Chuť divokého západu
SteikuHaoss v srdci lotyšského hlavného mesta Riga je moderná steaková reštaurácia prevádzkovaná dvoma generáciami rodín, ktoré zdieľajú viac ako 25 rokov skúseností v odbore. Táto reštaurácia, ktorá svoje dvere zákazníkom otvorila v roku 2003, sa rýchlo stala obľúbeným cieľom pre milovníkov steakov.
Steakhousy tejto značky sú súčasťou skupiny Cantus Group, popredného lotyšského reťazca reštaurácií na trhu. Po mnohých rokoch pôsobenia na domácom trhu sa vedenie skupiny rozhodlo, že je na čase rozšíriť meno a ponuku SteikuHaoss aj do ďalších krajín. Medzi tie, v ktorých aktuálne hľadajú master-franšízového partnera, patrí aj Slovensko. Jeho úlohou bude u nás vybudovať sieť reštaurácií, a to aj prostredníctvom ďalších regionálnych franšízantov.
Franšíza pre skúsených
Do svojho tímu značka hľadá ambicióznych a motivovaných franšízových partnerov, ktorí využijú know-how franšízora a prenesú ho do ďalších krajín a regiónov. Kandidáti na držiteľa licencií by mali mať podrobne spracovanú obchodnú stratégiu a plán rozvoja pre konkrétne teritórium. Kľúčovú úlohu pre udelenie licencie hrá dostupnosť vhodných priestorov pre budúce reštaurácie. Franšízant Steiku Haoss by mal dôverne poznať vzťahy a situáciu v regióne, v ktorom sa rozhodol podnikať. Dôležité sú aj skúsenosti s marketingom a rozvojom podnikania, a tiež s finančným riadením a kontrolou nákladov.
Záujemca o master-franšízovú licenciu SteikuHaoss za ňu zaplatí zhruba 300 tisíc eur. Náklady spojené s otvorením jednej reštaurácie sa pohybujú od 25 tisíc eur. Okrem počiatočnej investície čakajú na držiteľa licencie aj pravidelné mesačné poplatky vo výške 6 % z čistého mesačného predaja.
Reklama na mieru / Tím franšízora pomáha master-franšízantovi okrem iného s vývojom marketingovej stratégie a jej uskutočnením. Prečítaj články
Zdravý biznis rastie s chuťou
/27.08.2025
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie
Domáce potreby mieria do nových regiónov
/03.11.2025
„Nehľadáme iba investora, ale človeka, ktorý bude venovať svojej predajni aj čas a srdce,“ hovorí Josefina Rusová, manažérka rozvoja franšízovej siete Kinekus.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.