Pripravení nájsť svoje podnikanie?
Posledných 5 rokov je zvykom, že koncom marca sa poľské Katowice stávajú centrom franšízového podnikania. A to vďaka tamojšiemu regionálnemu veľtrhu, ktorý návštevníkom predstavuje nápady na podnikanie pod zavedenou značkou. V priestoroch Medzinárodného kongresového centra budú v dňoch 27. a 28. marca franšízori prezentovať svoje obchodné koncepty potenciálnym záujemcom o franšízové licencie a investorom, ktorí sa rozhliadajú po master-franšízovej príležitosti.
Okrem veľkého franšízového veľtrhu, ktorý sa tradične koná v októbri vo Varšave, je katowický veľtrh jednou z najdôležitejších franšízových akcií v regióne strednej a východnej Európy, a to počtom vystavovateľov aj návštevníkov. Cestu na veľtrh si každoročne nachádzajú nielen obyvatelia Katowic, ale aj ľudia z celého Poľska a tiež zo zahraničia. Čo sa týka počtu vystavovateľov, ten sa každoročne pohybuje okolo 70 franšízových konceptov.
Informácie pre budúcnosť
Účasť na veľtrhu je ideálnou príležitosťou stretnúť sa s odborníkmi na franšízing a obchod. Počas dvoch dní v rámci akcie prebehnú vzdelávacie fóra vedené úspešnými podnikateľmi a odborníkmi z poľskej franšízovej organizácie. Budúci franšízanti sa budú môcť dozvedieť to, čo franšízová spolupráce znamená, aké sú kľúčové prvky franšízovej zmluvy, ako správne vytvoriť obchodný plán. Získajú všetky informácie, aby mohli učiniť najdôležitejšie rozhodnutie v živote.
„Z pohľadu franšízora je veľmi dôležité dôkladne vybrať budúceho franšízanta. Sme veľmi radi, že na katowickom veľtrhu tradične stretávame veľmi serióznych kandidátov, ktorí majú záujem o spoluprácu, chcú kúpiť franšízu a zahájiť vlastné podnikanie,“ hovorí Monika Dabrowska, prezidentka poľskej franšízovej organizácie a generálna riaditeľka McDonald's v Poľsku. Ďalším vystavovateľom, ktorý súčasne ponúka franšízové licencie tiež u nás je Edukido. Prípadní záujemcovia majú ideálnu príležitosť sa bližšie zoznámiť s týmto vzdelávacím konceptom a priamo so zástupcami značky.
Organizátorom katowického Franchise Expo je poradenská spoločnosť PROFIT system®, ktorá je tiež organizátorom varšavského Franchise EXPO, jedného z najväčších veľtrhov svojho druhu v Európe a najväčšieho v strednej a východnej Európe.

Prečítaj články

Stárnutie populácie zvyšuje dopyt po službách starostlivosti o seniorov. Franšízové príležitosti vznikajú aj v tomto odbore. Na trhu zatiaľ chýbajú.
Voľný čas po práci pre väčšinu ľudí znamená príjemné aktivity, zároveň je to aj podnikateľská príležitosť. Franšízová sieť Regatta to naučila už vyše 250 franšízantov v Európe.
Vo Varšave sa od 24. do 26. októbra koná ďalší ročník franšízového veľtrhu. Prečo si túto najväčšiu stredoeurópsku akciu s touto tematikou zapísať do diára?
Pánske fúzy hlásia návrat do módy už pár rokov. Zanedbaný imidž je naopak „out“. Franšíza Gentlemen Barber Shop na tom vie zarobiť.
Originálny vzdelávací franšízový program pracuje s obľúbenou detskou stavebnicou. Čím by mohli ich kurzy u nás zaujať?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?