Pizzerie s medzinárodnou značkou
Aký bol rok 2021 pre značku Pizza Hut?
Aj napriek tomu, že uplynulý rok nebol pre celé odvetvie najjednoduchší, obrat našich pobočiek prekonal naše očakávania a sme s ním veľmi spokojní. Na Slovensku máme aktuálne 3 pobočky, v usednom Česku 11 a napríklad v Poľsku máme viac ako 150 reštaurácií, z ktorých sedem je franšízových.
Aké sú vaše plány rozvoja na tento rok?
V stratégii našej spoločnosti sa zameriavame na udržateľný rast, ktorého cieľom je generovanie zisku. Plánujeme ďalšie otváranie pobočiek. Každému z nich bude predchádzať hĺbková analýza predajného potenciálu a výpočet krátkodobého a dlhodobého zisku. Táto dlhodobá, zisková perspektíva rozvoja podnikania je typická pre všetky značky spravované AmRest na európskych trhoch. Záujem o franšízové licencie na trhoch strednej a východnej Európy stále pretrváva, čo nám umožňuje byť optimistickí ohľadom nadchádzajúcich rokov.
Ako sa stáť franšízantom Pizza Hut?
Hľadáme angažovaných ľudí, ktorí sa chcú naučiť naše know-how – čo je kľúčový prvok na dosiahnutie úspechu. Pizza Hut ponúka na Slovensku franšízantom 3 typy prevádzok, a to Express, Delivery a Fast Casual Restaurant. Pre pobočku zameranú na rozvoz je potrebných minimálne 80 metrov štvorcových, na otvorenie reštaurácie typu Fast Casual je potrebných minimálne 150 metrov štvorcových a vonkajšie posedenie, lepšie však 200 metrov štvorcových.
Aké sú finančné podmienky investície?
O konkrétnych hodnotách sa bavíme s uchádzačmi o franšízové licencie.
Čo svojim franšízantom ponúkate v rámci franšízového balíčku?
Franšízový balíček zahŕňa kompletné know-how značky Pizza Hut. Vyznačujeme sa prístupom k on-line predajným nástrojom, ktoré dynamizujú počet objednávok na odber a dodávku, najlepšie suroviny za najlepšie ceny, vďaka efektívnej distribučnej sieti a certifikovaným dodávateľom. Veľa času venujeme efektívnej príprave tímu reštaurácie na rýchlu optimalizáciu a tiež podpore partnera prostredníctvom štandardov, teoretických i praktických školení na prípravu k prevádzke reštaurácie. Ponúkme aj kompletnú sadu marketingových aktivít zameraných na rýchle zvýšenie zisku z predaja.
Aké výzvy podľa Vás čakajú na celý odbor gastronómie v tomto roku?
Gastronómia sú predovšetkým ľudia a ľudia v tejto brandži si poradia so všetkými podmienkami. Najväčšou výzvou tohto odvetvia je obmedzenie fluktuácie zamestnancov a zabezpečenie podmienok, ktoré im zabránia chcieť zmeniť odvetvie, v ktorom pracujú.
Dodržiavanie pravidiel funguje / „Do nášho tímu franšízantov hľadáme angažovaných ľudí, ktorí sa chcú naučiť naše know-how. To je totiž kľúčový prvok na dosiahnutiu úspechu,“ hovorí manažér rozvoja franšízy Pizza Hut Kacper Szczepański. Prečítaj články
Nová príležitosť v kaviarenskom biznise
/13.10.2025
Originálne kaviarne Spezax Caffe úspešne prevádzkujú dve pobočky. Teraz hľadajú prvých franšízových partnerov pre ďalší rast.
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Najčítanejšie
Ako zarobiť peniaze na YouTube?
/27.08.2021
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
V samostatnom franchisingu je niekoľko základných pojmov, ktoré by mal poznať každý, kto sa o tento spôsob podnikania aspoň trocha zaujíma.