Dom Farieb
Informácie o franchisovom systéme
popis franchisového systému
DOM FARIEB sú špecializované predajne so širokou ponukou farieb, lakov a doplnkov potrebných na maľovanie
Koncept Dom Farieb je vytvorený tak, aby uspokojil všetky potreby zákazníka pohodlne a bez stresu. Vyznačuje sa komplexným odborným poradenstvom, individuálnym prístupom a kvalifikovaným personálom. Sortiment je usporiadaný prehľadne, a aj hobby zákazník, ktorý maľuje raz za niekoľko rokov, sa ľahko zorientuje a nájde produkt, ktorý potrebuje.
Predajne Dom Farieb, majú za sebou skúseného medzinárodného partnera. Patria pod spoločnosť PPG, so sídlom v Pittsburgu v USA, ktorá je jedným z najvýznamnejších globálnych dodávateľov a výrobcov farieb, náterových hmôt, optických produktov, špeciálnych materiálov, chemikálií, skla a sklolaminátov.
Na Slovensku je spoločnosť PPG zastúpená firmou PPG Deco Slovakia s.r.o., ktorá sa zameriava práve na náterové hmoty. V súčasnosti sa v rámci veľkoobchodu zaoberá distribúciou výrobkov značiek (PRIMALEX, BALAKRYL, JOHNSTONE´S, BONDEX a PRAKTIK ) vyrobených v Českej republike, Maďarsku, Dánsku, Francúzku, Poľsku a v Anglicku, ako aj predajom produktov iných významných dodávateľov. Sieť predajní DOM FARIEB na Slovensku tvorí 21 vlastných prevádzok a 2 franchisové prevádzky.
Pre DOM FARIEB je dôležitý kontakt s koncovým zákazníkom a chce svoje franchisové predajne rozširovať tam, kde si predajne dokážu vybudovať stálu klientelu miestnych zákazníkov.
Výhody Franchisy
Franchisant má pod značkou DOM FARIEB zaručenú teritoriálnu exkluzivitu, čo je pre začínajúcich podnikateľov nesmiernym prínosom.
Nová franchisová predajňa dostáva výhodné nákupné podmienky na obľúbené výrobky tradičných značiek, ktoré sú výborne etablované na trhu. Franchisant nemusí riešiť nákup a výber regálov, predajných a tónovacích pultov, vnútorné reklamné vybavenie ani propagačné materiály. Zároveň tiež dostane zariadenie na miešanie interiérových, fasádnych farieb, lakov a omietok.
Značka DOM FARIEB ponúka franchisantovi spoluprácu bez vstupných poplatkov.
Značka svojich franchisantov podporuje aj vďaka vlastnému vernostnému programu pre koncových aj profesionálnych zákazníkov. Súčasťou balíka výhod je spätný bonusový systém a bonifikačný účet. V neposlednom rade ponúka systém školení, ktorý zahŕňa vstupné školenie, tréning predajných zručností a produktové školenia. Každý franchisant má tiež prideleného regionálneho manažéra, na ktorého sa môže kedykoľvek obrátiť.
Vlastné pobočky
- SK 17
- CZ 64
Franchisové pobočky
- SK 12
- CZ 47
Obrázok pobočky systému
Informácie pre franchisantov
Podpora pre franchisantov
- Spätný bonusový systém
- Bonifikačný účet – čerpanie marketing, software
- Jednotný vzhľad predajní, celoslovenské marketingové aktivity
- POS materiál k predávaným produktom
- Vlastný vernostný program
- Systém školení - vstupné školenie, tréning sales skills, produktové školenia
- Podpora od regionálneho manažéra
Nevyhnutná investícia na začiatku
- Franšízový poplatok: 0 €
- Celková investícia je od cca. 15 000 – 50 000 € a odvíja sa od veľkosti prevádzky (hardware: vlastná kasa, POS terminál, naskladnenie tovarom a iné)
Základné požiadavky
- Miesto v spádovej oblasti s počtom obyvateľov minimálne 8 000
- Vhodná poloha predajne
- Dobré parkovanie pre zákazníkov
- 100 - 250 m2 predajnej plochy
- Skúsenosti s predajom tovaru
- Skúsenosti s právnym systémom a reguláciami
Informácie o franchisorovi
PPG Deco Slovakia s.r.o.
