Za franšízingom do Maďarska
Budapeštianska Franchise Expo sa koná 4. apríla v Budapešti a ide o poprednú odborovú udalosť nielen v Maďarsku, ale v celej strednej Európe. Veľtrh má za cieľ prilákať aktívnych členov franšízového podnikania, ako aj tých, ktorí sa o tento podnikateľský model ešte len zaujímajú. Ide teda o jedinečnú príležitosť na nadväzovanie kontaktov a získanie pohľadu do dynamického diania vo franšízingu. Na Franchise Expo sa môžu priaznivci franšízového podnikania zoznámiť s možnosťami, ako sa vydať na vlastnú podnikateľskú cestu. Stretnú sa tu ako s novými značkami franchisingu, tak aj s veľkými franšízormi, ktorí plánujú rozšírenie svojho podnikateľského portfólia. Okrem veľtrhu sa tu zídu odborní hostia na vzdelávacej konferencii a budú medzi nimi úspešní franšízori, franšízanti aj nezávislí analytici. Táto časť je atraktívnym doplnením odborových znalostí aj pre odbornú verejnosť.
Franchising – osvedčená cesta k podnikateľskému úspechu
Veľtrh pripravil aj rozsiahlu marketingovú stratégiu, spájajúcu PR aktivity, strategickú komunikáciu na sociálnych sieťach a ďalšiu podporu návštevnosti. Táto marketingová podpora významne presahuje rámec samotnej udalosti, pretože organizátori sa snažia šíriť znalosti o franchisingu v širšom kontexte. Okrem toho usporiadatelia s cieľom uľahčiť vystavovateľom vstup na maďarský trh poskytujú aj ďalšie služby. Ponúkajú im napríklad personalizované marketingové riešenia, do ktorých patrí preklad propagačných materiálov, tvorba kampaní pre podnikateľské príležitosti a aktívnu pomoc so získaním záujemcov prostredníctvom osobných stretnutí alebo telefonických rozhovorov. „Franšízové veľtrhy sú najlepším spôsobom, ako expandovať na medzinárodný trh. Po prvé je to možnosť osobného stretnutia, pretože je oveľa jednoduchšie predstaviť značku osobne ako prostredníctvom online reklamy alebo telefonátov. Druhým plus je prístup k pull-marketingu. Na veľtrhu sa môžete stretnúť s ľuďmi, ktorí chcú začať podnikať a veria vo franšízu. Sú to angažovaní kandidáti, kde jedinou úlohou franšízora je im ukázať koncept, ktorý im najlepšie vyhovuje,“ odporúča za svoj odbor Tamás Milla, Medzinárodný koordinátor webového portálu Franchising.hu a konzultačnej spoločnosti Dakexpo.
Prečítaj články
Stárnutie európskej populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Mail Boxes Etc. sa zameriava na baliace, doručovacie, tlačiarenske a ďalšie služby pre menších a stredných podnikateľov. Franšízové plány na Slovensku priblížila Maria Ilicheva.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.