Franšízy, v ktorých šéfuje telo

Nie je to iba diéta, je to životný štýl. Motto, ktoré hlása poľská franšízová sieť Body Chief má naznačovať, v čom spočíva základ celého obchodného konceptu. Jeho zakladatelia si stanovili cieľ "nakaziť vášňou pre chutné a zároveň zdravé a diétne jedlo" čo najväčší počet zákazníkov. Krabičková diéta od Body Chief obsahuje jedlá, ktoré zostavujú odborníci tak, aby obsahovali vyvážený podiel všetkých živín, nevyhnutných pre fungovanie ľudského organizmu. Poradcovia tiež priamo na pobočkách radia svojim klientom s individuálnym programom.
"Vyberáme iba prírodné produkty najvyššej kvality. Nepoužívame konzervačné látky a umelé dochucovadlá, iba prírodné korenia a čerstvé bylinky. Pracujeme s najlepšími šéfkuchármi, ktorí zaisťujú, že denné menu nie je iba správne nutrične vyvážené a zdravé, ale tiež zaujme svojou chuťou. Inovatívny prístup k vareniu a sezónnym produktom - to všetko robí naše diéty pestrými a chutnými," tvrdí vedenie spoločnosti Body Chief. Krabičky Body Chief sú určené najmä pre tých, ktorí sa chcú stravovať zdravo a zbaviť sa nadbytočných kilogramov. Vhodné sú tiež pre zaneprázdnených ľudí, ktorí sú vyťažený prácou či podnikaním, korí chcú zároveň kvalitne žiť.
Podnikanie krok po kroku
Ideálny franšízant Body Chief vlastní dostatočné financie, má vášeň a túžbu predávať nové produkty a pomocou nich a známej značky šíriť pozitívny prístup k alternatívnemu, zdravému životnému štýlu. Podmienkou sú podnikateľské skúsenosti s potravinami, gastronómiou, znalosť domáceho trhu, znalosti a skúsenosti s predajom a marketingom, a vhodné priestory. Poľská centrála vyžaduje tiež znalosť poľského jazyka a schopnosť viesť vlastný tím.
Úlohou franšízantov v prípade podpísania licencie je päťkrát denne doručiť pripravenú objednávku pokrmu k zákazníkovi až domov. Očakávané investície do franšízy sú 30 tisíc eur, licenčný poplatok činí 10 tisíc eur. Franšízanti potom platia centrále percentá z obratu, ktoré sa stanovujú individuálne na základe osobného rokovania a plánov predaja. Asi 4 tisíc eur je potrebných investovať do tzv. štartovného balíčku, ktorý obsahuje napr. webové stránky v príslušnom jazyku, systém objednávok, či dokumentáciu pre šoférov. Franšízanti platia aj marketingový poplatok 500 eur za mesiac, počítať musia s výdajmi na nákup balenia a materiálov.
Čo franšízanti Body Chief naopak podpisom zmluvy získavajú? Právo využívať značku a balíček pre začiatočníka, know-how a predajný systém, úvodné a pravidelné školenia pre franšízanta a jeho zamestnancov, pomoc na začiatku podnikania, tiež územnú exkluzivitu. Súčasťou licenčnej zmluvy je tiež návod na podnikanie krok po kroku (organizovanie výroby, logistiky, zákazníckeho servisu, marketing a predajné aktivity), odborný dohľad nad franšízou, operačný manuál, systém pre spracovanie objednávok a mesačný marketingový balíček.
Prečítaj články

Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Najčítanejšie

Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Franšízová sieť finančných služieb Simplea má za prvý polrok veľmi priaznivé ekonomické výsledky. V krajských mestách chce posilniť o nových franšízantov.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.