S inováciami za zákazníkmi
Manažment siete UGO veľmi silno vníma, že už dlhodobo rastie dopyt po ponuke kvalitného jedla, a to aj na miestach, kde zákazníci mohli nájsť donedávna iba stánky s párkami v rožku. „Vďaka tomuto projektu je možné dostať ponuku teplého jedla aj do miest, kde to predtým nebolo možné. Projekt UGO Grill zabezpečuje našim franšízantom kompletný servis. Od zaistenia technológie, jej prípadného financovania, servisu, dodávok produktov až po predajnú podporu na celoštátnej a lokálnej úrovni,“ hovorí Stanislav Pekárek, Head of Marketing spoločnosti UGO trade.
Jednotlivé pobočky v Česku a na Slovensku budú postupne zariaďované novou technológiou, ktorá im umožní uspokojiť priania zákazníkov ohľadom čerstvo pripraveného kvalitného jedla. Filtruje paru a pachy a preto je vhodná aj pre jednotky situované vo voľnom priestore. Produkty sú predpripravené u dodávateľa, zamestnanci pobočky s ich výrobou nemajú žiadnu prácu. Stačí im sandwich iba vytiahnuť z chladničky, vložiť na minútu do grilu a následne do obalu. To všetko rýchlo a ako už bolo povedané, s ohľadom na kvalitu a čerstvosť. „V prvej vlne sme UGO Grill nasadili do vlastných freshbarov, teraz pracujeme na zavedení do freshbarov našich franšízových partnerov. V ďalšej fáze prídu na rad šalátovne,“ dopĺňa Stanislav Pekárek s tým, že náklady spojené s implementáciou tejto technológie sa líšia podľa toho, ako rozsiahle úpravy je potrebné realizovať pre ich spustenie.
Spustenie novej technológie do prevádzky však nie je jediným krokom, ktorý v tomto ohľade UGO plánuje. Inovácie totiž vedenie spoločnosti považuje za kľúčové na dosiahnutie úspechu. V súčasnosti pracuje na vývoji ďalších produktov do portfólia UGO Grill, vďaka ktorým osloví ďalšie zákaznícke segmenty a uspokojí ich požiadavky čo sa týka jedla.
Väčšinu z viac ako 80 fresh barov a šalátovní UGO prevádzkujú franšízoví partneri, a to v pomere 60 % ku 40 %. Cieľom spoločnosti UGO trade je, aby ich podiel aj v do budúcnosti rástol, preto ponúka záujemcom okrem nových lokalít aj odpredaj už fungujúcich, rozbehnutých pobočiek, a to napr. v Bratislave.

Prečítaj články

Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.
Najčítanejšie

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Ak sa rozhodnete podnikať na vlastnú päsť, máte na výber dve možnosti. Môžete otvoriť vlastný podnik alebo podnikať formou franchisy. V nasledujúcich krokoch Vám poradíme, ako založiť vlastnú firmu.
TAB Board chce rásť do ďalších regiónov Slovenska. Akých franšízantov hľadá a prečo rastie dopyt po zdieľaní skúseností a koučingu aj v dobe umelej inteligencie?