10 nových pobočiek do konca roka
V súčasnosti je Da Grasso najväčším franšízovým reťazcom pizzerií v Poľsku. Značka, ktorá vznikla v roku 1996 v Lodži, má dnes doma 180 pobočiek, z ktorých všetky okrem jednej riadia franšízanti. Tento rok sa zákazníci dočkali reštaurácií Da Grasso v mestách Štetín, Osviečim, Bielsko-Biala, Lowicz, Przasnysz, Wroclaw, Lodž a Legionowo. S rozvojom však tento franšízový koncept nekončí. „Dúfame, že do konca roka bude mať naša sieť 190 pobočiek,“ prezradzuje Hubert Kołodziejski, franšízový manažér konceptu Da Grasso.
S franšízovými pobočkami mieri na Slovensko táto sieť do miest s viac ak 20 tisíc obyvateľmi. Podľa vedenia spoločnosti reštaurácie zapadajú do atmosféry veľkých obytných štvrtí a sídlisk, i do centier miest. Práve pomoc s výberom toho pravého miesta je jednou z častí podpory, ktorú franšízant pripojením sa do siete Da Grasso získa.
Okrem ďalšej podpory, ktorú svojim franšízantom ponúka, sa môžu držitelia franšízovej licencie spoľahnúť na pomoc administrátora, na ktorého sa môžu obrátiť so všetkými záležitosťami týkajúcimi sa ich podnikania pod značkou Da Grasso. Administrátor je s nimi počas celej doby spolupráce s touto sieťou. Poskytovateľ licencie tiež zaisťuje potrebné školenia a to pre franšízantov aj ich zamestnancov.
Investícia do otvorenia franšízovej reštaurácie Da Grasso stojí záujemcu o licenciu zhruba 35 tisíc eur. Pripraviť sa musí na pravidelné mesačné poplatky, ktorých výška sa pohybuje v rozmedzí 300 až 500 eur mesačne, a to v závislosti od typu vybraného predajného balíčku. Základný balíček obsahuje pizzu, predkrmy a šaláty. Menu možno rozšíriť, aj o cestoviny, polievky a mäsové pokrmy.

Prečítaj články

Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Najčítanejšie

Prinášame aktuálny rebríček 100 najúspešnejších globálnych franšízových značiek. V TOP 10 nechýbajú franšízy známe z tuzemského trhu. Najsilnejším sektorom zostáva gastro.
„Nízke náklady a rýchla návratnosť robia z Edukido ideálnu voľbu pre tých, ktorí chcú podnikať a zároveň podporiť rozvoj detí,“ hovorí prevádzkový riaditeľ Bartłomiej Misztal.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
„Nastal vhodný čas pre získanie licencie v rámci regiónov Slovenska," hovorí Matúš Hrabko, Field Service Manažér pre McDonald's na Slovensku.
Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.