Denny’s vstupuje do Európy

Spoločnosť Denny’s oznámila, že uzatvorila franšízovú dohodu s firmou Denny’s Magic Diners UK, ktorá sa bude starať o expanziu americkej značky reštaurácií v Británii. Prvú európsku franšízu Denny’s budú môcť v britskom Walese navštíviť hostia v meste Swansea ešte tento rok po vianočných sviatkoch. Denny’s v tlačovej správe ďalej uvádza, že v nasledujúcich rokoch má v pláne pridať do svojej siete ešte ďalších 10 britských pobočiek. Majiteľom licencie sa stal Leon Esfahani, ktorý má skúsenosti s vedením franšíz pre siete ako Starbucks a Pizza Hut.
"Dlhodobo som bol fanúšikom Denny’s, a je mi cťou, že môžem tento podľa môjho názoru jedinečný koncept predstaviť v Spojenom kráľovstve," uviedol nový britský franšízor. Centrála americkej siete, ktorá sa špecializuje na typické americké raňajky a kuchyňu, už v minulom roku oznámila, že chce čo najrýchlejšie expandovať na starý kontinent. Nasledovať by po Británii mali ďalšie pobočky i v strednej a východnej Európe. "Veríme, že naša značka má veľký potenciál pre vývoj na európskych trhoch, " hovorí John Miller, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Denny’s.
Výdatné raňajky ako základ
Denny’s hľadá silných a skúsených franšízových partnerov - mali by byť spoločnosťami alebo investormi s osvedčenými výsledkami z gastronomických alebo obdobných odvetví. Vlastniť musia adepti o národné či nadnárodné licencie tiež významný kapitál - musia totiž otvoriť najmenej 5 franšízových reštaurácií, a predpokladaná investícia sa uvádza asi 5 miliónov dolárov. Odhadovaná návratnosť je okolo 2 rokov. V ČR ponúka Denny’s tri druhy franšíz podľa typu reštaurácie.
Malá reštaurácia Denny´s s rozlohou 70 až 250 m² je ideálna pre nákupné centrá, letiská, stanice, alebo oblasti v okolí univerzít a vysokých škôl. Štandardný Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určený predovšetkým pre samostatne stojace budovy, bary v centrách miest či pre veľké nákupné centrá. Ako tretia možnosť je k dispozícii pobočka Denny’s on-the-go, ktorá je prispôsobená polohám pri cestách a veľkých križovatkách, a mala by mať plochu od 250 do
Momentálne máte jedinečnú príležitosť osobne sa stretnúť s vedením spoločnosti a získať všetky potrebné informácie pre zahájenie svojho podnikania na Veľtrhu franchisingu 2017. DOHODNITE SI STRETNUTIE https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.