Krása v podnikaní
Poskytovateľov kozmetických služieb je na trhu v súčasnosti veľa a presadiť sa v takejto konkurencii môže byť pre začínajúceho podnikateľa náročné. Obzvlášť, ak majú v pláne vybudovať stabilnú sieť s využitím najmodernejších metód a technológií. A práve takú príležitosť ponúka záujemcom zo Slovenska portugalská franšíza Depil Concept, ktorá sa špecializuje na depiláciu a fototerapiu. Umožňuje uspieť aj investorom, ktorí sú v kozmetickej brandži nováčikmi.
Značka chce vstúpiť na náš trh prostredníctvom master-franšízového partnera, ktorého úlohou bude nie iba otvorenie historicky prvého kozmetické štúdia Depil Concept u nás, ale hlavne rozšíriť sieť po celej krajine. A práve to, čo robí ich ponuku atraktívnou – podnikateľ, ktorý si obstaral master licenciu, sa môže vďaka svojmu nasadeniu dočkať vyšších ziskov, ako tomu býva v prípade jednotlivých franšíz. Na začiatku však musia počítať s vyššou investíciou.
Licenčný poplatok, ktorý master-franšízantovi zaručí exkluzivitu na dopredu určnom území, začína na 50 tisícoch eur. Jeho konečná výška závisí na veľkosti zvolenej lokality. Náklady spojené s otvorením salónu Depil Concept sa pohybujú od 26 do 34 tisíc eur. Na držiteľa licencie čakajú aj pravidelné mesačné poplatky, za prvé kozmetické štúdio zaplatí 250 eur mesačne, za každé ďalšie 50 eur. Franšízor Depil Concept si je vedomí, že podnikanie musí prinášať zisky. Preto, ako hovorí, bol obchodný koncept navrhnutý tak, aby umožnil dosiahnutie ziskovosti od prvého mesiaca prevádzky, čo v prípade franšízových sietí nemusí byť vždy pravidlom.
Pre záujemcu o zisk master-licencie centrála Depil Concept pripravila dôkladné školenia, ktoré predchádzajú samotnému otvoreniu prvej pobočky. Jeho absolvovanie je nevyhnutné pre osvojenie všetkých schopností potrebných na úspešné rozširovanie a riadenie franšízovej siete. Po zahájení prevádzky a v priebehu celej spolupráce sa partner môže spoľahnúť na pomoc poskytovateľa licencie, napríklad pri výbere a školení zamestnancov a franšízantov, pri akvizícii nových klientov či v oblasti zákazníckeho servisu a predaja. Samozrejmosťou je tiež pomoc s marketingom na celoštátnej aj lokálnej úrovni prostredníctvom špeciálne vytvorených marketingových materiálov.

Prečítaj články

Na Slovensku každoročne stúpa počet žien, ktoré sa pustia do vlastného podnikania. Príležitosť rozvíjať podnikanie im dávajú aj franšízy, ktoré ešte len na náš trh mieria.
Značka DepilConcept so svojimi depilačnými centrami mierila do miest s viac ako 100 tisíc obyvateľmi. Dnes už mieri aj do menších miest. Na Slovensku ponúka master-franšízu.
Doma v Portugalsku a tiež v Poľsku je franšíza DepilConcept lídrom trhu. Svojimi kozmetickými štúdiami chce pokryť aj Slovensko, hovorí majiteľ značky Alessandro Lorenso.
Franšíza DepilConcept rozširuje pôsobenie v Európe. Od marca nájdu zákazníci ich pobočky v Srbsku. Nájde sa aj u nás master-franšízant, ktorý využije potenciál tejto siete?
Takmer 100 pobočiek v štyroch krajinách sveta. Taká je sieť značky DepilConcept. Rozvíjať sa chce aj na našom trhu. Je novinkou v Katalógu franšíz.
Najčítanejšie

Rok 2020 bol pre podnikateľov z väčšiny odborov náročný. Do akých oblastí sa v roku 2021 oplatí investovať?
Odbor gastronómie sa vplyvom súčasnej situácie zmení. Šancu uspieť získajú nové koncepty, ktoré zaujmú zákazníkov svojou ponukou.
Franchising je systém istého druhu licenčných zmlúv, ktoré sa stávajú čím ďalej tým obľúbenejšími v oblasti podnikania. Do franchisingu je možné zahrnúť i rôzne typy podnikania založeného na distribučných a agentúrnych zmluvách.
Školenie je jednou z najdôležitejších súčastí franšízového balíčku. Noví franšízanti by sa vďaka nemu mali naučiť, ako úspešne podnikať pod zavedenou značkou.
Najúspešnejšie globálne franšízy pochádzajú z oblasti gastronómie. V prvej 50 sú aj značky pôsobiace na tuzemskom trhu.