Sad SNP 667/10, Žilina 010 01
+421 908 994 467
Kontaktná osoba pre záujemcov o licenciu
Tomáš Kania - Key Account and Business Development
Zistite viac
Prečítaj články
Najčítanejšie
Dom farieb je franšízová sieť, ktorá za roky svojej existencie zažila už niekoľko stavebných boomov aj kríz. Ako sa u nás vyvíja trh s farbami, nátermi a lakmi?
Franšízová sieť Dom farieb hľadá franšízantov aj v menších mestách. Kto sa môže uchádzať o licenciu?
„COVID-19 náš biznis ovplyvnil negatívne aj pozitívne. Mali sme zatvorené, ale predávali sme viac ako keby sme mali otvorené," hovorí franšízant siete Dom farieb Ján Maťuga.
Ciele, ktoré sme si dali, sa nám podarilo prekonať, ale už sme pripravení na ďalší rok, prezrádza Tomáš Kania, obchodný manažér franšízovej siete Dom farieb.
„Franšíza v rámci siete maloobchodných predajní Dom Farieb ponúka príležitosť pre každého s obchodným duchom a záujmom o samostatné podnikanie“, potvrdzuje Tomáš Kania, obchodný manažér spoločnosti.
Ľudovít Szabó po 18 rokoch v hobby markete začal podnikať ako živnostník. Otvoril si vlastnú franšízu Solodoor v Nitre.
Značka podlahových krytín a bytového textilu za 30 rokov existencie vytvorila úspešnú franšízovú sieť. V strednej Európe za svoj prístup k podnikaniu žne odborné ceny.
Na trh vstupujú značkové predajne profesionálneho aj hobby náradia s premysleným systémom služieb. Podarí sa ukrajinskej franšíze rovnaký úspech ako doma?
Výrobca interiérových dverí a zárubní dosiahol v roku 2022 tržby viac ako 16 tisíc eur. Podieľali sa na tom aj franšízy na Slovensku.
Ako ušetriť za teplo, otázka, ktorá najmä tohtoročnú zimu trápila veľa ľudí nielen na Slovensku. Bola to však aj šanca na úspech franšízantov konceptu Maxeco.
V minulom roku oslávila značka Kinekus 30 rokov fungovania na trhu. Je pripravená ďalej rásť prostredníctvom franšízantov. Do akých miest sa hodí?
Franšízantmi Maxeco sa stávajú podnikatelia hľadajúci nové príležitosti aj spokojní zákazníci. Čo všetko ovplyvňuje ich podnikanie?
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
„Radi by sme sa rozrástli do krajských miest, v ktorých zatiaľ nemáme zastúpenie," hovorí v rozhovore Jakub Mulač, riaditeľ spoločnosti Solodoor Centrum.
Spoločnosť Maxeco má na Slovensku zastúpenie v štyroch regiónoch. S pomocou franšízových partnerov chce expandovať do všetkých krajov.
Počas prvného štvrtroku zvýšila predajná sieť dverí a zárubní medziročné predaje o 40 %. Jej obrat dosiahol počas januára až marca cca 560 tisíc eur.
Informácie zadané v katalógu dodávajú samotné franchisové systémy. Pred podpisom zmluvy o spoluprácu by mal každý záujemca posúdiť ponuku danej firmy. Redakcia si vyhradzuje právo upraviť informácie o systémoch udávaných v katalógu. V prípade zistenia, že udávané informácie nie sú pravdivé či neaktuálne, prosíme kontaktuje redakciu.