Rekordman hier pod strechou
Spoločnosť Sky Zone sa zlúčila so značkou CircusTrix - vznikla tak firma s najväčším počtom indoorových rekreačných a trampolínových parkov na svete. "Sme extrémne nadšení tým, čo toto nové partnerstvo s CircusTrix umožní našim hosťom a našim franšízovým partnerom po celom svete. Veríme, že spoločne budeme i naďalej vodcami v tom, že prinesieme viac zábavy viac ľuďom." uviedol predseda Sky Zone Jeff Platt, ktorý bude i naďalej dohliadať na Sky Zone a franšízovú divíziu CircusTrix.
Spoločnosť Sky Zone bola založená v roku 2004, kedy otec súčasného riaditeľa Rick Platt otvoril prvý trampolínový park v Las Vegas. Od tej doby sa rozrástla na 195 franšízových a firemných parkov v USA i v zahraničí. Zameriava sa na aktívny zážitok z hry pre ľudí všetkých vekových kategórií. Spolu s CircusTrix združuje na celom svete pod svojou strechou takmer 300 parkov. Sky Zone patrí medzi TOP 50 franšíz v Amerike. Jej parky je možné navštíviť tiež v Austrálii, Kanade, Mexiku, Chile, Kuvajte, Saudskej Arábii a Británii.
Územný rozvoj
Sky Zone hľadá obchodné skupiny so silnou vlastníckou štruktúrou a skúsenosťami v poskytovaní služieb zákazníkom alebo v zábavnom priemysle. Franšízant bude mať v rámci zmluvy na starosti územný rozvoj v celej krajine (Area development). Franšízant získa právo na rozvoj Sky Zone po celej krajine alebo regióne v rámci vzájomne dohodnutého plánu rozvoja. Centrála ponúka napríklad prítomnosť trénerov Sky Zone v rámci prípravy na zahájení a po otvorení centra, či dôkladné školenie, ktoré má pokrývať všetky aspekty podnikania - systém, jeho údržbu a kontrolu, marketing a reklamu.
Štandardný balíček podpory by mal franšízantovi pomôcť pri nákupe, výrobe a inštalácii trampolín a ďalších pomôcok. Investícia na rozvoj siete Sky Zone je asi 1-2 milióny USD. Pobočky bude musieť franšízant budovať pomocou vlastných investícií. Ideálnym miestom sú napríklad obchodné centrá, optimálna veľkosť parku je od 1 500 do 3 000 m2.
Prečítaj články
Značka Naturhouse u nás pôsobí už zhruba 15 rokov. Za tú dobu otvorila aj s pomocou franšízantov 35 výživových poradní. Kto sa môže stať majiteľom ďalších franšíz?
Franšízová sieť DepilConcept už má svojho master-franšízanta pre Slovensko. Okrem jednej pobočky, chce dalšie rozšíriť do miest s viac ako 30 tisíc obyvateľmi.
„Naše tržby vzrástli výrazne nad úroveň pred pandémiou, hovorí Alexandre Duque Lourenço, člen výkonnej rady franšízové sítě DepilConcept.
Záujemcovia o podnikanie pod značkou DepilConcept si môžu vybrať, koľko investujú do štartu svojho nového podnikania. Je možné začať na 18 600 Eur.
Značka Naturhouse ponúka franšízantom 2 typy pobočiek podľa lokalít, v ktorých pôsobí. Koľko je potrebné investovať do rozbehnutia podnikania?
Najčítanejšie
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Žijeme v „dobe značkovej“, v ktorej sa rad transakcií, najmä pokiaľ ide o predaje franšízových licencií, riadi dobrým menom a tým, ako sú jednotlivé značky vnímané.
„Aj keď sa nezmenil počet našich pobočiek, zisk sa zdvihol o 70 %. Je čas naskočiť na dobrú vlnu v našom podnikaní,“ hovorí riaditeľ franšízy jazykových škôl Zaraz Martin Kňoška.
Značka štýlovej módy má za sebou tridsať rokov pôsobenia v Poľsku a ďalších krajinách. Na Slovensku teraz hľadá franšízantov s citom pre módny biznis.