Podnikanie s chuťou trhaného mäsa
V roku 2018 otvoril súčasný majiteľ konceptu Volos v českom Olomouci prvú pobočku, ktorá ponúkala zákazníkom špeciality z trhaného mäsa, teda ešte pod starým názvom. Ten nový, Volos, prišiel až na jar v roku 2019. V súčasnosti funguje na trhu 5 pobočiek, z toho dve tento rok prešli do rúk franšízantov. „Po otvorení troch vlastných prevádzok sme dospeli k názoru, že priamo ríadiť a prevádzkovať viac už nejde ale, že by bolo škoda neexpandovať ďalej. Práve preto padla voľba sa rozvíjať ďalej prostredníctvom franšízových licencií,“ hovorí majiteľ spoločnosti Peter Tuháček s tým, že ako ďalší cieľ si stanovil práve Slovensko.
O tom, že to bolo správne rozhodnutie, svedčí aj záujem zo strany potenciálnych franšízantov. Potenciál pre rast na slovenskom trhu vidí majiteľ konceptu pomerne vysoký a je jeho cieľom ho využiť. „Chcel by som, aby ľudia spoznali, že v rýchlom občerstvení sa dá robiť kvalitný a chutný produkt,“ dopĺňa Tuháček.
Percentá z úspechu
Cieľom poskytovateľa licencie Volos, je nájsť takých partnerov, ktorí budú svojou prácou žiť. Mali by mať obchodného ducha, schopnosť viesť, organizovať a motivovať svoj tím tak, aby pracoval v súlade s pravidlami konceptu. Skúsenosti s podnikaním v odbore gastronómie nie sú podmienkou. Všetky informácie potrebné na úspešné riadenie pobočky získa franšízant aj jeho personál v rámci dôkladného školenia.
Priestory na prevádzkovanie pobočky Volos môžu byť v obchodných centrách aj mimo nich na atraktívnych miestach peších zón, a ich kompletné zariadenie zabezpečuje franšízor. Na franšízanta čaká úhrada vratnej kaucie, ktorá sa pohybuje vo výške od 20 do 28 tisíc EUR, a to v závislosti na veľkosti prevádzky. Zisky franšízanta sa odvíjajú od ekonomických výsledkov jeho pobočky, náleží mu % obratu.
Kvalita aj dobrá cena / Myšlienkou projektu Volos bylo vybudovať kvalitné a rýchle stravovanie, odlišné od podobných prevádzok tohto typu, ktoré sú v obchodných centrách. Majiteľ konceptu si zakladá na jednoduchosti, kvalite, cenovej dostupnosti, a to pri zachovaní najvyššej kvality v oblasti gastronómie. Prečítaj články
Zdravý biznis rastie s chuťou
/27.08.2025
Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie
Návod pre franšízu
/02.08.2021
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
Európsky kódex etiky franchisingu je základným dokumentom určujúcim pravidlá podnikania založený na licenčnom princípe
Franšízová sieť DepilConcept otvára nové pobočky naprieč Slovenskom. Prináša know-how, ktoré využíva viac ako 250 kliník po celom svete.