Franšíza s dobrým menom
Počas minulého roka sa franšízová sieť Yves Rocher na českom a slovenskom trhu rozrástla o 5 nových obchodov. Vďaka tomu sa jej v týchto dvoch krajinách podarilo prekonať hranicu 100 predajní. V minulom roku vedenie konceptu pokračovalo tiež v rekonštrukciách pobočiek. A to v 15 obchodoch.
Franšíza Yves Rocher je jednou z najdlhšie fungujúcich u nás. A ako sa zdá, záujem o licencie a príležitosť pre nových franšízantov tu stále je. Čo láka potenciálnych franšízantov na spoluprácu s touto francúzskou kozmetickou značkou? „Hlavne samotná značka. Čím ďalej tým viac záujemcov o franšízu spomína tiež ekologické aktivity Yves Rocher. Páči sa im aj naše produktové portfólio a komplexný franšízový program,“ vysvetľuje Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
S ohľadom na zákazníkov
V rozširovaní pobočkovej siete chce vedenie značky pokračovať aj v tomto roku. Zároveň nadviaže na ďalšie aktivity, ktoré rozbehli v roku 2019, kedy spustili nový vernostný systém, ktorý má digitalizovanú podobu a je omni channel (využitie existencia viac paralelných predajných či komunikačných kanálov - pozn. Redakcie). Prepojil sa teda obchod a e-shop. V pláne je ďalší rozvoj výhod, ktorý systém ponúka zákazníkom.
Od minuloročného apríla má česká centrála na starosť tiež rozvoj na slovenskom aj maďarskom trhu. Miroslav Kubricht hovorí, že maďarský trh má svoje špecifiká. Zákaznícke správanie je trochu odlišné. Bolo teda potrebné nastaviť či zoptimalizovať niekoľko procesov. Aj tak Yves Rocher zakončilo rok so solídnym medziročným rastom tak, ako sa to sieti podarilo na slovenskom a českom trhu.
VIZITKA ZNAČKY YVES ROCHER
- Pôvod značky: Francúzsko
- Vstupný poplatok: 4 000 eur
- Výška investície: od 40 000 eur
- 2 typy franchisy: viazaná alebo čistá
Priestor pre obchod / Pobočky kozmetickej franšízovej siete Yves Rocher môžu vznikať aj v menších mestách, a to znamená s viac ako 50 tisíc obyvateľmi. Franšízanti sa môžu usadiť na frekventovaných miestach v centre miest, v peších zónach či v nákupnom centre. Prečítaj články
Bližšie k zákazníkom počas lockdownu
/08.03.2021
Franšízovú sieť Yves Rocher čaká tento rok optimalizácia a modernizácia. Značka chce ešte viac podporiť svoj ekologický prístup.
„Franšízantom sme v „covidovej“ dobe pomohli aj finančne," hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pre ČR, SR a Maďarsko.
Hybridné autá a hybridný pohon. Témy, o ktorých sa dnes často hovorí. Čo však hybridné laky na nechty? Obchody s nimi chce na trh priviesť franšíza Semilac.
V súčasnosti sa sústredíme na vylepšenie súčasnej siete, obchody postupne rekonštruujeme do najnovšej podoby, hovorí Miroslav Kubricht, managing director Yves Rocher pro ČR, SR a Maďarsko.
Na domácom trhu sa značke Semilac darí rozvíjať. Pôjde jej to s franšízou aj na Slovensku? Má o to záujem!
Najčítanejšie
Franchising – čo to je?
/03.10.2013
Ak sa Vám pri vyslovení slova franchising vôbec niečo vybavuje, je to skvelé!
Franšízová sieť Maxeco hľadá nových partnerov pre slovenský trh. Skúsenosti z odboru nie sú nutné, záujemcov čaká dôkladné školenie a následná podpora.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
„Franšízový manuál by mal byť vypracovaný bežným jazykom. Len tak mu môžu franšízanti perfektne porozumieť, a efektívne využívať," hovorí poradkyňa PROFIT system Lenka Nováková.