Zdravé chudnutie a podnikanie s Naturhouse
Za tri roky tomu bude 20 rokov, čo značka špecializujúca sa na výživové poradenstvo vstúpila vďaka Janovi Gondovi na slovenský trh. Postupom času ich sieť rástla a z väčších miest sa stále viac začali objavovať aj v tých menších. Ich úspech z poslednej doby stojí predovšetkým na koncepte mikro pobočiek, ktoré franšízantom umožňujú pôsobiť v rodinnom prostredí niekoľkých tisícových miest. Klientela býva tvorená na základe osobného odporúčania, vďaka čomu nie je potrebné neustále oslovovať a hľadať nových zákazníkov.
Rozvoj v menších mestách
Rozšírenie pôsobenia tejto franšízovej siete svedčí nielen biznisu, ale aj zdraviu. Ich konzultanti majú podiel na tom, že populácia začína žiť o niečo zdravšie. Aj tak ale obéznych pribúda, čo nie je iba lokálny ale celosvetový problém, takže franšízy so zameraním na zdravé chudnutie ponúkajú ideálnu príležitosť na podnikanie. Pôvodom španielska franšíza má vo svete okolo 2 300 pobočiek. Na Slovensku bol hlavný cieľ stanovený na sieť 50 pobočiek, v susednom Česku na 150 pobočiek. U nás hlási skoro splnené, lebo existuje už 38 z nich. K rozšíreniu pokrytia služieb došlo najmä v bratislavskom regióne vďaka pobočkám v mestskej časti Rača a v meste Malacky.
Začať s mikro-konceptom možno pokojne v malom meste s minimálnym počtom 8 tisíc obyvateľov. Počiatočná investícia začína okolo 9 tisíc eur. Kľúčové je, aby mala prevádzkareň aspoň 20 m2, pretože je rozdelená na čakáreň a výživovú poradňu. Nákup franšízovej licencie nie je spoplatnený, platí sa iba franšízový poplatok 300 € ročne. „Návratnosť investície do podnikania je medzi 1 až 3 rokmi, u menších pobočiek sa ale často stáva, že sa investícia vráti aj počas prvých šiestich mesiacov," uviedol Jan Gonda, master-franšízant Naturhouse pre Českú a Slovenskú republiku.
Franšízový koncept je určený pre franšízantov, ktorí chcú podnikať v oblasti zdravého životného štýlu a výživového poradenstva. Franšíza Naturhouse ponúka roky overený podnikateľský model, know-how a trvalú podporu centrály. Ďalej poskytuje vstupné školenia, pravidelné vzdelávanie, marketingové materiály a pomoc s výberom a zariadením prevádzky. Aktuálne sa ponúka otvorenie pobočiek v mestách Michalovce, Humenné, Bardejov či Liptovský Mikuláš.

Prečítaj články

Počet obéznych ľudí stúpa a s tým aj podnikateľský potenciál výživových poradní. Ako je na to pripravený koncept franšízy Naturhouse?
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
„Naše plány expanzie nezmenil ani koronavírus. Stále by sme radi dosiahli počet 150 predajní,“ hovorí Jan Gonda, master-franšízant siete Naturhouse pre ČR a SR.
Utorok 22. októbra, deň, ktorý bude v bratislavskom hoteli Crown Plaza patriť franšizingu a výstave "Podnikajte s franchisingom". Aké značky návštevníci uvidia?
Najčítanejšie

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Zoznámte sa s nápadmi na podnikanie, do ktorých sa oplatí investovať. Prezradíme, ako si otvoriť vlastnú kantínu alebo kaviareň. Dozviete sa tiež, ako uspieť vďaka umývaniu áut bez vody. Predstavíme vám tipy na biznis, ktoré zarábajú nie iba v letných mesiacoch, alebo to, ako si vybrať ziskový franšízový koncept. To všetko sa dočítate v magazínu Vlastní firma FRANCHISING.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.