Investícia do kávového povzbudenia
Šálke kvalitnej kávy sa podľa milovníkov tohto nápoja nič nevyrovná. Kaviarne Meron sú od roku 2015 miestom, kam si môžu zákazníci zájsť pre každodenné povzbudenie. V súčasnej dobe môže pochváliť 19 kaviarňami pôsobiacimi v domácom Rumunsku a teraz hľadá franšízových partnerov aj na Slovensku. Tí musia byť pripravení na vybudovanie svojho franšízového kaviarenského biznisu investovať 100 až 120 tisíc eur a tiež zapadnúť do tímu kávových nadšencov.
Hľadá tak podnikateľov s pozitívnym myslením a silnými vodcovskými schopnosťami. Mali by tiež mať schopnosť inšpirovať, povzbudzovať a viesť svoj tím k spoločnému cieľu. Vyžadované sú dobré komunikačné schopnosti a tiež silná vôľa a schopnosti sebariadenia. Každý franšízant potom musí dodržiavať zásady, systémy a procesy franšízora.
Záujemcom o licenciu odovzdá franšízor kompletné know-how formou franšízového manuálu, ktorého dodržiavanie je prvým predpokladom úspechu podnikania pod touto značkou. Zároveň sa franšízant môže oprieť o podporu poskytovateľa licencie v mnohých ohľadoch. Franšízor svojím budúcim partnerom pomáha s výberom vhodného miesta pre kaviareň, návrhom jej dizajnu aj so školením manažérov a celého tímu franšízanta.
Podľa spoločnosti Business Wire bol celosvetový trh s kávou v roku 2020 ocenený na viac ako 102 miliárd dolárov a očakáva sa, že v rokoch 2021 až 2026 porastie s CAGR 4,28%. Meron je najväčšou sieťou špecializovaných kaviarní v Rumunsku a jednou z najviac zavedených rumunských značiek na trhu.

Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.