Master franchisant bude lídrom na trhu
V čom je váš franchisingový koncept jedinečný?
Jedinečnosť konceptu Extéria spočíva v jedinečnom know-how. Ponúka záujemcovi veľa konkurenčných výhod. Medzi tie popredné patrí oddelenie technickej časti od obchodnej. Celý koncept poradenských kancelárií Exéria je postavený ako obchodný model, ktorý prináša franchisantom exkluzivitu územia, v ktorom podnikajú a jedinečný komplexný zákonný produkt BOZP a OPP pre širokú cieľovú skupinu podnikateľov a štátnu správu.
Poskytovaný je formou balíčkov za bezkonkurenčnú cenu na slovenskom trhu. Celý koncept Extéria je založený na dlhodobosti, kedy s klientami uzatvárame dlhodobé zmluvy a tým vytvárame pasívny príjem ako pre franchisanta, tak aj pre Master franchisanta.
Čo master franchisant získa kúpou Master licencie pre Slovensko?
Získa unikátne know-how, vďaka ktorému dokáže v priebehu jedného roka obsadiť takmer celé územie Slovenska franchisovými prevádzkami. Vytvorenie franchisingovej prevádzky prináša Master franchisantovi príjem zo vstupných licencií vo výške 10 000 Eur za každú predanú licenciu. Ďalším výnosom pre Master franchisanta je príjem z dosahovaného obratu pobočiek.
Čo od master franchisanta naopak očakávate?
Očakávame, že sa bude on, či jeho tím, naplno venovať ďalšiemu obsadzovaniu území Slovenska franchisovými pobočkami Extéria a udržovaniu zabehnutej a personálne obsadenej technickej centrály. Tak, aby bola služba BOZP a OPP dostupná klientom z každého kútu republiky a master franchisantovi to prinášalo významný príjem.
Koľko peňazí by si mal nový partner pripraviť na investíciu? Prípadne či ste ochotní spolupracovať napríklad s investorom, ktorý sa na chode franšíz následne neplánuje podieľať?
Odhadom je možné povedať, že celková investícia v rámci master licencie konceptu Extéria a prvotné náklady sa pohybujú okolo cca 150 tisíc eur. Je možné o udelení master licence rokovať aj s investorom, ktorý si chce rozšíriť súčasné investorské podnikanie. Franchisor mu môže byť k dispozícii s odporučením na vhodné obsadenie jeho tímu, ktorý sa bude starať o expanziu franchisových pobočiek Extéria na Slovensku a utvrdzovaniu v obsadení prvného místa na trhu v oblasti poskytovania služieb BOZP a OPP.
Aké sú potom podmienky z vašej strany?
V prípade, že niekoho táto investičná možnosť spolupráce zaujme, radi si s ním dohodneme osobnú schôdzku na našej franchisovej centrále, na ktorej si predstavíme celý koncept Extéria. Keď sa naše predstavy budú zhodovať, všetko môžeme začať podpisom zmluvy o utajení dôverných informácií a Zmluvy o budúcej Master franchisovej zmluve a zloží sa rezervačný poplatok na nákup licencie. Na tomto základe zašleme investorovi všetky potrebné informácie, určí sa expanzia a ciele pre celý štát, a masterfranchisant začne naberať skúsenosti s celkovou prevádzkou master franchisy, najmä podľa obdržaného manuálu, ktorý obsahuje postupy pre masterfranchisu.
Prečítaj články
„V najbližších dvoch rokoch chystáme otvoriť až 10 franšízových pobočiek Extéria Market. Na rade je aj vstup na nový trh,“ prezrádza zakladateľ siete Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria sa nemusia obávať nedostatku práce, majú ju vďaka legislatívnym pravidlám. Na akých klientov sa zameriavajú?
„Pri Extéria Markete sa môžeme baviť o návratnosti počiatočne investície franšízantov v horizonte 9 až 12 mesiacov," hovorí Aleš Krčmář, riaditeľ tejto franšízovej siete na Slovensku.
Bezpečnosť práce a hygienické predpisy sa počas uplynulého roka dostali do popredia záujmu. Ťažia z toho aj franšízanti Extéria Market.
Poskytovanie služieb firemným zákazníkom sa zdá byť pre zahraničné značky atraktívne. Kto sa snaží o vstup na trh?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.