10 nových pobočiek do konca roka
V súčasnosti je Da Grasso najväčším franšízovým reťazcom pizzerií v Poľsku. Značka, ktorá vznikla v roku 1996 v Lodži, má dnes doma 180 pobočiek, z ktorých všetky okrem jednej riadia franšízanti. Tento rok sa zákazníci dočkali reštaurácií Da Grasso v mestách Štetín, Osviečim, Bielsko-Biala, Lowicz, Przasnysz, Wroclaw, Lodž a Legionowo. S rozvojom však tento franšízový koncept nekončí. „Dúfame, že do konca roka bude mať naša sieť 190 pobočiek,“ prezradzuje Hubert Kołodziejski, franšízový manažér konceptu Da Grasso.
S franšízovými pobočkami mieri na Slovensko táto sieť do miest s viac ak 20 tisíc obyvateľmi. Podľa vedenia spoločnosti reštaurácie zapadajú do atmosféry veľkých obytných štvrtí a sídlisk, i do centier miest. Práve pomoc s výberom toho pravého miesta je jednou z častí podpory, ktorú franšízant pripojením sa do siete Da Grasso získa.
Okrem ďalšej podpory, ktorú svojim franšízantom ponúka, sa môžu držitelia franšízovej licencie spoľahnúť na pomoc administrátora, na ktorého sa môžu obrátiť so všetkými záležitosťami týkajúcimi sa ich podnikania pod značkou Da Grasso. Administrátor je s nimi počas celej doby spolupráce s touto sieťou. Poskytovateľ licencie tiež zaisťuje potrebné školenia a to pre franšízantov aj ich zamestnancov.
Investícia do otvorenia franšízovej reštaurácie Da Grasso stojí záujemcu o licenciu zhruba 35 tisíc eur. Pripraviť sa musí na pravidelné mesačné poplatky, ktorých výška sa pohybuje v rozmedzí 300 až 500 eur mesačne, a to v závislosti od typu vybraného predajného balíčku. Základný balíček obsahuje pizzu, predkrmy a šaláty. Menu možno rozšíriť, aj o cestoviny, polievky a mäsové pokrmy.

Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.