UGO chystá ďalší rozvoj franšízy
Franšízanti „prevedených“ prevádzok môžu pri spolupráci so značkou UGO ťažiť zo zdieľaného know-how, ale tiež zo zavedených pobočiek, ktoré už majú svojich zákazníkov. Štart podnikania pod známou značkou je pre nich jednoduchší. Na začiatku septembra si franšízanti do svojej starostlivosti prevzali ešte ďalšie tri fungujúce prevádzky. Dve z nich sú v Prahe a tretia na Slovensku. Tým to však končiť nemusí. V súčasnosti hľadá UGO pre svoje pobočky franšízantov v niekoľkých lokalitách, a to predovšetkým v Bratislave a Prešove.
„Prevzatie zavedených pobočiek franšízantom je jednou z možností, ako s nami môžu záujemcovia o licenciu začať spoluprácu. Ak nás osloví s tým, že by rád prevádzkoval buď UGO Freshbar alebo UGO Salaterie, pomôžeme mu so všetkým, čo je treba,“ hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director spoločnosti UGO Trade. Ďalšou možnosťou, ktorú ponúkame majiteľom pobočiek typu UGO Freshbar, je rozšíriť svoje podnikanie a premeniť freshbar na UGO Salaterie.
Viac je niekedy naozaj viac
Dôkazom toho, že spolupráca s konceptom UGO sa franšízovým partnerom v sieti vypláca je fakt, že niekoľko súčasných franšízantov v tomto roku navýšilo počet svojich pobočiek. Franšízový partner zo Zlína, Richard Láník, sa rozhodol svoj UGO Freshbar prebudovať na UGO Salaterie čo by pre neho malo znamenať aj zvýšenie ekonomických výsledkov podnikania.
Franšízová sieť UGO, ktorá vznikla v roku 2006, má dnes 80 pobočiek, ktoré nájdeme na Slovensku aj v susedných krajinách. Viac ako polovicu z nich prevádzkujú franšízoví partneri. Celkovo 57 prevádzok funguje ako koncept UGO Freshbar, 23 ako UGO Salaterie. Značka UGO ponúka zákazníkom širokú ponuku fresh štiav, smoothies a ďalšieho pultového sortimentu vo freshbaroch a v šalátovniach silné portfólio šalátov, wrapov a teplých jedál.

Prečítaj články

Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Franšízový koncept UGO Freshbar a Salaterie prežíva pozitívne obdobie. Na Slovensku sa chce stať dominantným hráčom.
Ladislav Sabo s manželkou úspešne prevádzkuje UGO Freshbar v Poprade už 7 rokov. Ako vie zosúladiť pracovný a súkromný život?
„Po dobe covidového „temna“ sa znovu rozhliadame po príležitostiach pre franšízovú spoluprácu," prezrádza Lukáš Prauss, riaditeľ rozvoja UGO.
„Niektoré naše UGO Freshbary prenecháme franšízantom. Môžu rozbehnúť podnikanie za podmienok, ktoré by boli loni nemysliteľné," hovorí Lukáš Prauss, Expansion Director UGO.
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?