Podnikanie s chuťou trhaného mäsa
V roku 2018 otvoril súčasný majiteľ konceptu Volos v českom Olomouci prvú pobočku, ktorá ponúkala zákazníkom špeciality z trhaného mäsa, teda ešte pod starým názvom. Ten nový, Volos, prišiel až na jar v roku 2019. V súčasnosti funguje na trhu 5 pobočiek, z toho dve tento rok prešli do rúk franšízantov. „Po otvorení troch vlastných prevádzok sme dospeli k názoru, že priamo ríadiť a prevádzkovať viac už nejde ale, že by bolo škoda neexpandovať ďalej. Práve preto padla voľba sa rozvíjať ďalej prostredníctvom franšízových licencií,“ hovorí majiteľ spoločnosti Peter Tuháček s tým, že ako ďalší cieľ si stanovil práve Slovensko.
O tom, že to bolo správne rozhodnutie, svedčí aj záujem zo strany potenciálnych franšízantov. Potenciál pre rast na slovenskom trhu vidí majiteľ konceptu pomerne vysoký a je jeho cieľom ho využiť. „Chcel by som, aby ľudia spoznali, že v rýchlom občerstvení sa dá robiť kvalitný a chutný produkt,“ dopĺňa Tuháček.
Percentá z úspechu
Cieľom poskytovateľa licencie Volos, je nájsť takých partnerov, ktorí budú svojou prácou žiť. Mali by mať obchodného ducha, schopnosť viesť, organizovať a motivovať svoj tím tak, aby pracoval v súlade s pravidlami konceptu. Skúsenosti s podnikaním v odbore gastronómie nie sú podmienkou. Všetky informácie potrebné na úspešné riadenie pobočky získa franšízant aj jeho personál v rámci dôkladného školenia.
Priestory na prevádzkovanie pobočky Volos môžu byť v obchodných centrách aj mimo nich na atraktívnych miestach peších zón, a ich kompletné zariadenie zabezpečuje franšízor. Na franšízanta čaká úhrada vratnej kaucie, ktorá sa pohybuje vo výške od 20 do 28 tisíc EUR, a to v závislosti na veľkosti prevádzky. Zisky franšízanta sa odvíjajú od ekonomických výsledkov jeho pobočky, náleží mu % obratu.

Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.