Na vrchole vďaka franšízingu
V oblasti gastronómie, maloobchodu či realitných služieb je franšízová forma v dnešnej dobe pomerne bežná. Menej častý je však v odbore mobilných technológií. Avšak aj tu môžeme také koncepty nájsť. Príkladom je spoločnosť Eazi Apps, ktorá poskytuje zákazníkom služby v oblasti firemného marketingu.
Za vytvorením franšízového konceptu stojí snaha spoločnosti pomôcť miestnym firmám a podnikateľom zvýšiť ich tržby prostredníctvom najmodernejších mobilných technológií. S rozšírením služieb EaziApps do regiónu majú firme pomôcť aj franšízoví partneri. Podľa Latziho Gubelinyho, CEO EaziApps Slovakia, je na slovenskom trhu priestor pre fungovanie okolo 10 aktívnych partnerov.
Príležitosť pre pripravených
Nedostatku potenciálnych zákazníkov sa franšízanti Eaziapps nemusia báť. Príležitostí im český trh ponúka niekoľko. „Väčšina ľudí vlastní smartphony, ale iba 15 percent miestnych podnikov a firiem má vypracovanú mobilnú marketingovú stratégiu. My vytvárame aplikácie, ktoré prinášajú veľkú komerčnú hodnotu za dostupné ceny,“ hovorí Latzi Gubeliny.
Franšízantom EaziApps sa môžu stať tí, ktorých záujmom je nie len poskytovanie profesionálnych služieb, ale tiež pomoc podnikateľom v ich regióne. Pri vstupe do franšízovej siete je potrebné počítať so základným jednorazovým poplatkom vo výške 8 495 EUR bez DPH. Svojim partnerom poskytovateľ licencie dodáva technológiu, marketingové materiály a ďalšiu podporu nevyhnutnú pre úspešné podnikanie vo svete mobilných aplikácií. Zaistenie potrebných školení je samozrejmosťou.
Prečítaj články
„Sme jedinou franšízovou sieťou v odbore v EÚ, ktorá ponúka jednoročné skúšobné obdobie „partnerstva“, hovorí Radek Straka, majiteľ franšízy Extra Services.
Vedenie siete Extra Služby mierne upravilo nastavenie celého franšízového konceptu. Za posledný rok počet franšízantov a partnerov výrazne narástol.
„Máme pripravené pobočky čakajúce na otvorenie, za ktorého oneskorením stojí COVID-19," hovorí Mario Martinek, riaditeľ spoločnosti Bright World stojaci za franšízou LG Laundry Lounge.
Franšízová sieť Extra Služby vstúpila na náš trh s prvou prevádzkarňou Extra Sťahovanie v Bratislave. Akú podporu ponúka svojim franšízantom?
Motýlie domy Papilonia aj v tejto neľahkej dobe preukazujú svoju atraktivitu a komerčný potenciál. Franšízantov hľadajú aj na Slovensku.
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.