Krása v podnikaní
Poskytovateľov kozmetických služieb je na trhu v súčasnosti veľa a presadiť sa v takejto konkurencii môže byť pre začínajúceho podnikateľa náročné. Obzvlášť, ak majú v pláne vybudovať stabilnú sieť s využitím najmodernejších metód a technológií. A práve takú príležitosť ponúka záujemcom zo Slovenska portugalská franšíza Depil Concept, ktorá sa špecializuje na depiláciu a fototerapiu. Umožňuje uspieť aj investorom, ktorí sú v kozmetickej brandži nováčikmi.
Značka chce vstúpiť na náš trh prostredníctvom master-franšízového partnera, ktorého úlohou bude nie iba otvorenie historicky prvého kozmetické štúdia Depil Concept u nás, ale hlavne rozšíriť sieť po celej krajine. A práve to, čo robí ich ponuku atraktívnou – podnikateľ, ktorý si obstaral master licenciu, sa môže vďaka svojmu nasadeniu dočkať vyšších ziskov, ako tomu býva v prípade jednotlivých franšíz. Na začiatku však musia počítať s vyššou investíciou.
Licenčný poplatok, ktorý master-franšízantovi zaručí exkluzivitu na dopredu určnom území, začína na 50 tisícoch eur. Jeho konečná výška závisí na veľkosti zvolenej lokality. Náklady spojené s otvorením salónu Depil Concept sa pohybujú od 26 do 34 tisíc eur. Na držiteľa licencie čakajú aj pravidelné mesačné poplatky, za prvé kozmetické štúdio zaplatí 250 eur mesačne, za každé ďalšie 50 eur. Franšízor Depil Concept si je vedomí, že podnikanie musí prinášať zisky. Preto, ako hovorí, bol obchodný koncept navrhnutý tak, aby umožnil dosiahnutie ziskovosti od prvého mesiaca prevádzky, čo v prípade franšízových sietí nemusí byť vždy pravidlom.
Pre záujemcu o zisk master-licencie centrála Depil Concept pripravila dôkladné školenia, ktoré predchádzajú samotnému otvoreniu prvej pobočky. Jeho absolvovanie je nevyhnutné pre osvojenie všetkých schopností potrebných na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete. Po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na pomoc poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov či v oblasti zákazníckeho servisu a predaja. Samozrejmosťou je tiež pomoc s marketingom na celoštátnej aj lokálnej úrovni prostredníctvom špeciálne vytvorených marketingových materiálov.
Prečítaj články
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Najčítanejšie
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Každý, kto rozpozná krásu nášho vzdelávacieho poslania, je spôsobilý stať sa franšízantom Young Engineers,“ hovorí zakladateľ tohto amerického vzdelávacieho konceptu Amir Asor.
V dňoch 16. až 18. marca 2024 sa koná Franchise Expo Paris 2024, najväčšia európska udalosť v oblasti franchisingu. Čo sa chystá?
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.