V hlavnej úlohe pivo s vínom

Pri vstupe do lotyšských sietí reštaurácií značiek Easy Wine a Easy Beer obdrží každý zákazník špeciálnu predplatiteľskú kartu, ktorá obsahuje virtuálne peniaze. Zákazníci si môžu zakúpiť ľubovoľný nápoj po naskenovaní karty na výdajnom automate, a až neskôr zaplatiť na pokladni. "Sme odlišní od iných zariadení. Najmenšie množstvo piva, ktoré si zákazník môže objednať v štandardnej reštaurácii, je 300 ml. Zákazník si nápoj kúpi, a zaplatí či už ho vypije, alebo nie. U nás má ale možnosť si naliať a nápoj dopredu ochutnať i v množstve menšom. To znamená, že si každý môže naplniť pohár pitím, ktoré mu bude chutiť," vysvetľuje generálny riaditeľ skupiny reštaurácií Peter Ozols.
Vinárska reštaurácia konceptu má v ponuke 60 druhov vín. "Náš koncept je vynikajúcou príležitosťou ochutnať dobré a veľmi drahé víno i vďaka tomu, že si môžete natočiť iba jeden pohár. Na druhej strane predaj iba exkluzívnych vín nie je pre podnikanie veľmi výhodný, pretože väčšina ľudí pije vína strednej kategórie. Nám sa podarilo ponuku optimálne skombinovať. Doteraz žiadna fľaša vína v Easy Wine nebola otvorená dlhšie ako týždeň. Naše špeciálne zariadenie pritom umožňuje otvorené víno skladovať jeden mesiac. Naše výsledky ukazujú, že ľudia radi experimentujú a skúšajú nové možnosti," hovorí Ozols.
Do posledného mililitra
Ponuka piva reštaurácií Easy Beer je ešte väčšia - až 200 druhov. V súčasnosti franšízová sieť testuje tiež dávkovač na whisky a kokteilový stroj. "Alkoholické i nealkoholické nápoje budú umiestené do 15 liniek. Stlačíte iba jedno tlačidlo a kokteil bude pripravený v niekoľkých sekundách, "vysvetľuje Ozols. Ku každému nápoju dostanú hostia tiež odporučenie na vhodný pokrm. Recepty a stále inovované menu pochádzajú od významných a oceňovaných šéfkuchárov, a sú poskytované tiež franšízantom.
Víno a pivo sú v reštauráciách umiestené v špeciálnych chladničkách, zákazníci si môžu vybrané nápoje sami načapovať v ľubovoľnom množstve rovno zo sudov.
Automatizácia obsluhy v reštauráciách je zaujímavá nie iba pre hostí, ale z ekonomického hľadiska tiež pre majiteľov franšízových pobočiek. Nie že ušetrí na mzdách pre personál, stroje dokonca dokážu hostí obslúžiť rýchlejšie ako barman. Okrem toho je celkové množstvo spotrebovaných nápojov veľmi dôkladne účtované do posledného mililitra.
Easy Wine a Easy Beer zaisťujú dodávky zariadenia, softvérových riešení. Franšíza má už hotovú koncepciu s osvedčenou ponukou jedál a nápojov, ktorú vytvoril tím skúsených medzinárodných odborníkov. Tento koncept reštaurácie nie je podľa svojich majiteľov ovplyvnený sezónnosťou. "Samozrejme, že biele vína sú vyberané častejšie v lete a červené v zime, ale možnosť pobaviť sa a byť v našich reštauráciách sám sebe barmanom je atraktívne v každom období, "dodáva Ozols.
Prečítaj články

Food trucky tvoria nový európsky trend. Rozmach týchto franšíz prebieha aj na Slovensku. Ako je to s investičními nákladmi a začatím vlastného podnikania s mobilným občerstvením?
Franšízová sieť Bageterie Boulevard pokračuje v zvyšovaní počtu pobočiek. Po Česku chce pridať expanziu na Slovensku. Franšízantom sa ponúkajú nové príležitosti aj mimo Bratislavy.
Svetová franšízová sieť sa môže pochváliť posilnením svojich pozícií v konkurencii fast foodov. Značka otvorila pobočku v Bratislave a Topoľčanoch.
Fruitisimo je európska sieť prevádzok zdravej varianty fastfoodu, ktorá vznikla v Českej republike. Ich rastu pomáha aj vzájomné zdieľanie skúseností jednotlivých franšízantov.
Franšízová sieť s čerstvým ovocím v pravej belgickej čokoláde Choco Boss ponúka zaujímavý nápad na podnikanie s priaznivými vstupnými investíciami.
Najčítanejšie

Keď sa povie franšízové podnikanie, väčšina z nás si predstaví väčšie mesto a gastro franšízu. Naturhouse dokazuje, že to ide aj inak. Ich koncept pracuje s vernými klientmi.
Každý deň ľudia pozrú na YouTube viac ako miliardu videí. Prečo to nevyužiť pre vlastný zisk?
Stravovanie v krabičkách sa presadilo v slovenských domácnostiach aj kanceláriách. Ako na to ide česká franšíza FITeat?
Dopyt po upratovacích, sťahovacích a remeselných službách je veľký. Ako z tejto situácie ťažiť vysvetlí Jiří Bártík, obchodný manažér medzinárodnej siete Extra Services.
Svetoznáma značka Starbucks začína zatínať drápy na tuzemskom trhu. Jej kávu si môžeme už vychutnať aj u nás.