Edukido stavia vzdelávanie na kockách Lega
Pravidelné vzdelávacie mimoškolské kurzy sú určené deťom od troch do desiatich rokov a slúžia im na lepšie pochopenie sveta prírody, techniky a vedy. Franšízy Edukido ponúkajú aj školské a predškolské workshopy na rôzne témy, ako sú stavby starovekých miest, ale aj z fyziky alebo ekológie. U nás zatiaľ franšízor na spoluprácu čaká, ale v susedných krajinách sa koncept úspešne rozvíja. „Plánujeme otvoriť najmenej 12 nových pobočiek v Poľsku a rozšíriť sa aj do Maďarska, Macedónska a Chorvátska. Máme tiež v úmysle vstúpiť na nové európske trhy. V tejto chvíli vedieme rokovania s tromi potenciálnymi franšízantmi z Poľska, ktorí by chceli začať svoje podnikanie čo najskôr. Zároveň komunikujeme so šiestimi potenciálnymi franšízantmi z Rumunska, Maďarska, Slovinska, Srbska a Bosny a Hercegoviny. Naši partneri z Chorvátska a Macedónska tiež plánujú otvoriť približne šesť nových pobočiek v roku 2024,“ hovorí manažérka pre rozvoj franšízovej siete Kamila Hołodyová.
Zábava, vzdelanie aj zisk
Značka Edukido má potenciál aj na ďalších trhoch, pretože deti, ktoré môžu ťažiť zo zručností získaných na lekciách Edukido, žijú všade. Súčasne rastie počet uvedomelých rodičov, ktorí neustále investujú do aktivít, ktoré rozvíjajú zručnosti a záujmy ich detí. Títo rodičia chcú, aby ich potomkovia vyrastali v „off line“ kontakte s ostatnými deťmi a na chvíľu sa odpútali od obrazoviek a telefónov. Edukido ponúka ideálnu možnosť prispôsobiť sa tomuto dopytu – pomáhať deťom rozvíjať kľúčové zručnosti, ako je logické myslenie, kreativitau, jemnú motoriku, tímovú spoluprácu a sociálne zručnosti.
Pokiaľ vás myšlienka na hravý biznis zaujala, je dobré vedieť, či spĺňate základné odporúčané kritériá: „Budúci franšízant by mal vedieť anglicky na komunikatívnej úrovni, pretože všetka komunikácia, materiály a scenáre sú zdieľané s našimi franšízantmi v angličtine. Táto osoba by mala mať tiež dobré komunikačné zručnosti, pozitívny prístup k práci s deťmi, ochotu viesť vzdelávací podnik a budovať dlhodobé vzťahy,“ upresňuje za franšízora Kamila Hołodyová. Franšízant samostatne rozhoduje, aké typy kurzov chce viesť aj o ich cenách na miestnom trhu. Tiež organizuje nábor inštruktorov alebo kurzy môže aj viesť. „Pridaním sa k franšízovej sieti Edukido nie ste vo svojom podnikaní osamotení a nemusíte vytvárať obchodný model od základu. Poskytujeme našim franšízantom scenáre, grafické materiály, know-how operačné manuály a našu skúsenosť. Ak náš obchodný model funguje na poľskom, chorvátskom, macedónskom, ukrajinskom a maďarskom trhu, prečo to neskúsiť u vás?“ povzbudzuje budúcich podnikateľov Kamila Hołodyová.
Prečítaj články
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Zaistite si obchodný úspech na Franchise Expo v Budapešti 4. apríla 2024. Objavte dynamické príležitosti a nadväzujte kontakty s inovátormi v odbore.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.