Svetovým franšízám vládnu džusy
Franšízová sieť juice a smoothiesbarov si z kalifornského San Diega odviezla hneď dve ocenenia. A to odborové „Best Food and Drink Franchise“, aj absolútne, teda titul „Global Franchise Champion“. „Máme za sebou pár náročných rokov, tieto ocenenia preto nemohli prísť v lepšom období. Ďakujeme za uznanie rešpektovaných odborníkov, vďaka ktorým sú tieto ceny šťavnatejšie,” reagoval na úspech Callum Mackay, šéf medzinárodného obchodu spoločnosti Boost.
História značky Boost siaha až na začiatok tohto tisícročia, keď Janine Allis s cieľom vyplniť medzeru na trhu so zdravým rýchlim občerstvením otvoril malú prevádzku v austrálskom viac ako miliónovom meste Adelaide. O 4 roky neskôr zahájil Boost svoju medzinárodnú expanziu prostredníctvom master-franšízových licencií. V súčasnosti funguje 600 obchodov, ktoré ponúkajú lahodné nápoje Boost v 13 krajinách po celom svete.
„Náš úspech sa pripravoval 22 rokov. Od otvorenia nášho úplne prvého obchodu sme sa zaviazali k rastu značky tým, že nájdeme skvelých franšízových partnerov, ktorí budú zdieľať našu víziu. Úprimne, máme pocit, že práve začíname,“ hovorí zakladateľka značky Janine Allis. Prevádzky Boost v súčasnosti nájdeme okrem domácej Austrálie aj v Bruneji, Chile, Estónsku, Indonézii, Lotyšsku, Malajzii, na Novom Zélande, v Saudskej Arábii, Singapure, Thajsku, Vietname a Spojenom kráľovstve. Na spadnutie je aj otvorenie prvných pobočiek v Spojených arabských emirátoch, a to vďaka dohode so spoločnosťou Arada Developments.

Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.