Chuť divokého západu
SteikuHaoss v srdci lotyšského hlavného mesta Riga je moderná steaková reštaurácia prevádzkovaná dvoma generáciami rodín, ktoré zdieľajú viac ako 25 rokov skúseností v odbore. Táto reštaurácia, ktorá svoje dvere zákazníkom otvorila v roku 2003, sa rýchlo stala obľúbeným cieľom pre milovníkov steakov.
Steakhousy tejto značky sú súčasťou skupiny Cantus Group, popredného lotyšského reťazca reštaurácií na trhu. Po mnohých rokoch pôsobenia na domácom trhu sa vedenie skupiny rozhodlo, že je na čase rozšíriť meno a ponuku SteikuHaoss aj do ďalších krajín. Medzi tie, v ktorých aktuálne hľadajú master-franšízového partnera, patrí aj Slovensko. Jeho úlohou bude u nás vybudovať sieť reštaurácií, a to aj prostredníctvom ďalších regionálnych franšízantov.
Franšíza pre skúsených
Do svojho tímu značka hľadá ambicióznych a motivovaných franšízových partnerov, ktorí využijú know-how franšízora a prenesú ho do ďalších krajín a regiónov. Kandidáti na držiteľa licencií by mali mať podrobne spracovanú obchodnú stratégiu a plán rozvoja pre konkrétne teritórium. Kľúčovú úlohu pre udelenie licencie hrá dostupnosť vhodných priestorov pre budúce reštaurácie. Franšízant Steiku Haoss by mal dôverne poznať vzťahy a situáciu v regióne, v ktorom sa rozhodol podnikať. Dôležité sú aj skúsenosti s marketingom a rozvojom podnikania, a tiež s finančným riadením a kontrolou nákladov.
Záujemca o master-franšízovú licenciu SteikuHaoss za ňu zaplatí zhruba 300 tisíc eur. Náklady spojené s otvorením jednej reštaurácie sa pohybujú od 25 tisíc eur. Okrem počiatočnej investície čakajú na držiteľa licencie aj pravidelné mesačné poplatky vo výške 6 % z čistého mesačného predaja.

Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.