10 nových pobočiek do konca roka
V súčasnosti je Da Grasso najväčším franšízovým reťazcom pizzerií v Poľsku. Značka, ktorá vznikla v roku 1996 v Lodži, má dnes doma 180 pobočiek, z ktorých všetky okrem jednej riadia franšízanti. Tento rok sa zákazníci dočkali reštaurácií Da Grasso v mestách Štetín, Osviečim, Bielsko-Biala, Lowicz, Przasnysz, Wroclaw, Lodž a Legionowo. S rozvojom však tento franšízový koncept nekončí. „Dúfame, že do konca roka bude mať naša sieť 190 pobočiek,“ prezradzuje Hubert Kołodziejski, franšízový manažér konceptu Da Grasso.
S franšízovými pobočkami mieri na Slovensko táto sieť do miest s viac ak 20 tisíc obyvateľmi. Podľa vedenia spoločnosti reštaurácie zapadajú do atmosféry veľkých obytných štvrtí a sídlisk, i do centier miest. Práve pomoc s výberom toho pravého miesta je jednou z častí podpory, ktorú franšízant pripojením sa do siete Da Grasso získa.
Okrem ďalšej podpory, ktorú svojim franšízantom ponúka, sa môžu držitelia franšízovej licencie spoľahnúť na pomoc administrátora, na ktorého sa môžu obrátiť so všetkými záležitosťami týkajúcimi sa ich podnikania pod značkou Da Grasso. Administrátor je s nimi počas celej doby spolupráce s touto sieťou. Poskytovateľ licencie tiež zaisťuje potrebné školenia a to pre franšízantov aj ich zamestnancov.
Investícia do otvorenia franšízovej reštaurácie Da Grasso stojí záujemcu o licenciu zhruba 35 tisíc eur. Pripraviť sa musí na pravidelné mesačné poplatky, ktorých výška sa pohybuje v rozmedzí 300 až 500 eur mesačne, a to v závislosti od typu vybraného predajného balíčku. Základný balíček obsahuje pizzu, predkrmy a šaláty. Menu možno rozšíriť, aj o cestoviny, polievky a mäsové pokrmy.

Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.