Investícia do kávového povzbudenia
Šálke kvalitnej kávy sa podľa milovníkov tohto nápoja nič nevyrovná. Kaviarne Meron sú od roku 2015 miestom, kam si môžu zákazníci zájsť pre každodenné povzbudenie. V súčasnej dobe môže pochváliť 19 kaviarňami pôsobiacimi v domácom Rumunsku a teraz hľadá franšízových partnerov aj na Slovensku. Tí musia byť pripravení na vybudovanie svojho franšízového kaviarenského biznisu investovať 100 až 120 tisíc eur a tiež zapadnúť do tímu kávových nadšencov.
Hľadá tak podnikateľov s pozitívnym myslením a silnými vodcovskými schopnosťami. Mali by tiež mať schopnosť inšpirovať, povzbudzovať a viesť svoj tím k spoločnému cieľu. Vyžadované sú dobré komunikačné schopnosti a tiež silná vôľa a schopnosti sebariadenia. Každý franšízant potom musí dodržiavať zásady, systémy a procesy franšízora.
Záujemcom o licenciu odovzdá franšízor kompletné know-how formou franšízového manuálu, ktorého dodržiavanie je prvým predpokladom úspechu podnikania pod touto značkou. Zároveň sa franšízant môže oprieť o podporu poskytovateľa licencie v mnohých ohľadoch. Franšízor svojím budúcim partnerom pomáha s výberom vhodného miesta pre kaviareň, návrhom jej dizajnu aj so školením manažérov a celého tímu franšízanta.
Podľa spoločnosti Business Wire bol celosvetový trh s kávou v roku 2020 ocenený na viac ako 102 miliárd dolárov a očakáva sa, že v rokoch 2021 až 2026 porastie s CAGR 4,28%. Meron je najväčšou sieťou špecializovaných kaviarní v Rumunsku a jednou z najviac zavedených rumunských značiek na trhu.

Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.