajného zariadenia.
- Žiadne priebežné poplatky
- Zmluva sa uzatvára na dobu 5 rokov s možnosťou predĺženia bez ďalších investícií
Základné požiadavky
- Priestor o veľkosti 4 - 6 m2 na miestach, kam chodia ľudia za zábavou, oddychom a na výlety - ZOO, zábavné centrá, lunaparky, aquaparky, rekreačné strediská, frekventované pláže, vyhlásené cukrárne, atraktívne turistické lokality a pod.
- Kapitálové zaistenie
- Uvítame osobný a aktívny prístup
Informácie o franchisorovi
ICE´N´GO! Slovakia s.r.o.
Riečna 192, 951 07 Malý Cetín
+421 908 798 433
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Teodor Baláži
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
Na mrazené dezerty stavil franchisový koncept Ice’n’go. Novo sa nachádza v Katalógu franchis.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Fruitissimo je na trhu dvadsať rokov a zavedený franšízový model sa presadzuje v nových krajinách. Aké sú najbližšie plány značky?
„Stratégiou našej spoločnosti je, aby postupne všetky reštaurácie na slovenskom trhu prešli do rúk franšízantov,“ hovorí Operation&Franchising Director McDonald’s Jaroslav Sedláček.
Popularita kebabu je v posledných rokoch v strednej Európe veľká. Grilované kurčatá tu zase majú tradíciu. Práve na to vsádza franšízor Mr. Kebab s novou značkou Pipi Grill.
Street food s možnosťou zostaviť si misku z čerstvých a zdravých surovín Bratislavčanov baví. Teraz sa franšíza rozrastá aj do ďalších miest a ponúka podnikat aj novým záujemcom.
Roark uspeli nad konkurenčnou skupinou vedenou investičnými firmami TDR Capital a Sycamore Partners. Dražba trvala od februára a cena sa vyšplhala na 9,55 miliardy dolárov.
V nákupnom centre Eurovea 2 sa pobočka McDonald's nedávno predstavila dizajnom, ktorý je inšpirovaný Mesiacom. Celkovo ide už o 41. reštauráciu na Slovensku.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.