Športom k zisku
Na prebiehajúcich Majstrovstvách Európy vo futbale sa po zelených trávnikoch preháňajú velikáni tohto športu z legendárnych klubov. Cristiano Ronaldo, Robert Lewandowski alebo Luka Modrić, to sú len niektorí z idolov dnešných malých futbalistov, ktorí sa im túžia vyrovnať. A koncept Socatots im v tom môže pomôcť.
Do tréningových kurzov konceptu Socatots, ktorý je popredným poskytovateľom aktivít fyzického rozvoja pre malé deti vo veku od šiestich mesiacov do piatich rokov, je v súčasnej dobe zapojených viac ako 2 milióny detí a tiež ich rodičov zo 60 krajín sveta. Držiteľ master-franšízovej licencie pre Slovensko a Česko chce prostredníctvom franšízantov vstúpiť aj na náš slovenský trh a ďalej tu koncept rozvíjať, rovnako ako sa mu to darí v susednom Česku. Na tamojšom trhu momentálne funguje 5 franšízových "pobočiek".
Franšíza pre "každého"
Pomôcť mu v tom majú práve franšízoví partneri, ktorí majú chuť viesť k športu ďalšiu generáciu nielen futbalových nadšencov. Franšíza Socatots je vhodná pre skúsených podnikateľov, ktorí hľadajú nový zdroj radosti z vykonanej práce, aj pre úplných nováčikov-podnikateľov, ktorí hľadajú nápad na prvý biznis.
Svoju podnikateľskú budúcnosť v nej môžu nájsť aj ženy, ktoré sa napríklad po materskej nechcú vrátiť do zamestnania, tréneri, ktorí sa chcú aj naďalej rozvíjať a budovať vlastný biznis alebo pre milovníkov športu, ktorí chcú skĺbiť svoje záujmy so zárobkom.
Počiatočná investícia nutná pre rozbeh podnikania pod hlavičkou konceptu Socatots začína na 800 eur, na 400 eur potom príde športové vybavenie. Konečná výška investície závisí od počtu obyvateľov v oblasti, v ktorej sa franšízant rozhodol podnikať. Franšízový partner potom franšízorovi odvádza pravidelné poplatky - tzv. ROYALTIES, ktoré sa vypočítavajú z ceny hodiny, ktorú hradí klient. Pre výukové centrá Socatots je vhodný moderný, čistý a dobre dostupný priestor okolo 100 m2 vo vlastných či prenajatých priestoroch, môže ísť o priestory v škôlkach, školách, športových halách alebo i napríklad fitness centrách.

Prečítaj články

„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
Vydavateľstvo Modrý slon je na trhu už od roku 1998 a knižky urobili radosť už 100 000 detí. Aké možnosti ponúka franšíza na Slovensku priblíži zakladateľ značky Marek Halfar.
Hovorili sme s Radoslavom Kuleszom o vzdelávacej franšíze Coding Giants, ktorá rozvíja programovacie zručnosti mladých ľudí.
Vzdelávacej franšíze Edukido sa darí rásť. Najrýchlejšie to ide na Balkáne, záujem má aj o rozvoj na Slovensku.
Najčítanejšie

Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej franšízovej siete Extra Services.
McDonald's pokračuje v plánovanej expanzii. Na konci septembra otvorilauž už tridsiatu 39. reštauráciu, ktorá svoje miesto našla na dialnici.
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?