Podnikanie s Lego kockami
Záujem o franšízové licencie vzdelávacieho konceptu Edukido v poslednej dobe rastie, a to nie iba na domácom poľskom trhu. Uchádzači sa hlásia aj zo zahraničia, vrátane Česka a Slovenska, kde vedenie spoločnosti aktuálne hľadá nových franšízantov. Ich úlohou bude otvárať a viesť kurzy pre deti vo veku 3 až 12 rokov. Výhodou je, že nie je nutné, aby mali vlastné učebne. Na spolupráci sa môžu dohodnúť s materskými či základnými školami.
Investícia do obstarania individuálnej licencie začína na 850 eurách za lokalitu s cca 20 tisíc obyvateľmi, za licenciu na pôsobenie v oblasti so 120 tisíc obyvateľmi franšízant zaplatí 5 000 eur. Nutným výdajom, s ktorým franšízant musí počítať, je ten na zakúpenie sady stavebnice LEGO, ktorá je hlavnou učebnou pomôckou. Budú ho stáť 3 000 eur. Za marketingové materiály zaplatí poplatok vo výške 350 eur.
Franšíza pre celú krajinu
Značka Edukido však na Slovensku ponúka príležitosť aj záujemcom o master-franšízovoú licenciu. Vstupný poplatok pre master-franšízanta, ktorý mu zaručí exkluzivitu pre celú republiku, činí 25 tisíc eur. Ďalších 3 350 eur dá za marketingové materiály a učebné LEGO sady. V rámci povinností bude zabezpečovať nie iba chod svojich kurzov, ale tiež preklad všetkých materiálov z angličtiny alebo poľštiny a akvizíciu jednotlivých franšízantov.
Ako hovorí Key Account Manager spoločnosti Edukido Joana Małek, záujemcovia, ktorí by radi svoje podnikanie a kurzy rozbehli v 2. polroku školského roka, by mali ideálne centrálu spoločnosti Edukido kontaktovať počas novembra či decembra. Ale prečo čakať, keď sa ponúka príležitosť stretnúť sa skôr. Zástupcovia Edukido sa totiž predstavia na blížiacom sa varšavskom franšízovéom veľtrhu, ktorý sa uskutoční od štvrtka 14. do soboty 16. októbra v Paláci kultúry a vedy. „Veľmi sa tešíme na záujemcov o licencie zo Slovenska. Vďaka varšavskému veľtrhu máme skvelú príležitosť oboznámiť potenciálnych franšízantov s celým naším konceptom a odpovedať im na všetky otázky, ktoré ich v súvislosti s ním napadajú,“ dopĺňa Joanna Małek.

Prečítaj články

„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Najväčší veľtrh franšízového podnikania v strednej a východnej Európe sa tento rok koná od 19. do 21. októbra v Paláci kultúry a vedy vo Varšave. S nami máte vstupenku zadarmo.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
„Vzdelávacie workshopy sú naším najžiadanejším produktom. Preto sa na ne zameriavame v novom obchodnom modeli pre franšízantov," hovorí Kamila Holody z Edukida.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.