Pizzerie s medzinárodnou značkou
Aký bol rok 2021 pre značku Pizza Hut?
Aj napriek tomu, že uplynulý rok nebol pre celé odvetvie najjednoduchší, obrat našich pobočiek prekonal naše očakávania a sme s ním veľmi spokojní. Na Slovensku máme aktuálne 3 pobočky, v usednom Česku 11 a napríklad v Poľsku máme viac ako 150 reštaurácií, z ktorých sedem je franšízových.
Aké sú vaše plány rozvoja na tento rok?
V stratégii našej spoločnosti sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovanie zisku. Plánujeme ďalšie otváranie pobočiek. Každému z nich bude predchádzať hĺbková analýza predajného potenciálu a výpočet krátkodobého a dlhodobého zisku. Táto dlhodobá, zisková perspektíva rozvoja podnikania je typická pre všetky značky spravované AmRest na európskych trhoch. Záujem o franšízové licencie na trhoch strednej a východnej Európy stále pretrváva, čo nám umožňuje byť optimistickí ohľadom nadchádzajúcich rokov.
Ako sa stáť franšízantom Pizza Hut?
Hľadáme angažovaných ľudí, ktorí sa chcú naučiť naše know-how – čo je kľúčový prvok na dosiahnutie úspechu. Pizza Hut ponúka na Slovensku franšízantom 3 typy prevádzok, a to Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pre pobočku zameranú na rozvoz je potrebných minimálne 80 metrov štvorcových, na otvorenie reštaurácie typu Fast Casual je potrebných minimálne 150 metrov štvorcových a vonkajšie posedenie, lepšie však 200 metrov štvorcových.
Aké sú finančné podmienky investície?
O konkrétnych hodnotách sa bavíme s uchádzačmi o franšízové licencie.
Čo svojim franšízantom ponúkate v rámci franšízového balíčku?
Franšízový balíček zahŕňa kompletné know-how značky Pizza Hut. Vyznačujeme sa prístupom k on-line predajným nástrojom, ktoré dynamizujú počet objednávok na odber a dodávku, najlepšie suroviny za najlepšie ceny, vďaka efektívnej distribučnej sieti a certifikovaným dodávateľom. Veľa času venujeme efektívnej príprave tímu reštaurácie na rýchlu optimalizáciu a tiež podpore partnera prostredníctvom štandardov, teoretických i praktických školení na prípravu k prevádzke reštaurácie. Ponúkme aj kompletnú sadu marketingových aktivít zameraných na rýchle zvýšenie zisku z predaja.
Aké výzvy podľa Vás čakajú na celý odbor gastronómie v tomto roku?
Gastronómia sú predovšetkým ľudia a ľudia v tejto brandži si poradia so všetkými podmienkami. Najväčšou výzvou tohto odvetvia je obmedzenie fluktuácie zamestnancov a zabezpečenie podmienok, ktoré im zabránia chcieť zmeniť odvetvie, v ktorom pracujú.
Dodržiavanie pravidiel funguje / „Do nášho tímu franšízantov hľadáme angažovaných ľudí, ktorí sa chcú naučiť naše know-how. To je totiž kľúčový prvok na dosiahnutiu úspechu,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański. Prečítaj články
Zdravý biznis rastie s chuťou
/27.08.2025
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie
Návod pre franšízu
/02.08.2021
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.
Európsky kódex etiky franchisingu je základným dokumentom určujúcim pravidlá podnikania založený na licenčnom princípe
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.