Bageterie Boulevard chce ďalej rásť
V Česku sa počas začiatku tohto roka otvorilo niekoľko nových BB pobočiek a tak sa ďalšia pozornosť vzťahuje smerom k Slovensku. Aktuálne sa na Slovensku Bageterie Boulevard vyskytuje výhradne v Bratislave. Posledným prírastkom z minulého roka je food court reštaurácia v obchodnom centre Bory Mall. Doplnila tak dvojicu už zabehnutých pobočiek v nákupných domoch Eurovea a Central. Expandovať by značka chcela aj naďalej. „Hľadáme vhodných záujemcov na slovenskom trhu na prevádzkovanie franšízy Bageterie Boulevard,“ napísala Markéta Krejčíková, riaditeľka expanzie a franšízingu.
Otvorenie pobočiek v nových regiónoch
Hlavným cieľom, ktorý si kladie Bageterie Boulevard, je rozšírenie oblasti pôsobenia za „pomyselné hranice“ Bratislavy. V hľadáčiku pre potencionálny rast sú ďalšie regióny, v ktorých možno nájsť okrem iného uplatnenie pobočiek Drive In. Tie sa svojim umiestnením najviac hodia na veľmi frekventované a strategické miesta - väčšinou na okraji miest pri príjazdových komunikáciách, kde prejde niekoľko tisíc áut denne. Využiť sa dajú aj BB expres jednotky, ktoré sú ideálne do okresných miest a office parkov, čím predstavujú príležitosť pre začínajúcich franšízantov, pretože vyžadujú menší počiatočný kapitál. Franšízový systém BB má nesmiernu výhodu vďaka svojej ponuke. Nesmažené fresh jedlá s alternatívnymi bezlepkovými variantmi zapĺňajú dieru na trhu a vytvárajú tak výhodu aj pre samotných franšízantov.
Franšízové možnosti na Slovensku
V rámci budúcej expanzie hľadá Bageterie Boulevard nových franšízantov pre slovenský trh. Primárne sa ponuka týka otvorenia pobočiek vo zvyšných regionálnych mestách s najväčšou hustotou osídlenia. Pokiaľ by však niekto nechcel začínať úplne od začiatku, môže zvoliť odkúpenie niektorej z existujúcich reštaurácií v Bratislave. Pri už zabehnutých franšízových pobočkách odpadajú starosti s rozbehom, čo umožňuje plynulejší štart menej skúseným podnikateľom. Prevádzkované BB pobočky majú svojich pravidelných zákazníkov, zabehnutý marketing, preškolených zamestnancov aj systém zásobovania, vďaka čomu sa franšízant môže plne sústrediť na samotný chod.
Okrem toho sa navyše ponúka aj možnosť stať sa BB master-franšízantom, ktorý zastreší celé Slovensko. Práve master-franšízanti sú zodpovední za preškolenie a podporu budúcich franšízantov. Na rozdiel od bežného franšízanta má master-franšízant väčšie kompetencie, ako možnosť adaptovať franšízový koncept pre špecifiká miestneho trhu, s čím prichádzajú vyššie zisky aj väčšia zodpovednosť. Vytvorenie vzájomného partnerstva uľahčuje medzinárodnú expanziu, nájdenie vhodných zamestnancov, dodávateľov a prenajímateľov.
Bagetéria Boulevard je stále otvorená novým partnerom. Záujemcovia o vstup do franšízového systému musia počítať s investíciou od 100 tisíc eur a aktívnym zapojením do každodennej prevádzky. Výhodou sú skúsenosti z gastronómie, manažérske schopnosti a podnikateľský duch, avšak franšízanti získajú od poskytovateľa licencie plnú podporu. Jej súčasťou sú všetky školenia, správne nastavenie marketingovej stratégie a zabezpečenie dodávky surovín.

Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

„Nutriadapt som poznala zo všetkých strán. Vedela som, že má potenciál a hodnoty blízke mne. Vlastná klinika bola prirodzený krok,“ hovorí franšízantka Silvia Večerová.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.