Nadšenie je pre nás viac ako skúsenosti

Ako a prečo ste sa rozhodli značky Easy Wine &Easy Beer rozširovať cez franšízy?
Zakladatelia konceptov Easy Wine a Easy Beer sú úspešní obchodníci, ktorí pracujú v medzinárodnom priemysle. Cestovali veľa po svete a v posledných rokoch navštívili najúspešnejšie bary a reštaurácie v rôznych krajinách. Na základe hlbokého pochopenia toho, čo všeobecne leží za úspešnými konceptmi reštaurácií, spojili tím profesionálov svetovej úrovne, a vytvorili reštaurácie Easy Wine a Easy Beer.
Ich víziou bolo využiť všetky prvky "klasickej“ úspešnej reštaurácie ako je atmosféra, výborné jedlo, rýchly servis, a skombinovať ich s najvyspelejšími inováciami v odvetví stravovania tak, aby vznikla "reštaurácia budúcnosti“. Trvalo približne 2 roky, než sa podarilo uviesť do prevádzky prvú pobočku.
Ako prebiehal proces prípravy na franšízy a ako dlho trvalo, než koncept dostal svoju dnešnú podobu?
Rozvoj franšízového balíčku trval približne rok. Všetky obchodné procesy boli podrobne popísané v kompletnom prevádzkovom manuáli. Boli vytvorené a testované rôzne podporné nástroje a vzdelávacie programy pre franšízy.
Čo odlišuje tento podnik od ostatných konkurentov v rovnakom odvetví?
Dá sa povedať, že sa líšime od ostatných subjektov v pohostinstve inováciami a hodnotným marketingom, ktorý priťahuje rôzne druhy verných zákazníkov a zefektívňuje náklady, čo znamená vyššie zisky. Tým najdôležitejším, čo nás oddeľuje od ostatných gastronomických značiek na trhu, je ale skutočnosť, že náš podnik je jednoducho ovládateľný, vzrušujúci a zábavný.
Aký je ideálny profil franšízanta, ktorého hľadáte?
Sme presvedčení, že vášeň a záväzok k tomu, čo robíte, sú dôležitejšie predpoklady pro úspech ako predchádzajúce znalosti alebo skúsenosti v odbore. Sme schopní poskytnúť všetky nástroje a materiály potrebné na vytvorenie a prevádzkovanie úspešného podnikania, no skúsenosti sú samozrejme výhodou.
Na začiatku sme sa chystali na veľkú reklamu na franšízy, ukázalo sa ale, že záujem a otázky prichádzajú aj od mnohých zahraničných hostí v našich reštauráciách. V súčasnosti sme v rokovaní ohľadom pobočiek nachádzajúcich sa vo vhodných lokalitách a mestách ako je Praha, Varšava, Budapešť, Rotterdam, Oslo, Moskva, Belehrad a dokonca aj Dubaj.
Za aký čas po zahájení podnikania dosahujú vaše franšízy ziskovosť?
V priemere naše reštaurácie dosahujú ziskovosť od druhého mesiaca prevádzky. Ponúkame franšízantom tzv. bezplatné obdobie na prvé tri mesiace prevádzky. To je obvykle doba, kedy dosiahnu cieľových príjmov. Obdobie zotavenia trvá obvykle 14 a 30 mesiacov.
Prečo si myslíte, že by si potenciálny franšízant mal vybrať práve váš koncept? Aké sú jeho najväčšie výhody?
V súčasnosti ponúkame jednu z najlepších franšízových príležitostí na trhu. Ziskovosť tohto obchodného modelu je vyššia ako priemer a nadšenie je tiež tak veľké, že sa s nami nemôže nikto porovnávať. Náš tím neustále investuje do rôznych inovácií v oblasti softvéru a hardvéru. Naši partneri si môžu byť istí, že dostanú špeciálny tím odborníkov a budú mať k dispozícii ich podporu na každom kroku. Podpora zo strany franšízora je jedným z najdôležitejších faktorov úspechu v každej franšízovej sieti.
Prečítaj články

Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
Najčítanejšie

Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Body Express je franšíza EMS tréningových štúdií, ktoré klientom už za 20 minút týždenne pomôžu cítiť sa vo svojom tele lepšie. Tento rok sa rozrastá tempom jedna pobočka za mesiac.
Veľké franšízové značky medziročne rastú a vstupujú na nové trhy. Menším podnikateľom poskytujú šancu na udržateľný biznis formou spolupráce.
Značka ICE’N’GO pôsobí na slovenskom trhu už 12 rokov. Kto sa môže stať jej franšízantom?
„Byť prvou franšízou Simplea na Slovensku bola výzva. Zvládli sme ju na jednotku,“ hovorí franšízantka Katarina Porubská.