Rozvoj s jasným cieľom
DepilConcept sa objavil na portugalskom trhu pred 13 rokmi a ponúka služby v oblasti dlhodobého odstraňovania chĺpkov, Fotorejuvenacia a starostlivosti o pleť. V súčasnej dobe v rámci tejto značky pôsobí viac ako 100 kliník, ktorými prešlo doteraz vyše 200 000 klientov. Okrem rastu a rozvoja na domácom trhu sa franšízová sieť vytvárala v Poľsku, čím vstúpila tiež do regiónu CEE. A to je len začiatok, oznamuje Alessandro Lorenso, zakladateľ a majiteľ podnikatelského konceptu DepilConcept.
Máme za sebou rok 2019. Aký bol pre franšízovú sieť DepilConcept?
Som veľmi rád, že môžem povedať, že uplynulý rok bol pre reťazec DepilConcept tým najlepším. Upevnili sme pozíciu lídra na domácom portugalskom trhu a tiež v Poľsku. Podarilo sa nám vstúpiť na nový trh, a to do Srbska. Chceli by sme tam do konce februára otvoriť tretiu kliniku. Okrem toho sa nám výrazne zvýšil priemerný obrat všetkých našich franšízantov.
Hovoríte, že minulý rok bol tým najlepším aj keď na medzinárodných trhoch pôsobíte už 13 rokov. Čo by ste označili za hlavné kroky, vďaka ktorým ste v minulom roku dosiahli taký úspech?
V období, keď sme premýšľali o rozbehnutí podnikania, bola vosková depilácia a trvalé odstraňovanie chĺpkov iba súčasťou služieb ponúkaných v klasických kozmetických salónoch. Dopyt po nich však bol tak vysoký, že nás napadlo, či by nebolo najlepšie rozvíjať samostatnú sieť špecializovaných štúdií práve na depiláciu. A práve tak vznikol franšízový systém DepilConcept. Úspech celej spoločnosti a jej ďalší vývoj je dôkazom, že naše rozhodnutie bolo pred 13 rokmi správne.
A čo bolo ďalej?
Po niekoľkých rokoch podnikania v Portugalsku sme sa rozhodli vstúpiť na poľský trh. Potom nasledovali roky kríze, kedy sme sa do ďalšej expanzie nehrnuli, ale skôr sme pracovali na stabilizácii siete na týchto dvoch trhoch. Vďaka tomu sme sa v Portugalsku aj v Poľsku stali lídrom trhu. Čas urobiť ďalší krok prišiel minulý rok, kedy sme otvorili prvé franšízové štúdiá v Srbsku.
Plánujete ďalšiu expanziu?
Áno, aj naďalej máme chuť vstupovať do ďalších krajín. Hľadáme záujemcov o master-franšízové licencie, ktorí by sa v jednotlivých krajinách postarali o etablovanie a rozširovanie siete DepilConcept. Medzi krajiny, ktoré nás z hľadiska ďalšej expanzie zaujímajú, patrí aj Česká republika a Slovensko.
Aké sú hlavné ciele DepilConcept pre rok 2020?
V tomto roku sa zameriame na silnejšiu podporu našich franšízových partnerov. Ponúkneme im viac školení pre zamestnancov ich pobočiek. Budeme aj naďalej skvalitňovať naše služby. Pracujeme tiež na nových kampaniach a rozvoji digitálneho marketingu. To všetko pre prilákanie nových klientov, ktorí budú využívať služby DepilConcept.
A čo sa týka ďalšieho rozvoja siete?
V tomto ohľade sú naše ciele jasné. Určite chceme udržiavať vedúce pozície v Portugalsku a Poľsku. V Srbsku chceme zdvojnásobiť počet našich štúdií. Prvú pobočku chceme otvoriť v Bosne a Hercegovine a tiež nájsť master-franšízantov pre tri nové trhy.
Prečítaj články
Hladká koža bez chĺpkov a nedostatkov sa stále nosí. Aby taká pokožka aj zostala, je potrebné procedúry opakovať. Presne na tom stojí DepilConcept.
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Magazín Enterpreneur vytvoril rebríček TOP 200 Franchis za rok 2014. McDonald’s obhájil svoje prvenstvo.
Medzi veci, ktoré franšízantku spoločnosti NATURHOUSE Radku Tabačekovú prekvapili najviac, bola reakcia zákazníkov. Výživové poradenstvo nepoznali, pritom po ňom túžili.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.