Denny’s vstupuje do Európy

Spoločnosť Denny’s oznámila, že uzatvorila franšízovú dohodu s firmou Denny’s Magic Diners UK, ktorá sa bude starať o expanziu americkej značky reštaurácií v Británii. Prvú európsku franšízu Denny’s budú môcť v britskom Walese navštíviť hostia v meste Swansea ešte tento rok po vianočných sviatkoch. Denny’s v tlačovej správe ďalej uvádza, že v nasledujúcich rokoch má v pláne pridať do svojej siete ešte ďalších 10 britských pobočiek. Majiteľom licencie sa stal Leon Esfahani, ktorý má skúsenosti s vedením franšíz pre siete ako Starbucks a Pizza Hut.
"Dlhodobo som bol fanúšikom Denny’s, a je mi cťou, že môžem tento podľa môjho názoru jedinečný koncept predstaviť v Spojenom kráľovstve," uviedol nový britský franšízor. Centrála americkej siete, ktorá sa špecializuje na typické americké raňajky a kuchyňu, už v minulom roku oznámila, že chce čo najrýchlejšie expandovať na starý kontinent. Nasledovať by po Británii mali ďalšie pobočky i v strednej a východnej Európe. "Veríme, že naša značka má veľký potenciál pre vývoj na európskych trhoch, " hovorí John Miller, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Denny’s.
Výdatné raňajky ako základ
Denny’s hľadá silných a skúsených franšízových partnerov - mali by byť spoločnosťami alebo investormi s osvedčenými výsledkami z gastronomických alebo obdobných odvetví. Vlastniť musia adepti o národné či nadnárodné licencie tiež významný kapitál - musia totiž otvoriť najmenej 5 franšízových reštaurácií, a predpokladaná investícia sa uvádza asi 5 miliónov dolárov. Odhadovaná návratnosť je okolo 2 rokov. V ČR ponúka Denny’s tri druhy franšíz podľa typu reštaurácie.
Malá reštaurácia Denny´s s rozlohou 70 až 250 m² je ideálna pre nákupné centrá, letiská, stanice, alebo oblasti v okolí univerzít a vysokých škôl. Štandardný Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určený predovšetkým pre samostatne stojace budovy, bary v centrách miest či pre veľké nákupné centrá. Ako tretia možnosť je k dispozícii pobočka Denny’s on-the-go, ktorá je prispôsobená polohám pri cestách a veľkých križovatkách, a mala by mať plochu od 250 do
Momentálne máte jedinečnú príležitosť osobne sa stretnúť s vedením spoločnosti a získať všetky potrebné informácie pre zahájenie svojho podnikania na Veľtrhu franchisingu 2017. DOHODNITE SI STRETNUTIE https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
Prečítaj články

Franšízová sieť UGO vsádza na inovácie, vyváženú ponuku a partnerov zapojených do každodennej prevádzky. Rastúci obrat o 160% svedčí o stabilnom rozvoji siete.
Mr. Kebab funguje už vyše 20 rokov, prežil aj covidové obmedzenia bez uzatvárania pobočiek a prepúšťania. Ako vidí ďalší rozvoj majiteľ Ľubor Lelovits?
Ako sa darí Coffeeshop Company od doby, čo si zobrala naspäť vedenie centrála vo Viedni? S odznením covidového obdobia je V4 pripravená na ďalší rast. Franšízanti majú dvere otvorené.
Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Kaliforňan novo umožňuje rast aj zamestnancom. Zakladateľka Michaela Smrtičová opisuje, ako značka otvára cestu k podnikaniu bez nutnosti vysokej investície.
Najčítanejšie

Zoltán Vida je vyštudovaný telocvikár. Nikdy sa však tejto profesii nevenoval, stal sa z neho podnikateľ. Dnes prevádzkuje 3 reštaurácie McDonald´s.
Deti v škole trávia minimálne 12 rokov. Mnohí z nich potrebujú pomoc s učením. Franšíza Škola Populo ponúka profesionálne riešenie ako podnikateľskú príležitosť.
Predstavujeme vám 12 kľúčových tém, ktoré by mala obsahovať každá franšízová zmluva.
Ambiciózny Taco Bell je v skupine YUM! Brands najmenší, má menej pobočiek ako KFC aj Pizza Hut. Franšízy však vykazujú najväčšie zisky.
Franchisová zmluva je základom na ktorom je postavený vzťah medzi franchisorom a franchisantom.