Bageterie Boulevard chce ďalej rásť
V Česku sa počas začiatku tohto roka otvorilo niekoľko nových BB pobočiek a tak sa ďalšia pozornosť vzťahuje smerom k Slovensku. Aktuálne sa na Slovensku Bageterie Boulevard vyskytuje výhradne v Bratislave. Posledným prírastkom z minulého roka je food court reštaurácia v obchodnom centre Bory Mall. Doplnila tak dvojicu už zabehnutých pobočiek v nákupných domoch Eurovea a Central. Expandovať by značka chcela aj naďalej. „Hľadáme vhodných záujemcov na slovenskom trhu na prevádzkovanie franšízy Bageterie Boulevard,“ napísala Markéta Krejčíková, riaditeľka expanzie a franšízingu.
Otvorenie pobočiek v nových regiónoch
Hlavným cieľom, ktorý si kladie Bageterie Boulevard, je rozšírenie oblasti pôsobenia za „pomyselné hranice“ Bratislavy. V hľadáčiku pre potencionálny rast sú ďalšie regióny, v ktorých možno nájsť okrem iného uplatnenie pobočiek Drive In. Tie sa svojim umiestnením najviac hodia na veľmi frekventované a strategické miesta - väčšinou na okraji miest pri príjazdových komunikáciách, kde prejde niekoľko tisíc áut denne. Využiť sa dajú aj BB expres jednotky, ktoré sú ideálne do okresných miest a office parkov, čím predstavujú príležitosť pre začínajúcich franšízantov, pretože vyžadujú menší počiatočný kapitál. Franšízový systém BB má nesmiernu výhodu vďaka svojej ponuke. Nesmažené fresh jedlá s alternatívnymi bezlepkovými variantmi zapĺňajú dieru na trhu a vytvárajú tak výhodu aj pre samotných franšízantov.
Franšízové možnosti na Slovensku
V rámci budúcej expanzie hľadá Bageterie Boulevard nových franšízantov pre slovenský trh. Primárne sa ponuka týka otvorenia pobočiek vo zvyšných regionálnych mestách s najväčšou hustotou osídlenia. Pokiaľ by však niekto nechcel začínať úplne od začiatku, môže zvoliť odkúpenie niektorej z existujúcich reštaurácií v Bratislave. Pri už zabehnutých franšízových pobočkách odpadajú starosti s rozbehom, čo umožňuje plynulejší štart menej skúseným podnikateľom. Prevádzkované BB pobočky majú svojich pravidelných zákazníkov, zabehnutý marketing, preškolených zamestnancov aj systém zásobovania, vďaka čomu sa franšízant môže plne sústrediť na samotný chod.
Okrem toho sa navyše ponúka aj možnosť stať sa BB master-franšízantom, ktorý zastreší celé Slovensko. Práve master-franšízanti sú zodpovední za preškolenie a podporu budúcich franšízantov. Na rozdiel od bežného franšízanta má master-franšízant väčšie kompetencie, ako možnosť adaptovať franšízový koncept pre špecifiká miestneho trhu, s čím prichádzajú vyššie zisky aj väčšia zodpovednosť. Vytvorenie vzájomného partnerstva uľahčuje medzinárodnú expanziu, nájdenie vhodných zamestnancov, dodávateľov a prenajímateľov.
Bagetéria Boulevard je stále otvorená novým partnerom. Záujemcovia o vstup do franšízového systému musia počítať s investíciou od 100 tisíc eur a aktívnym zapojením do každodennej prevádzky. Výhodou sú skúsenosti z gastronómie, manažérske schopnosti a podnikateľský duch, avšak franšízanti získajú od poskytovateľa licencie plnú podporu. Jej súčasťou sú všetky školenia, správne nastavenie marketingovej stratégie a zabezpečenie dodávky surovín.

Prečítaj články

Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Predajňu farieb a lakov s prívetivou obsluhou potrebuje každé väčšie mesto. Nechýba Dom farieb práve u vás?