Vybrať si a podnikať
Palác kultúry a vedy vo Varšave privíta návštevníkov 14. až 16. októbra. Budú mať príležitosť priamo sa stretnúť s poskytovateľmi franšízových licencií, ktorí hľadajú partnerov na podnikanie nie iba v Poľsku, ale často aj v ďalších krajinách Európy. Zároveň majú možnosť načerpať aktuálne, a hlavne praktické informácie, ktoré im môžu pomôcť správne sa rozhodnúť pri výbere toho pravého franšízového konceptu.
Najväčšia franšízová akcia v regióne strednej a východnej Európy sa rok čo rok rozrastá. Stúpa počet spoločností, ktoré na veľtrhu prezentujú svoje franšízové ponuky potenciálnym franšízantom. Budúci podnikatelia majú jedinečnú možnosť zoznámiť sa s tak širokou ponukou na jednom mieste. Počas troch dní majú podnikatelia uvažujúci o vstupe do franšízovej siete možnosť viesť desiatky rozhovorov, počas ktorých môžu zistiť detailné informácie o konceptoch, ich plánoch, podmienkach spolupráce aj očakávaniach, ktoré majú od svojich budúcich franšízantov. Vďaka nim sa budú môcť lepšie rozhodnúť, a to jednoduchým porovnaním konkurencie.
Rôznorodosť ponuky
Súčasťou veľtrhu, je tiež Fórum Vlastného Biznisu, v rámci ktorého budú odborníci nie iba na franšízing zdieľať svoje skúsenosti a znalosti s budúcimi franšízantmi. Účastníci fóra budú mať príležitosť dozvedieť sa o zásadách spolupráce vo franšíze, zistiť, na čo je potrebné dbať pred podpisom zmluvy. Špeciálnym hosťom Fóra bude Maciej Orłoś, novinár a kouč, ktorý bude hovoriť o svojich vlastných obchodných skúsenostiach a správe kanálu YouTube.
Značky, ktoré sa na veľtrhu predstavia, pochádzajú z najrôznejších odborov. Nájdeme medzi nimi aj tie, ktoré svojich franšízových partnerov aktívne hľadajú aj u nás. Patrí medzi nich napríklad Mail BoxesEtc., Edukido alebo CodingGiants. Väčšinu spoločností tento rok kvôli pandémii tvoria koncepty, ktoré sú už etablované na poľskom trhu. Veľa z nich je však v prípade záujmu perspektívnych franšízových partnerov, naklonených k expanzii aj do ďalších krajín.
Organizátorom varšavského franšízového veľtrhu je varšavská pobočka poradenskej skupiny PROFIT system franchise services a portál Franchising.pl. Viac informácií o 19. ročníku nájdete TU.
Prečítaj články
Mail Boxes Etc. je franšíza pre vás, ktorí hľadáte podnikanie s medzinárodným úspechom. To je prípad aj Saši Cvetojeviča, master-franšízanta pre jadranský región. Čo záujemcom radí?
Najväčší veľtrh franšízového podnikania v strednej a východnej Európe sa tento rok koná od 19. do 21. októbra v Paláci kultúry a vedy vo Varšave. S nami máte vstupenku zadarmo.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Spoločnosť MBE dosiahla vlani tržby vo výške 1,3 miliardy eur. Veľký podiel na tom majú aj franšízové pobočky tejto globálnej siete. Uspieť chce aj na Slovensku.
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
Najčítanejšie
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
Matej Varga prevádzkoval v Bratislave štyri reštaurácie Subway. Zároveň má na starosti rozvoj značky na Slovensku aj v Chorvátsku. Ako sa podniká pod svetoznámou značkou?
Populárne na fóre
TOP 10 svetových franšíz
7-eleven je obchod so zmiešaným tovarom? 7-eleven je mezinárodní řetězec maloobchodů se smíšeným zbožím.
10 krokov k založeniu firmy
Vyborna stranka, sice si neviem predstavit ako studujem obchodny zakonnik.Peniaze som si zarobil v zahranici, a nemam skolu,ktora by ma naucila orientovat sa v takych...