Denny’s vstupuje do Európy

Spoločnosť Denny’s oznámila, že uzatvorila franšízovú dohodu s firmou Denny’s Magic Diners UK, ktorá sa bude starať o expanziu americkej značky reštaurácií v Británii. Prvú európsku franšízu Denny’s budú môcť v britskom Walese navštíviť hostia v meste Swansea ešte tento rok po vianočných sviatkoch. Denny’s v tlačovej správe ďalej uvádza, že v nasledujúcich rokoch má v pláne pridať do svojej siete ešte ďalších 10 britských pobočiek. Majiteľom licencie sa stal Leon Esfahani, ktorý má skúsenosti s vedením franšíz pre siete ako Starbucks a Pizza Hut.
"Dlhodobo som bol fanúšikom Denny’s, a je mi cťou, že môžem tento podľa môjho názoru jedinečný koncept predstaviť v Spojenom kráľovstve," uviedol nový britský franšízor. Centrála americkej siete, ktorá sa špecializuje na typické americké raňajky a kuchyňu, už v minulom roku oznámila, že chce čo najrýchlejšie expandovať na starý kontinent. Nasledovať by po Británii mali ďalšie pobočky i v strednej a východnej Európe. "Veríme, že naša značka má veľký potenciál pre vývoj na európskych trhoch, " hovorí John Miller, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Denny’s.
Výdatné raňajky ako základ
Denny’s hľadá silných a skúsených franšízových partnerov - mali by byť spoločnosťami alebo investormi s osvedčenými výsledkami z gastronomických alebo obdobných odvetví. Vlastniť musia adepti o národné či nadnárodné licencie tiež významný kapitál - musia totiž otvoriť najmenej 5 franšízových reštaurácií, a predpokladaná investícia sa uvádza asi 5 miliónov dolárov. Odhadovaná návratnosť je okolo 2 rokov. V ČR ponúka Denny’s tri druhy franšíz podľa typu reštaurácie.
Malá reštaurácia Denny´s s rozlohou 70 až 250 m² je ideálna pre nákupné centrá, letiská, stanice, alebo oblasti v okolí univerzít a vysokých škôl. Štandardný Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určený predovšetkým pre samostatne stojace budovy, bary v centrách miest či pre veľké nákupné centrá. Ako tretia možnosť je k dispozícii pobočka Denny’s on-the-go, ktorá je prispôsobená polohám pri cestách a veľkých križovatkách, a mala by mať plochu od 250 do
Momentálne máte jedinečnú príležitosť osobne sa stretnúť s vedením spoločnosti a získať všetky potrebné informácie pre zahájenie svojho podnikania na Veľtrhu franchisingu 2017. DOHODNITE SI STRETNUTIE https://veletrhfranchisingu.cz#exhibitors.
Prečítaj články

Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
McDonald's ide zákazníkom bližšie aj do menších miest a radi by našli nových franšízantov. Čím chcú aktuálne zákazníkov osloviť?
Franšízová sieť ponúka zdravšiu alternatívu v oblasti fast foodu už dvadsať rokov. Zaujímavé je, že sa na inováciách aktívne podieľajú aj franšízanti.
„Franšízová sieť gurmánskych bagiet sa úspešne rozrastá a cieli na ďalšie vhodné lokality,“ prezradila Markéta Krejčíková, manažérka pre franšízovú spoluprácu.
Kaliforňan sa so svojím bowl konceptom dostáva už aj do susednej Českej republiky. Kto stojí za úspechom slovenskej franšízy v Brne?
Najčítanejšie

Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Rastie počet značiek, ktoré mieria na slovenský trh. Kto sa môže chytiť franšízovej spolupráce hneď na štarte?
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.
TAB Board rozširuje svoje portfólio služieb programom pre strategickú transformáciu firmy. Čo teraz franšízanti môžu firmám ponúkať?
Franchisové fitness centrá Contours obsadzujú Slovensko. Majú v pláne tu preniknúť do všetkých krajských miest.