Za franšízingom do Maďarska
Budapeštianska Franchise Expo sa koná 4. apríla v Budapešti a ide o poprednú odborovú udalosť nielen v Maďarsku, ale v celej strednej Európe. Veľtrh má za cieľ prilákať aktívnych členov franšízového podnikania, ako aj tých, ktorí sa o tento podnikateľský model ešte len zaujímajú. Ide teda o jedinečnú príležitosť na nadväzovanie kontaktov a získanie pohľadu do dynamického diania vo franšízingu. Na Franchise Expo sa môžu priaznivci franšízového podnikania zoznámiť s možnosťami, ako sa vydať na vlastnú podnikateľskú cestu. Stretnú sa tu ako s novými značkami franchisingu, tak aj s veľkými franšízormi, ktorí plánujú rozšírenie svojho podnikateľského portfólia. Okrem veľtrhu sa tu zídu odborní hostia na vzdelávacej konferencii a budú medzi nimi úspešní franšízori, franšízanti aj nezávislí analytici. Táto časť je atraktívnym doplnením odborových znalostí aj pre odbornú verejnosť.
Franchising – osvedčená cesta k podnikateľskému úspechu
Veľtrh pripravil aj rozsiahlu marketingovú stratégiu, spájajúcu PR aktivity, strategickú komunikáciu na sociálnych sieťach a ďalšiu podporu návštevnosti. Táto marketingová podpora významne presahuje rámec samotnej udalosti, pretože organizátori sa snažia šíriť znalosti o franchisingu v širšom kontexte. Okrem toho usporiadatelia s cieľom uľahčiť vystavovateľom vstup na maďarský trh poskytujú aj ďalšie služby. Ponúkajú im napríklad personalizované marketingové riešenia, do ktorých patrí preklad propagačných materiálov, tvorba kampaní pre podnikateľské príležitosti a aktívnu pomoc so získaním záujemcov prostredníctvom osobných stretnutí alebo telefonických rozhovorov. „Franšízové veľtrhy sú najlepším spôsobom, ako expandovať na medzinárodný trh. Po prvé je to možnosť osobného stretnutia, pretože je oveľa jednoduchšie predstaviť značku osobne ako prostredníctvom online reklamy alebo telefonátov. Druhým plus je prístup k pull-marketingu. Na veľtrhu sa môžete stretnúť s ľuďmi, ktorí chcú začať podnikať a veria vo franšízu. Sú to angažovaní kandidáti, kde jedinou úlohou franšízora je im ukázať koncept, ktorý im najlepšie vyhovuje,“ odporúča za svoj odbor Tamás Milla, Medzinárodný koordinátor webového portálu Franchising.hu a konzultačnej spoločnosti Dakexpo.
Rozmanitosť odborov / Počas Budapest Franchise Expo sa zíde v sále veľkej nákupnej galérie v Budapešti 40 vystavovateľov. Prečítaj články
Chute sveta pod jednou strechou
/04.12.2025
Známy chorvátsky fast-casual reťazec Koykan hľadá franšízantov s vášňou pre svetovú gastronómiu. Po otvorení reštaurácií v Bratislave chce expandovať aj do ďalších miest.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Značka Mail Boxes Etc. plánuje vstúpiť na slovenský trh a hľadá master-franšízanta. Manažér rozvoja MBE Pawan Kim približuje, akú úlohu bude zastávať.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.