Pripravení nájsť svoje podnikanie?
Posledných 5 rokov je zvykom, že koncom marca sa poľské Katowice stávajú centrom franšízového podnikania. A to vďaka tamojšiemu regionálnemu veľtrhu, ktorý návštevníkom predstavuje nápady na podnikanie pod zavedenou značkou. V priestoroch Medzinárodného kongresového centra budú v dňoch 27. a 28. marca franšízori prezentovať svoje obchodné koncepty potenciálnym záujemcom o franšízové licencie a investorom, ktorí sa rozhliadajú po master-franšízovej príležitosti.
Okrem veľkého franšízového veľtrhu, ktorý sa tradične koná v októbri vo Varšave, je katowický veľtrh jednou z najdôležitejších franšízových akcií v regióne strednej a východnej Európy, a to počtom vystavovateľov aj návštevníkov. Cestu na veľtrh si každoročne nachádzajú nielen obyvatelia Katowic, ale aj ľudia z celého Poľska a tiež zo zahraničia. Čo sa týka počtu vystavovateľov, ten sa každoročne pohybuje okolo 70 franšízových konceptov.
Informácie pre budúcnosť
Účasť na veľtrhu je ideálnou príležitosťou stretnúť sa s odborníkmi na franšízing a obchod. Počas dvoch dní v rámci akcie prebehnú vzdelávacie fóra vedené úspešnými podnikateľmi a odborníkmi z poľskej franšízovej organizácie. Budúci franšízanti sa budú môcť dozvedieť to, čo franšízová spolupráce znamená, aké sú kľúčové prvky franšízovej zmluvy, ako správne vytvoriť obchodný plán. Získajú všetky informácie, aby mohli učiniť najdôležitejšie rozhodnutie v živote.
„Z pohľadu franšízora je veľmi dôležité dôkladne vybrať budúceho franšízanta. Sme veľmi radi, že na katowickom veľtrhu tradične stretávame veľmi serióznych kandidátov, ktorí majú záujem o spoluprácu, chcú kúpiť franšízu a zahájiť vlastné podnikanie,“ hovorí Monika Dabrowska, prezidentka poľskej franšízovej organizácie a generálna riaditeľka McDonald's v Poľsku. Ďalším vystavovateľom, ktorý súčasne ponúka franšízové licencie tiež u nás je Edukido. Prípadní záujemcovia majú ideálnu príležitosť sa bližšie zoznámiť s týmto vzdelávacím konceptom a priamo so zástupcami značky.
Organizátorom katowického Franchise Expo je poradenská spoločnosť PROFIT system®, ktorá je tiež organizátorom varšavského Franchise EXPO, jedného z najväčších veľtrhov svojho druhu v Európe a najväčšieho v strednej a východnej Európe.

Prečítaj články

Franšízová sieť s originálnym taiwanským bubble tea sa úspešne rozvíja v krajinách Európy. Aktuálne hľadá dlhodobých partnerov pre vstup na slovenský trh.
Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Zaujímajú vás nové franšízové koncepty? Určite navštívte Franchise Expo 3. apríla 2025 v Budapešti.
Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Najčítanejšie

Sieť Aplend spravuje 17 ubytovacích jednotiek vo Vysokých Tatrách. Víta v nich až 80 tisíc hostí ročne. Teraz hľadá pre franšízovú spoluprácu ďalšie hotely a apartmány.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.