Najnovšie trendy franšízingu v Budapešti
Najväčšia maďarská franšízová akcia Franchise Expo 2025 sa blíži a už teraz vieme detaily o programe a účastníkoch. Akcia prezentuje nové franšízové koncepty, ale taktiež ponúka priestor na stretnutia podnikateľov a zástupcov popredných franšízových sietí. Hlavným cieľom Franchise Expo je poskytnúť podnikateľom so záujmom o franšízing aktuálne, relevantné a praktické znalosti. Zároveň je to dobrá príležitosť pre franšízorov, ktorí si chcú zmapovať tamojší trh a možnosti expanzie prostredníctvom franchisingu.
Odborný program Expo zostavila Maďarská franšízová asociácia s najlepšími maďarskými hovorcami, vrátane vlastníkov franšízových sietí, manažérov, odborníkov a konzultantov. Na tohtoročnom Franchies Expo sa hostia budú môcť opäť stretnúť so 40 vystavujúcimi franšízovými značkami a zistiť tak všetky podstatné detaily o ich fungovaní osobne. Návštevníci sa tento rok okrem známych a obľúbených tuzemských reťazcov môžu zoznámiť aj s medzinárodnými značkami. Predstavia sa tu aj franšízové podniky s nízkymi investičnými nárokmi, ktoré je možné rozbehnúť s investíciou 120 až 240 tisíc eur. Tieto obchodné príležitosti sú ideálne pre tých, ktorí chcú vstúpiť do sveta podnikania s dostupným rozpočtom.
Organizátorom veľtrhu Franchise Expo 2025 je maďarská pobočka medzinárodnej poradenskej skupiny PROFIT system® a prevádzkovateľ webového portálu Franchising.hu. V prípade, že by ste sa konferencie chceli zúčastniť a ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte redakciu.

Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.