Nové franšízy
Na franšízovom trhu nie je výrobca garážových brán a tieniacej techniky žiadny nováčik. Záujem, ktorý vyvolala väčšia propagácia ponuky franšízovej spolupráce, vedenie Lomax príjemne prekvapil. O licenciu prejavilo záujem viac ako 15 záujemcov.
„Väčšina z nich hľadala spoločné podnikanie v regiónoch, v ktorých už naši franšízanti úspešne pôsobia. Tam teda nebolo možné sa dohodnúť. 5 záujemcov chcelo rozbehnúť svoje podnikanie v lokalitách, o ktoré sme mali záujem. Počas niekoľkých mesiacov sme sa dohodli na spolupráci v troch nových regiónoch, dva ďalšie ešte stále riešime,“ hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.
Príležitosť mimo odbor
Záujmu o licencie Lomax môže napomáhať aj fakt, že franšízant nemusí do siete prichádzať z odboru. Ba naopak. Medzi partnermi konceptu dnes môžeme nájsť tých, ktorí prišli z najrôznejších brandží. A to od manažmentu firmy pôsobiacej v automobilovom priemysle, či podnikateľa v odbore čalúnictva. Kľúčový pre úspech je hlavne obchodný duch a pracovitosť. Všetko ostatné sa môže od franšízora naučiť.
Dobrou správou pre tých, ktorí chcú pôsobiť pod hlavičkou tejto tradičnej českej firmy, je fakt, že stále na trhu existujú miesta, do ktorých chce vedenie siete ešte preniknúť. Príkladom môžu byť mestá ako Piešťany, Levice, Komárno alebo Prešov. Cieľom je totiž byť čo najbližšie k zákazníkom tak, aby mali možnosť si na vlastné oči prehliadnuť produkty, o ktoré majú záujem.
Plánov má Lomax viac na tento rok. Počas roka 2020 chce mať vedenie firmy dostavanú novú výrobnú halu na vonkajšie žalúzie. Ide totiž o produkt, u ktorého firma a jej franšízanti zaznamenávajú významné nárasty. Zároveň je naplánovaná aj zmena vizuálnej komunikácie, facelift firemného loga a nové internetové stránky.
„Čo sa týka súčasnej situácie, naše showroomy boli, podľa nariadenia vlády, uzavreté. Výroba, montáž aj administratíva fungujú naďalej v režime so zvýšenými hygienickými opatreniami. Všetci zamestnanci sú vybavení rúškami a ochrannými prostriedkami. Pre kontakt so zákazníkmi využívame telefonickú a online komunikáciu, upresňuje Jan Malysz.
Prečítaj články
Značka Lomax chce ďalej rásť prostredníctvom franšíz. Franšízantov láka na skúsenosti a širokú ponuku produktov. Koľko treba do nej investovať?
Premýšľate o rozbehnutí vlastného podnikania, ale investovať viac ako 40 tisíc eur sa vám nechce? Aj tak si svoj podnikateľský sen môžete splniť – vďaka franšíze.
„Hľadáme ľudí, ktorí majú odvahu sa postaviť na vlastné nohy a majú tužbu budovať svoje podnikanie," hovorí Miroslav Kubík, konateľ spoločnosti Lomax.
Na Slovensku chceme otvoriť 10 nových pobočiek. Ponúkame príležitosť ďalším záujemcom o franšízu, hovorí Jan Malysz, obchodný riaditeľ spoločnosti Lomax.
Rastúci dopyt vedie českého výrobcu vchodových dverí, garážovej a tieniacej techniky Lomax k ďalšiemu rozširovaniu franšízovej siete. Akých franšízantov hľadá?
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.