Investícia do kávového povzbudenia
Šálke kvalitnej kávy sa podľa milovníkov tohto nápoja nič nevyrovná. Kaviarne Meron sú od roku 2015 miestom, kam si môžu zákazníci zájsť pre každodenné povzbudenie. V súčasnej dobe môže pochváliť 19 kaviarňami pôsobiacimi v domácom Rumunsku a teraz hľadá franšízových partnerov aj na Slovensku. Tí musia byť pripravení na vybudovanie svojho franšízového kaviarenského biznisu investovať 100 až 120 tisíc eur a tiež zapadnúť do tímu kávových nadšencov.
Hľadá tak podnikateľov s pozitívnym myslením a silnými vodcovskými schopnosťami. Mali by tiež mať schopnosť inšpirovať, povzbudzovať a viesť svoj tím k spoločnému cieľu. Vyžadované sú dobré komunikačné schopnosti a tiež silná vôľa a schopnosti sebariadenia. Každý franšízant potom musí dodržiavať zásady, systémy a procesy franšízora.
Záujemcom o licenciu odovzdá franšízor kompletné know-how formou franšízového manuálu, ktorého dodržiavanie je prvým predpokladom úspechu podnikania pod touto značkou. Zároveň sa franšízant môže oprieť o podporu poskytovateľa licencie v mnohých ohľadoch. Franšízor svojím budúcim partnerom pomáha s výberom vhodného miesta pre kaviareň, návrhom jej dizajnu aj so školením manažérov a celého tímu franšízanta.
Podľa spoločnosti Business Wire bol celosvetový trh s kávou v roku 2020 ocenený na viac ako 102 miliárd dolárov a očakáva sa, že v rokoch 2021 až 2026 porastie s CAGR 4,28%. Meron je najväčšou sieťou špecializovaných kaviarní v Rumunsku a jednou z najviac zavedených rumunských značiek na trhu.

Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.